Hakutulokset

  1. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onnea pojasta! Meille syntyi myös 3.5kg poika pe sektiolla. Ei menny leikkaus ihan nappiin mut poika saatiin ulos terveenä ja minäkin toipumassa. Päästiin eilen kotiin ja johan on härdelliä...
  2. B

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Huomenna sitten tärähtää...aamulla sairaalaan, hui. Kassi pitäs pakata, mut mitä sinne lykkäis? Oon ollu tosi ahkerana koko viikon, mut nyt iski totaaliväsy ja ei jaksas ees tota kassia pakata...Jännittää kyllä se sektio. Saa nähdä miten menee tällä kertaa ja mimmonen pikkuinen sieltä syntyy...
  3. B

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mulla on leikkauspäivänä tasan 39 viikkoja. Syy sektioon on kaksi aiempaa leikkausta. Harmi, kun kaveri tuntus olevan hyvin lähtökuopissa nyt.... Eka sektio oli kiireellinen tarjontavirheen vuoksi ja toinen suunniteltu perätilan takia.
  4. B

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Hellou, mulla on edessä sektio ens pe. Hui! Vointi ollu hyvä. Supistelee välillä mut ei satu. Vielä yks neuvola tällä viikolla ja sit vaan odotellaan
  5. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    woodoo, ei mullakaan ole mitään valmiina. Jotenkaan en vaan jaksa... vaikka mulla onkin leikkaus noin parin viikon päästä. Sen jälkeen vasta ei jaksakkaan yhtään mitään. Ja tuo sun mainitsemat tissit on mullakin, mutta se stressaa mua kun parin edellisenkin imetys on menny vähän niin ja näin...
  6. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hello ja huh....mennykkin raskaus hyvin tähän asti, mutta nyt viimeset pari päivää on ollu tosi raskaita. Selkää särkee ja lonkkkia vihloo ja nukkuminen on onnettoman huonoa. Viikkoja 35+jotain. Ens viikolla on kaikenlaista labraa luvassa ja synnytyksen suunnittelu. Vähänkö jännää. Saan...
  7. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Täällähän on paljon tekstiä tullu viime aikoina. Mulla alkaa loppu jo vähän häämöttää. Huomenna 31 viikkoa täynnä. Vointi yllättävän hyvä vielä. Lopputurvotuksia odotellessa... Tehtiin perheen kanssa 2 viikon reissukin tässä ja jaksoin yllättävän hyvin lyllertää muiden tahdissa. Kuumuus vaan...
  8. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Neuvoja kaivataan...millä saan hB:n ylös? Oon viikolla 27 ja hb vaan laskee. Nyt 103. Otan joka päivä yhden obsidanin ja Floridaxia. Syöminen ehkä vähän niin ja näin eli ei kovin rautapitosta. Muuten poitsulla hyvin. Masu sf mitta keskikäyrällä. Eilen oli kaame ylävatsakipu, mut onneks meni ohi...
  9. B

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Apua....mä oon luottanu poikalupaukseen ja antanu tyttökamoja jo pois
  10. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Heippa, emmää osaa päivittää...jos joku vois auttaa. Eli bountyn poikalupauksella on LA 2.9 ja itellä ikää 41v. Tulin juuri sokerirasituksesta ja johan on rasitus. Syömättömyys ja sit se litku, ihan karmeeta. Mut meni ihan ok. Ei tullu yrjötysolo ja 2h meni jotenkuten kirjan kans. Ei vaan oikein...
  11. B

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mulla oli kans sf-mitta yläkäyrillä viime neuvolassa, poika näytti kyllä ultrassakin muutamaa päivää isommalta. Mut uskon et mun sf-mitta paukkuu vaan sen takia et pötsi antaa niin helposti periksi aiempien raskauksien jälkeen. Oma painokin vaan nousee ja nousee vaikken muka mitenkään hurjasti...
  12. B

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Viljaa, mullakin tuo pelko hiipii välillä vaikka onkin jo lapsia ennestään. Itsellä tuo pelko johtunee iästä...pakko vaan uskoa/toivoa, että kaikki menee hyvin. Semmonen tuli mieleen, että mitä rautalisää otatte? Mulla obsidan ollu jo kuukauden ja yhdellä tabulla hb noussu 108 -->112 eli ei...
  13. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Eksyin´syyskuisista tännekin palstalle, kun tuota ikää on yli 40v. Meille siis tulossa poika 2.9 ja nyt viikkoja jotain 23+. Odotus mennyt hyvin lukuunottamatta alun järkyttävää yökötystä. Nyt vointi ihan ok. Hb aika alhainen ja siksi väsyttää koko ajan ja lihakset on hapoilla pienistäkin...
  14. B

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Kontrolliultra takana ja edelleen toinen aivokammio oli vähän iso, mutta rajoissa. Lääkärin mukaan ei tarvi seurantaa, huh. Tarkasti myös rakenteet vielä uusiks ja kaikki näytti olevan ok. Kooltaan poju vaikutti muutamia päiviä isommalta kun viikot antaa ymmärtää. Nyt sit kun vaan odotellaan...
  15. B

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Heissan, kävin tänään rakenneultrassa ja siellä näytti pieni poika potkivan. Kaikki oli lähes hyvin. Joku aivokammion mitta oli meillä 9.2 ja raja-arvo on 10. Ens viikolla lääkäri ultraa ja kontrolloi onko kasvanut ja pitääkö asiaa seurata. Vähän huolestuttaa vaikka ultraaja sanoi, että arvo on...
  16. B

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Itseasiassa minulla istukan paikka selvisi neuvolalääkärissä, kun nuori lääkäripoika ei saanut sydänääniä kuulumaan. Kattoi sitten nopsaan ultralla ja istukka on edessä ja siksi äänetkin löytyi heikommin. Mulla on jo ihan kunnon maha (viikkoja 16+3). Johtunee aiemmista raskauksista. Muistelen...
  17. B

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Hellurei, täällä taas uus odottelija. Tämmösiä vois päivitellä bounty, LA 2.9, 3. lapsi, TAYS Niin ja ikää mulla jo 40v. Alkuraskaus meni palellessa, ihan tosi väsyneenä ja yököttikin ihan älysti. Painoa kertyi heti alku viikkoina 3kg, mutta sittemmin ei oo onneks tullu samaa tahtia. Tänään...

Yhteistyössä