Hakutulokset

  1. PollyPop

    Mielialan ailahtelut

    Päiväosastosta oli joskus puhetta, mutta se kaatui oman motivaation puutteeseen. Psykoterapia ei ole vielä ajankohtainen, en ole siinä kunnossa että pystyisin siihen. Yksinäisyys ahdistaa: nyt aamullakin kun kaikki nukkuivat vielä, ja olin yksin jalkeilla. Hirveän paha olo.
  2. PollyPop

    Kokemuksia Kuortaneen urheiluopistosta (tuettu perheloma)?

    Tuetuista lomista en tiedä, mutta pakko sanoa että jos näette kuortaneella varhain aamulla auringonnousun järven takaa, se on valtavan kaunista katseltavaa :)
  3. PollyPop

    Mielialan ailahtelut

    Kiitos kun tsemppasitte :) Avun piirissä nyt aktiivisemmin olen ollut noin neljä ja puoli vuotta, aina jaksanut hetken, sitten todennut kaiken turhaksi ja taas jättänyt kesken. Viitteitä myös epävakaasta persoonallisuudesta, eli kukaan hoitava taho ei näe tarkoituksenmukaisena pitää mua vasten...
  4. PollyPop

    Mielialan ailahtelut

    Kokeilen jotain kirjoittaa, vaikkakaan en tiedä, paljonko jaksan. Kärsin toistuvasta vaikeasta masennuksesta, avohoitoon sitoutuminen mahdotonta, en vain jaksa. Perheessämme on pieniä lapsia, eikä mieskään nyt mikään pahin mahdollinen ole, kyllä se lapset hoitaa. Joskus vain parisuhde-elämä on...

Yhteistyössä