Hakutulokset

  1. B

    Lokakuiset 2018 <3

    Varovasti liityn keskustelun jatkeeksi. Tämän plussasi, aiemmin laskin et la olis 31.10. Mahakivut vaivaa, saa nähdä meneekö kesken.
  2. B

    Marraskuiset 2018

    Ja tossa jo joku päivä laskin et la olis 31.10., mutta tämähän nyt riippuu myös ihan kierrosta. Ja molemmat neitokaiset on syntynyt rv41+0.
  3. B

    Marraskuiset 2018

    Heip, Mä kanssa plussasi tänään, kp33, menkat myöhässä 1-4päivää riippuen kierrosta. Alamahaa jomottaa ja särkee, vihloo jalkoihin asti, joten saas nähdä meneekö kesken.
  4. B

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Anianna, meillä taisi alunperin olla sama la, mutta mulla ultrassa la aikaistui viikolla. Ja ihan sama juttu kuin sulka, ovikseen perusteella se ei ole mitenkään mahdollista. Mun tyttö oli syntyessään 49cm, eli meillä ei edes odotella pitkää vauvaa syntyväksi. Mutta samapa tuo, aina tietty...
  5. B

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Täälläkin ultrassa käyty, la aikaistui viikolla, itse en päässyt listaan muokkaamaan, eli 19.12.--> 12.12., mua vähän hämmentää uusi la, koska ovislimojen, kiinnittymisvuodon, vm ja yhdyntöjen perusteella odotin la siirtyvän 1-2 päivää eteenpäin tai taaksepäin. Tuo viikko ei mun mielestä voi...
  6. B

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Neilikka88, mulle terkkari sanoi, et jos neuvolakäynnistä 2vk:n sisällä ei oo tullu kutsua, ni sit pitää soittaa sairaalaan. Mä odotin 1,5vk ja soitin nyt alkuviikosta, sain samalla ajat nt-ultraan 8.6. Ja rakenneultraan 8.8. Työkuvioiden vuoksi oli pakko saada ajat selville, ja tuo soitto...
  7. B

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Mä en myöskään löydä sykettä, omani kyllä löydän. Mä oon etsinyt kyllä melkolailla heti häpyluun yläpuolelta, en tiedä voisko olla liian alhaalta. Ultraan pari viikkoa vielä. -Mari, 10+1
  8. B

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Neilikka88, mulla ihan samantyyppiset fiilikset. Pahoinvointia ei enää oo, vähän huono olo tulee, jos ei syö säännöllisesti. Ei enää rintojen arkuutta lainkaan. Alavatsakipuja/tuntemuksia on, mutta nekin lähinnä huolettaa. Ainoat oireet on yöpissiminen 1-2krt/yö ja närästys. Mutta toisaalta mitä...
  9. B

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Pahoittelut NinaRinsessa. Tuo on varmaan se mitä kaikki pelkää. Eikä yhtään auta muiden kokemukset keskeytyneistä keskenmenoista. Ja se fakta, että noin 15% raskauksista menee kesken alkuvaiheessa. Itse en oo käynyt virallisessa ultrassa vielä, nt-ultra tulee olemaan eka ultra. Töissä gyne...
  10. B

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Catharin, muistaakseni ilmoitin kierron samaksi neuvolaan ja vau.fi, mutta ehkä muistan väärin, kun kierto on kuitenkin vaihdellut 26-27. Mulla ei oo ultraa vielä tiedossa. To oli neuvola ja Th sanoi, että parin viikon sisään pitäis tulla kutsu. Virallista varhaisultraa en oo käynyt.
  11. B

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Olipa tullut vajaassa viikossa monta sivua uusia kommentteja, hetki meni lukiessa :). Eilen oli eka neuvola, la terkkarin mukaan 20.12., kun vau.fi näyttää 19.12., mutta muutkin on tainnut sanoa tuon vau.fi näyttävän enemmän. Minä jouduin töissä tunnustamaan tämän "syntini", kun työkaverin...
  12. B

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Mulla on ollut tänään paljon parempi olo, ei oo ollenkaan oksettanut niin paljon, oon tänään myös onnistunut välttämään närästävät ruoat, ja se helpottaa oloa paljon! Päänsärkyyn otin panadolia 500mg, yllättäen helpotti sillä. Oon kyllä ihan poikki, kun en oo ehtinyt tänään päikkäreille :D. Ja...
  13. B

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Mulla on syöminen ihan yhtä tuskaa, ruokailu on nykyisin pelkkää piinaa, ei lainkaan nautinnollista. Jos ei syö, tulee paha olo. Sitten kun syö, alkaa närästää ja tulee pahoinvoinnin tunne. Kumminkaan ei siis hyvä. Työn takana on kaupassa keksiä mitä sieltä ostaa. Tänään ostin riisimuroja, bran...
  14. B

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Foreverfever, tuplaonnea! Pidetään peukkuja, että kaikki sujuu hyvin . Mä salaa toivoisin kaksosia, kun mies niukasti suostui tähän projektiin, ja on tiukasti ilmoittanut ettei enempää tule. Uhkasi menevänsä sterilisaatioon samana päivänä kun synnytän . Mulla tulee tosi herkästi pää kipeäksi...
  15. B

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Mulla taitaa myös tulla passitus sokerirasitukseen iän ja painon perusteella. Mietin kyllä, että kehtaiskohan siitä kieltäytyä . Jos menis sitten vasta myöhemmin, jos pissassa olis gluk +. Oon kerran sokerirasituksen käynyt, ja se oli ihan horroria!
  16. B

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Heippa, täällä on kaamee kestokrapula ympärivuorokautisesti! Ihan hillitön väsymys ja jatkuva pahoinvointi. Jos ei syö, oksettaa. Kuitenkin ajatus kaikesta ruoasta oksettaa. Helppoa! Ja närästys ei ainakaan vähennä pahaa oloa. Eilen kävin 5 minuuttia itkemässä pää pöntössä, oon niin väsynyt...
  17. B

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Mä sain vaan ohjeen täyttää esitietolomakkeen etukäteen netissä, muuten ei tarvi meidän kaupungissa valmistautua. Tuskin näin alkuun vielä katsotaan pissaa. Mä oon synnyttänyt pian 11v sitten. Ja sehän meni niinkin hyvin, että sairaalassa oli tuolloin ruuhkaa, kaikki salit täynnä ja kätilöt...
  18. B

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Mä käyn kanssa vähän väliä vessassa tarkistamassa vuototuntemuksia, ja kyllä sitä on säikkynä näiden alavatsakipuiluiden kanssa. Aika vois hurahtaa pari kuukautta eteenpäin, niin et olis turvallisemmat viikot. Osaako joku sanoa millä viikoilla sykkeen saa näkyville vatsanpeitteiden päältä...
  19. B

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Moikka, uutena liityn mukaan, muutaman päivän olen ketjua seurannut, nyt sain aikaiseksi rekisteröityä. Oon 30v, meillä on uusperhe, sekä minulla, että miehellä yksi lapsi edellisestä suhteesta. Molemmat lapset on jo isoja alakoululaisia, ja tuntuu kuin tässä oltais ihan uuden äärellä ...

Yhteistyössä