Hakutulokset

  1. J

    Mikä sopisi kolmanneksi nimeksi

    Zz
  2. J

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    TÄällä tänään 9+0 ja kauhea flunssa. Oksennellut oon jo useampana päivänä, onkohan pahoinvointi tästä flunssasta vai raskaudesta... eka neuvola käynti oli viime viikolla ja siellä näkyi kaikki niinkuin pitääkin ja äitiyskortin sain niin alkoi tuntua paljon todemmalta :) seuraavaan Np ultraan...
  3. J

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Voi ei! Kauhea tilanne. Suuret voima halaukset sinulle!! :love: Miten voit? Paljonko on ollut viikkoja kun syke loppunut.
  4. J

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    MOIkka kaikille taas! :) Täälläkin käytiin ultrassa ja sydän sykki kovasti ja pieni papu näkyi.! Kaikki oli oikein hyvin ja helpotti kovasti omaa mieltä! :) Mullahan on tullut vähän verta pyyhkiessä ja harrastaessa ja sitä oon säikähtäny ja pelänny pahonta MUTTA sillekkin löytyi oikein selvä...
  5. J

    Huhtikuiset 2018

    18.4.18 / Lellu / 34 / 3. / KYS 24.4.2018 / Miala / 25 / 1. / KYS taiMKS 24.4.2018/ sekopo/ 34/ 3./ K-hks 26.4.2018 / jokonyt / 24 / 2 / OYS
  6. J

    Huhtikuiset 2018

    Nyt on 5+4 Siis ihan ihan vähän valkovuodon seassa samanlaista tuli kiinnittymisenkin aikaan
  7. J

    Huhtikuiset 2018

    Eieieieieieiei!! Mulla pääsee itku. Valkovuodon seassa tuli veri viiru. :( Onko tää nyt menossa kesken kun ei noita oireitakaan ole. Tänään välillä tuikkinu mahaa ja semmoisia repäisykipuja..
  8. J

    Huhtikuiset 2018

    Ihana kuulla @sanopirkka olit ajatuksissani mutta en viitsinyt udella jos olisikin ollut jotain vakavampaa. :( Mutta super ihana kuulla ja tsemppiä! :love: Sitä vartenhan tämä ketju on että saamme toisistamme tukea, kun ei nuo miehet aina vielä tässä vaiheessa ymmärrä.. (y) Täällä 5+4...
  9. J

    Huhtikuiset 2018

    Mulla valkovuotoa nyt tulee tosi reippaasti säikähdin kunhuosuihin hulahti että verta mutta olikin valkovuotoa tosi runsaasti (y) onko muilla? Tänään 5+1
  10. J

    Huhtikuiset 2018

    Ihanaa, meitähän on jo melko paljon :love: Täällä tänään 5+0 kovasti odotan varhaisultraa joka on viikolla 6+3 Ihmetyttää täysin oireettomuus, toivottavasti ei enteilis pahaa :(
  11. J

    Huhtikuiset 2018

    Ihanaaa! Tänään 4+5 ja digi näytti 2-3
  12. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Eei välttämättä... mulla tuolla pikkusen taakseppåin tein tuota samaa testiä ja itsekkin taisin tänne kirjoittaa että viivanpaikka mutta niin se yllätti!! ;) Toivon suuresti sinulle stinde samaa!!:love:
  13. J

    Huhtikuiset 2018

    Mulla kans, ainut että vasempaa alamahaan ja nivusia särkee.. :/ ei kyllä mitään muuta oiretta. :( Varhaisultra varattu!! (y)
  14. J

    Huhtikuiset 2018

    Voi ei nyt mä hätäännyin.. tånåän 4+3 ja digi sano 1-2 :/ en kyllä tehny aamupissasta. Mutta eikös sen pitäis olla jo 2-3 :/
  15. J

    Huhtikuiset 2018

    Heippa kaikille ja onnittelut :love: Minäkin liityn joukkoon. 2 vuotta tätä odotin ja vihdoin ja viimein odotus palkittiin. Tänään 4+2 enkä ole kertonut vielä kenellekkään, en etes miehelleni. Keskenmenon pelko on aika kova. :/ oireitaei oikein ole paitsi tuntuu kuin kuukautiset alkaisi.
  16. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos suuresti onnitteluista!! Päätin ennen tämän kierron alkua että jos ei tästä seuraavasta tärppää hakeudun hoitoihin! :love: Toivon teille kaikille plussaa ja jo plussan saaneille tarrasukkia!! :love: Nähdään huhtikuisissa! Stindepinden testejä kans haluan vielä seurailla! Tässä vielä...
  17. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kattokaaa!!!! En ehkä kestä mulla pääsi itku!! :cry::love:
  18. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Äsken tein parintunnin pidätyksellä.!! o_O
  19. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä tuo on!!! <3 mikä kierto päivä?
  20. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Taitaa olla vain viivanpaikka kun ei ole yhtään tummentunu :/

Yhteistyössä