Hakutulokset

  1. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä panttasin miehelle kertomista selvään plussaan ja digin viikkonäytöllisen 2-3. En siksi, et alkaisi vähätellä, vaan et saisin kuulla testanneeni liian aikaisin ja turhaan monta kertaa. Tästä jo vähän reilu vuosi, kun täällä haamuineni jännäilin... Voi, kun olis hinku tänne taas. :-D
  2. P

    40+ so what wol.13

    Voi Luppana ihanaa!! Nyt kaikki ulokkeet pystyyn, että tällä kertaa on teidän vuoro onnistua! Mä luovutan tuon minun vapautuneen paikan odottajissa sulle. Eilen 28.6 syntyi klo 6.28 meidän perheeseen suloinen nyytti.
  3. P

    40+ so what wol.13

    Molly3! Ihan mieletöntä. Selkeä plussaviivahan siellä. Kovasti vauvaliimaa, että pikkuinen pysyy kyydissä. Kaikille muillekin plussaonnea! Täällä ollaan edelleen kasassa. Rv 39+0. Ei jaksais enää odottaa...
  4. P

    40+ so what wol.13

    Tarviiko kukaan? Voisin myydä paketin 25e (sis pk:t). En koe tarpeelliseksi enää testata näin rv 35+3. PC päiväys 3/18 (11kpl) Ovistestit 2/18 (27kpl) CB viikkonäytölliset 2kpl avaamaton paketti Joku ebaysta tilattu. En löydä päiväystä. Yv, jos kiinnostaapi.
  5. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tarviiko kukaan? Voisin myydä paketin 25e (sis pk:t). En koe tarpeelliseksi enää testata näin rv 35+3. PC päiväys 3/18 (11kpl) Ovistestit 2/18 (27kpl) CB viikkonäytölliset 2kpl avaamaton paketti Joku ebaysta tilattu. En löydä päiväystä. Yv, jos kiinnostaapi... MYYTY
  6. P

    40+ so what wol.13

    Voi Luppana :-(. Hirmuisesti voimia ja tsemppiä sinne!! <3 Kyllä sinuu koitellaan. Ei oo reilua ei. Ooh, mä näen Virkin testissä ilman mitään viivalaseja tai kieroon katsomista toisenkin viivasen. Sille vahvistumisia siis toivottelen. Mie käyn täällä aina lukemassa ja toivomassa, että kaikki...
  7. P

    40+ so what wol.13

    Luppana! Ohoh... Onhan tuo jo selvä plussa kyllä. Pääsisitkö sä pian mittauttaan verestä HCG arvon ja olishan sun varmaan nopiaan ultraankin päästävä. Jotain nyt ainakin yrittää tapahtua. Olispa se kohdussa kiinnittyvä pieni. <3 Jostain syystä vaan ei silmille hyppivää plussaa vielä näyttäs.
  8. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Luppana! Aika selkeitä viivanpaikkoja kyllä olis, jos niitä. Mhh... Vahvistumisia viivasille! Tikutitko sä ovista? Hitto, kun mulla olis tuolla kaapissa noita testejä jäänyt yli jokunen PC ja jotain ebaysta tilattuja halppiksia. Jos olisit naapurissa, niin toisin ne sulle. :-D
  9. P

    40+ so what wol.13

    Onnea Roxanne hyvista ultrakuulumisista!
  10. P

    40+ so what wol.13

    Roxannen ultrakuulumisia täällä jännäilemässä. Toivottavasti kaikki hyvin. <3 Maimeille pahoittelut <3 Kaikille kovasti toivon sitä plussaa ja ihme plussaa jne jne... <3 Luppana oih <3 Ihanaa yhteistä reissua teille miehesi kanssa! Ja tietenkin ihmettä teillekin toivon! Mie oon teijän...
  11. P

    40+ so what wol.13

    Luppana! mä näen haamun. Näen näen näen!! <3 Nyt mä toivon koko sydämestäni, että joku on löytänyt jonkun pienen kolon ja päässyt kohtuun asti ja ja ja ja.... Roxanne! Oii mitä viivoja!! <3 <3 Ihania!! Mä haluan kaikki teidät tuonne odottajiin!! <3
  12. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Minusta ylemmässä selvästi havaitava haamunen.
  13. P

    40+ so what wol.13

    Onnea Minzi!! Alkakoot nyt kunnon plussa-aalto ja kaikki halukkaat saatais tuonne odottajien puolelle. Täällä tähän asti mennyt kaikki hyvin. Menossa ekojen ultrien mukaan 16+5. Kahden viimeisimmän mukaan 17+0. Rakenneultra 21.2. Sukupuoli on kyllä jo tiedossa 100% varmuudella, kun iän...
  14. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä ne tekee viivanpaikka. Varmasti ei raskaana olevakin nuori saanut viivanpaikaksi siihen. Itsellä tuli selkeä Haamu keskenmenon jälkeen ja edellisen päivän veren hcg oli 6. Et outoa että testi noilla luvuilla reagoi. Aikaisin ne oikean plussan näyttää kyllä. Dpo 9 mulla.
  15. P

    40+ so what wol.13

    Voi Luppana! Uskomatonta miten paljon huonoja uutisia saatte. En oikeen osaa sanoa muuta, kun että tsemppiä ihan hirmuisesti ja koko sydämestäni toivon, että joku päivä te vielä pienen nyytin saatte.
  16. P

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Onko sulla ennen ollut luteaalivaihe noin lyhyt? Mietin voisko olla meinaan kiinnittymisvuotoa...
  17. P

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    8+2 kuului ekan kerran tässä raskaudessa. Edellisessä 9+ jotain, en muista.
  18. P

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Täällä myös yksi 41v odottaja. Tänään rv 8+3. Eilen sain sykkeet kuuluviin kotidopplerilla.
  19. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ainakin apteekin omassa nään selkeetä haamua. PC:ssä koneen näytöllä en selkeesti erota.
  20. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En mä oo varmaan ikinä aloittanut heti kierron alussa. Just tyyliin kp 2-4 kieppeillä ja hyvin on toiminut. :-D

Yhteistyössä