Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pidän peukkuja sulle @Hipiti !
Komeita viivoja kyllä, toivotaan että on vaaratonta tiputtelua.
Mulla on tänään DPO 11 ja Pregcheckillä puhdas nega. Onkohan toivo jo mennyttä tästä kierrosta? Yritin kovasti tihrustaa testiä jälkeenpäinkin mutta ei roskishaamun puolikastakaan :cautious:
Mulla oli dpo11 vasta todella hailakka haamu.. Eli ei oo vielä toivo menetetty :)
 
@Sokeripala Joo todellakin kusin sen tikun :D:ROFLMAO::D se olis pitäny käänttää toisinpäin että ois se kusi menny siihen imupintaan :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

@Sofia90 Älä testaa :barefoot: pidä nyt pää kylmänä :X3:

Taistelu jatkukoon minulla siis :ninja: en tasan testaa seuraavan kerran ku aikaisintaan dpo 11 mut mieluummin oottelisin ens maanantaille eli dpo13 :X3:

Tosin tänä aamuna kaikki mahakipuilut hävis ja tissi kivut hävis jo eilen :cautious: nyt illalla taas tissit aristaa koskessa ja uudenlainen alamaha juilinta alko . ..eli vahvasti nyt näyttää kääntyvän menkka oireiksi :notworthy: muutenki ollu vähän haastava päivä töissä jne. niin angstia pukkaa päälle..
Mutta en luovuta enkä kyllä heitä vielä kaikkea toivoa roskiin :ninja:
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90
Hei, hyppään tuolta lapsettomuuspuolelta tänne testiammattilaisten puoleen:rolleyes:.

Eli antaako pc:t vielä viivanpaikkaa/hailua haamua? Aluksi luotiin pc:n testeihin mutta joku reilu vuosi (2?) ne alkoi antamaan räikeetä viivanpaikkaa... Onko edelleen niin?

Tässä pohdin että olisko testissä oikeasti jotain vai vikaa? Pp8 eli dpo 11 menossa pakastealkion siirrossa.
 
Hei, hyppään tuolta lapsettomuuspuolelta tänne testiammattilaisten puoleen:rolleyes:.

Eli antaako pc:t vielä viivanpaikkaa/hailua haamua? Aluksi luotiin pc:n testeihin mutta joku reilu vuosi (2?) ne alkoi antamaan räikeetä viivanpaikkaa... Onko edelleen niin?

Tässä pohdin että olisko testissä oikeasti jotain vai vikaa? Pp8 eli dpo 11 menossa pakastealkion siirrossa.
Mä en pc testistä tiedä, en oo itte testannu mutta oon kuullu että viivanpaikkaa antaa välillä :/ oon itte testannu rfsu testillä eikä oo koskaa antanu turhaa viivaa..
 
Hei, hyppään tuolta lapsettomuuspuolelta tänne testiammattilaisten puoleen:rolleyes:.

Eli antaako pc:t vielä viivanpaikkaa/hailua haamua? Aluksi luotiin pc:n testeihin mutta joku reilu vuosi (2?) ne alkoi antamaan räikeetä viivanpaikkaa... Onko edelleen niin?

Tässä pohdin että olisko testissä oikeasti jotain vai vikaa? Pp8 eli dpo 11 menossa pakastealkion siirrossa.
En oo saanu viivanpaikkaa, ihan selkeesti tuli kaks viivaa vasta kun raskaana. Mut jos väritön kohta niin nehän on viivanpaikkoja...
 
Hei, hyppään tuolta lapsettomuuspuolelta tänne testiammattilaisten puoleen:rolleyes:.

Eli antaako pc:t vielä viivanpaikkaa/hailua haamua? Aluksi luotiin pc:n testeihin mutta joku reilu vuosi (2?) ne alkoi antamaan räikeetä viivanpaikkaa... Onko edelleen niin?

Tässä pohdin että olisko testissä oikeasti jotain vai vikaa? Pp8 eli dpo 11 menossa pakastealkion siirrossa.
Mä olen tältä palstalta ymmärtänyt, että PC:n laatu on laskenut jonkin aikaa sitten. Mulla oli ainoa raskaus ja keskenmeno noin vuosi sitten ja sen jälkeen ihan jokaisessa PC:ssä ja Sofissa on ollut jonkinlainen viiva :( Pidän peukkuja, että sulla oisi positiivinen pian!
 
Nyt siis tulee ihan kysymystä pelkästään siitä, missä viivan pitäisi olla kotitestin one step- testeissä

http://aijaa.com/ZJbJX8

Ylempi on siis ovistesti antamassa suuntaan, mihin tuli siis se harmaa viivanpaikka. Dpoista ei siis ole tietoakaan ja raskauden mahdollisuus hyvin pieni.

