Vauvalaisten evakkoketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Toi moderointi on kyllä ihan totta. Tänäänkin olisi voinut olla ihan mielenkiintoinen keskustelu planetaarisesta ruokavaliosta, mutta ketju hävisi taas bittiavaruuteen.
Järkyttävää!

Ajatella, että on joku pitkä erittäin hauska ketju, bileet parhaimmillaan, sitten joku kirjoittaa väärän sanan ja ketju poistuu. Onko se oikeasti noin?

Mitäs jos joku uuvatti suoltaa oikein asiakseen sensuurisanoja ketjuihin?
 
  • Tykkää
Reactions: *¿*
Järkyttävää!

Ajatella, että on joku pitkä erittäin hauska ketju, bileet parhaimmillaan, sitten joku kirjoittaa väärän sanan ja ketju poistuu. Onko se oikeasti noin?

Mitäs jos joku uuvatti suoltaa oikein asiakseen sensuurisanoja ketjuihin?
Mulle ei ole oikein vieläkään selvinnyt, millä logiikalla siellä moderointi tapahtuu. Ihan voi olla keskustelu vaikka ikkunaverhoista ja humps vaan, koko ketju katoaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Järkyttävää!

Ajatella, että on joku pitkä erittäin hauska ketju, bileet parhaimmillaan, sitten joku kirjoittaa väärän sanan ja ketju poistuu. Onko se oikeasti noin?

Mitäs jos joku uuvatti suoltaa oikein asiakseen sensuurisanoja ketjuihin?
Toi olikin hyvä pointti. Se olis täälläkin mukava tapa poistaa niitä iankaikkisia ja aluttomia ja loputtomia jankkausketjuja.
 
Olin nopea ja kerkesin rekisteröidä Dion viestin.

Olet täysin oikeassa. Tällainen ennakkosensuuri ja sananvapaudenriisto on käsittämätöntä ja täyttä sairautta.

Senpä vuoksi näytän näille kansainvälistä ja kirjoittelen ihan mitä huvittaa.😍
 
vierailija
Vauvan moderointi on ihan sairasta, oikeasti!!

Esim lukuisat sanat ovat kiellettyjä, ne pitää kiertää jollakin tavalla jos haluaa saada "kielletyn" sanan läpi - vaikka viesti olisi itsessään asiallinen!

Sitten on se saatanan ilmiantonappi.

Olen nähnyt varmasti yli sata, täysin asiallista ketjua (aiheet aina maahanmuutosta keittiöverhoihin) jotka ovat poistuneet mielivaltaisesti.

Tähän riittää se, että joku ilmiantaa ketjusi - modet eivät lue niitä ketjuja, että onko niissä mitään vikaan.

Testasin joskus asiaa, aloitin pari oikein tylsää ketjua (tyyliin otsikolla "mitä muistat peruskoulun fysiikasta?) ja keskusteluun laitoin vain otsikon sisällön.

Ilmiannoin oman ketjuni esim r*sistisena - se lähti samantien palstalta.

Eli yksikin huvikseen tehty ilmianto riittää siihen, että täysin asialliset ketjut lähtee helvettiin sieltä.

Ja valitettavasti vauvalla on paljon niitä, jotka poistattavat heti muiden ketjut, jos eivät tykkää aiheesta:(

Olen myös siirtynyt tänne Kaksplussaan tuon moderoinnin takia.
 

Yhteistyössä