Hakutulokset

  1. L

    auttakaa nyt mua

    Tilanne on nyt se, että ollaan työssäkäyvä "duunaripalkkainen" pariskunta, uusperhe. Kodissamme on neljä lasta; mun 9-vuotias (3.luokkalainen), miehen 8-vuotias (2.luokkalainen) sekä kaksi yhteistä; eskarilainen ja parivuotias. Mun esikoinen ei enää ole aamu- ja iltapäivähoitoon oikeutettu...
  2. L

    Itsetehdyt soseet

    Mistä löytyisi netistä ohjeita itsetehdyille soseille. Periaatteessahan se ei ole vaikeaa :) , tarvitsisin vain vinkkejä millaista lihaa ja miten pitää valmistaa, kun tekee lihasoseita, kasvissoseita olen esikoisellekin tehnyt. Lisäksi kuinka moni syöttää 6kk:n ikäiselle kaksi lihasoseannosta...
  3. L

    Pyörän lastenistuin tarakkaan?

    Miten lastenistuimen saa kiinni tarakkaan? Käytössä on Hamax Kiss ja mitä yritin netistä etsiä, se pitäisi saada kiinnitettyä tarakkaan. Edellisessä pyörässä istuin oli rungossa kiinni, mutta nykyisessä pystyputki on liian paksu että voisi laittaa siihen kiinni. Ohjekirjasta ei ole apua...
  4. L

    2-v neuvola

    Mitä taitoja pitää osata 2-v neuvolassa? On jäänyt vähän traumoja esikoisen kanssa käynneistä, alkoi hirveä vouhotus kun ei tullut sanoja kahden vuoden neuvolassa ja siitä alkoi seurannat ja puheterapeutit sun muut :( Pienemmälläkään ei tule vielä kuin yksittäisiä sanoja ja niitäkin...

Yhteistyössä