Hakutulokset

  1. *¿*

    Tammikuun ruokahaaste

    Kiitos Ehkä mun pitäisi mennä nukkumaan ja toivoa, ettei ensi yönä tarvitse taas juosta vanhuksia hoitamaan . "Onneksi" äiti 96v on jo ihan "jalaton" eikä enää pääse karkailemaan. Ei tarvitse enää juosta ympäri kyliä etsimässä muistisairasta vanhusta.
  2. *¿*

    Tammikuun ruokahaaste

    EI HEMMETTI!!! Nyt vasta luin, että aiheena oli KAKKU. Soriiiiiiiiii!
  3. *¿*

    Tammikuun ruokahaaste

    Ja mun kännykän kamera on siis ihan sysip*ska. Pitäisi ostaa uusi kännykkä.
  4. *¿*

    Tammikuun ruokahaaste

    En mä saa ladattua tota kuvaa. Saan vaan ilmoituksen Image cannot be loaded from the passed link. Mutta tässä linkki: https://aijaa.com/uH6BIc Siis paimenen paistosta. Resepti: - 400 g sikanautajauhelihaa - 1 iso sipuli - 3 keskikokoista porkkanaa raastettuna - noin 3/4 teelusikallista...
  5. *¿*

    Tammikuun ruokahaaste

    Ruoka on vielä uunissa, mutta kunhan olen syönyt, niin laitan kuvan ja reseptin :)
  6. *¿*

    Tammikuun ruokahaaste

    Pitäisköhän mun palata takaisin palstalle?
  7. *¿*

    Vauva.fi alkoi toimimaan mulla, nyt takas sinne!

    Kyllä mullakin toimii. Keksin jopa, mistä nykyisin pääsee kirjautumaan sisään.
  8. *¿*

    KAIKKI REKKAUTUNEET

    Olen rekkautunut, mutta en aktiivinen.
  9. *¿*

    Kun ylis muuttui maksulliseksi sieltä paettiin Vauva Av:lle ja nyk se uudestiin päin he""ttiä.. niin kaikki tulee tänne

    Mä tulin Kaksplussalta Vauvalle ja nyt pitänee palata tänne takaisin, jos eivät saa sivustoa toimimaan. Tai saahan ne, mutta milloin, se on sitten toinen juttu. Jospa lähtis käymään paikallisessa syömässä.
  10. *¿*

    Uus vauva.fi näyttää ihan karmealle!

    En minäkään. Pysytellään sitten täällä Kasksplussalla siihen asti, että saavat sivustonsa korjattua.
  11. *¿*

    Uus vauva.fi näyttää ihan karmealle!

    Mulle ei tule lainkaan sitä vastauslaatikkoa. Uusia aloituksia pystyisi tekemään, mutta ei muuta
  12. *¿*

    Uus vauva.fi näyttää ihan karmealle!

    Ihan jäätävän hidas se ainakin on
  13. *¿*

    Kadonneet värit

    Oliko sulla aurinkolasit päässä?
  14. *¿*

    Ja mikä onkaan kaksplussan paras puoli!! No se, että tämä ei mene ollenkaan!!!

    Joskus vuosia sitten täällä tuli notkuttua aamuyöhön asti. Mulle sopii ihan hyvin, että valomerkki tulee klo 23. Ei wanha jaksa enää valvoa
  15. *¿*

    Vauvalaisten evakkoketju

    Mulle ei ole oikein vieläkään selvinnyt, millä logiikalla siellä moderointi tapahtuu. Ihan voi olla keskustelu vaikka ikkunaverhoista ja humps vaan, koko ketju katoaa.
  16. *¿*

    Vauvalaisten evakkoketju

    Ei kai sentään?
  17. *¿*

    Vauvalaisten evakkoketju

    Vauvaan verrattuna on. Sen vuoksi mä aikoinaan täältä vaihdoin Vauvalle.
  18. *¿*

    Vauvalaisten evakkoketju

    Ovat tyypillisiä
  19. *¿*

    Vauva.fi:laiset ilmouttukaa!!! Muita tänne evakkoon tulleita?

    Reipas ja tunnollinen lammas ilmoittautuu

Yhteistyössä