Sain nimittäin eilen ovistestiin myös tuommoisen viivan mikä nytkin on tuossa testissä, mutta ihan toiseen laitaan.
R-testissä näkyy tuo harmaa viivanpaikka livenä paljon selvemmin, en tiedä saako kukaan sitä tuosta kuvasta edes näkymään.

Mutta onko nuo testit muuttunut nyt vähälle aikaa, että se toinen viiva tulee tosiaan ihan sinne toiseen reunaan, eikä enää ns. keskelle kontrolliviivan viereen.
Vai olenko nyt saanut jotain maanantai kappaleita?
 
Näettekö te kuvassa jotain?? Viivanpaikka/haamu? Ylempi apteekin oma (ammattimaisesti osiin purettuna :p ja alempi pc)..

aijaa.com/7njsRP ja menossa siis Pp9
Toista en niin tiiraillutkaan, mutta ylemmässä testissä kyllä nään! :)

Mun tilanteeni on kehittynyt! Sain eilen kp 15 plussan siihen ovistestiin! Jee! Eilen olis pitäny alottaa terolutit, mutta siirsin omatoimisesti aloitusta, kun kp 14 alko jonkinlaista viivaa pukkaamaan ja kp 15 sit tummeni ihan tosissaan. Lääkäri mulle silloin sanoi, että ovis tulee VARMASTI ennen tota kp 15, että terolutit voi huoletta aloittaa, mutta onneks testailin. Mulla siis esikoisen yrityksen alkaessa oli terot käytössä, mutta lyhensivät kiertoa väärästä kohdasta, koska kierto oli pitkä. Siksi kysyin ja siksi omatoimisesti siirsin aloituksen niin, että ehtii se ovis varmasti tulemaan. :)
 
Tämän voi varmaan jo laskea ovisplussaksi?? :love: toi testiviiva piirtyi tohon heti jo ennen kontrolliviivaa!

http://aijaa.com/S3rit1

Tänä aamuna tehty ja tänään siis kp14..
Eilen päivällä peitot heilunu viimeeks ja tänään taas kunhan mies töistä pääsee...(mies on pyytänyt joka päivä lähettämään ovistikusta kuvan, ihana kun on niin mukana tässä...esikoista kun yritettiin niin ei ollu näistä tikkuhommista niin kiinnostunut)
Lähetin sille tuon kuvan niin lupas kiirehtiä töistä kotiin :LOL:
Tästä se piinailu taas alkaa....:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: ouzeii ja pure love
No on :) miksei silti osaa iloita! Noita viivoja ensin odottaa kuin kuuta nousevaa! Sitten kun ne ilmestyy nii pelkääkin vaan ihan tajuttomasti. Miettii että vahvistuuko ja pysyykö viivat! Kai se edellinen kesnkenmeno vaan niin on vahvasti mielessä..
En ole km joutunut kokemaan mutta kyllähän se pelko on ollut mukana itselläänkin. Alussa voimakkaampana mutta jollain tapaa mukana läpi koko raskauden! Osaa toki iloita raskaudesta alun jälkeen mutta onhan se menettämisen pelko jotenkin läsnä! Ja huoli että kaikki ei ole kunnossa jne!
Kuulunee osaksi vanhemmuutta ❤
 
En ole km joutunut kokemaan mutta kyllähän se pelko on ollut mukana itselläänkin. Alussa voimakkaampana mutta jollain tapaa mukana läpi koko raskauden! Osaa toki iloita raskaudesta alun jälkeen mutta onhan se menettämisen pelko jotenkin läsnä! Ja huoli että kaikki ei ole kunnossa jne!
Kuulunee osaksi vanhemmuutta ❤
Ekassa raskaudessa en pelännyt mitään :D johtuu varmaan siitä että olin nii nuori vielä eikä tiennyt mitä odottaa! Olin vaan onnellinen ja innoissani. Toisessa raskaudessa pelko alkoi vasta verisen vuodon myötä, vuoto alkoi rv6 ja loppui rv16.. Siinä olin monta kertaa jo varma että kesken meni, pelko kesti jonkun asteisena loppu raskauden. Kolmas raskaus meni kesken ja nyt on siis tämä neljäs aluillaan..
 
(mies on pyytänyt joka päivä lähettämään ovistikusta kuvan, ihana kun on niin mukana tässä...esikoista kun yritettiin niin ei ollu näistä tikkuhommista niin kiinnostunut)
Lähetin sille tuon kuvan niin lupas kiirehtiä töistä kotiin :LOL:
Ihana! :love:
Mun mies ei ole tikuista kuvia pyydelly, vaan oon lähetelly ihan pyytämättä. :D Kotona kuitenkin kyselee, että mikäs tilanne milloinkin, olisko tarvetta tehdä talletuksia. :LOL:
 

Yhteistyössä