Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onko muilla pc näyttäny ovista?
Mä kuvittelin sen olleen 10-11 pv sitten, ja 3 pv sitten tuli se selvä viiva pc liuskaan. Ovistesti ei ollut tosiaan tummana edes..
Ovistesti alkoi haaleneen samaan iltaan mennessä, enkä ole uusia ostanut kun loppu liuskat kesken :D
R-testeihin ei myöskään ole tullut nyt enää mitään

Tuossa vielä linkki siihen kyseiseen...
Tummempi selvä viiva luonnossa, kameran salama häikäisi hieman..

http://aijaa.com/5A6096
 
http://aijaa.com/9IyOMZ

Alin tän aamunen dpo 10. Ylin eka dpo9 2h rakossa olleesta ja keskimmäinen 4h rakossa olleesta. Kuva on kuivuneista testeistä. Viivat piirtyi testiajalla. Mitä mieltä? Pelkään et jää kemialliseks ku näin aikasee testasin..
Aiemmin näillä dpo:lla ei ole tullu ku roskishaamuja.. Ja kahdessa viimesimmässä testissä viivat on värillisiä. Ne ei hirvee hyvin näy kameraan
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde
http://aijaa.com/9IyOMZ

Alin tän aamunen dpo 10. Ylin eka dpo9 2h rakossa olleesta ja keskimmäinen 4h rakossa olleesta. Kuva on kuivuneista testeistä. Viivat piirtyi testiajalla. Mitä mieltä? Pelkään et jää kemialliseks ku näin aikasee testasin..
Aiemmin näillä dpo:lla ei ole tullu ku roskishaamuja.. Ja kahdessa viimesimmässä testissä viivat on värillisiä. Ne ei hirvee hyvin näy kameraan

Tuosta parin vuoden takaa tein ihan vastaavanlaisen setin ja tulos niistä vetelee sikeitä parhaillaan rankan puutarhareissun tuloksena.;)
Varhainen plussaus oli itsellä, veikkaan että ovis oli silloin hieman aiemmin kuin olisi normaalisti pitänyt olla. Vahva plussa piirtyi apteekin 25mIU testiin silloin pari päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde
Minä "sorruin" tekemään dpo 7 aamun tokasta pisusta CB+ -testin, vaik tiedän, miten helppoa niillä on saada haamuplussia. On vaan niin ihanaa hetki edes haaveilla olevansa raskaana..no tässä kuitenkin kuva, mitäs olette mieltä?
Tää testi on ainaki sellanen, et ei kannattas tehä liian aikasin.. vaikka onkin tehtävissä 6pv ennen menkkoja..
Tää antaa monesti niin turhia toiveita ja aiheuttaa pettymyksiä :(
Viivanpaikat hohtaa liian selkeästi.
 
Täällä yk3 ja dpo 5, pari pikku juilintaa ollut alavatsassa/kohdun tienoilla ja munasarjoissa, ei mitään sellaista olotilaa kuin viime kierrossa, missä oli hirveitä hikipuuskia, kauheita vatsakipuja jne. Toivottavasti jatkuukin näin.
Lämmöt otin eilen ja tänään, eilen 36,5 ja tänään 36,6. Mites nuo lämmöt alkaa nousemaan, jos tärppää, kellään kokemusta? Mulla on kyllä yleensä lämmöt ollut jotain päälle 35. Valkovuotoa myös jonkin verran..oviskin tuli tikutettua ja hyödynnettyä hyvin..vähän jännittää, mutta yritän ottaa iisisti ja meen hierontaan tänään. :)
 
Täällä yk3 ja dpo 5, pari pikku juilintaa ollut alavatsassa/kohdun tienoilla ja munasarjoissa, ei mitään sellaista olotilaa kuin viime kierrossa, missä oli hirveitä hikipuuskia, kauheita vatsakipuja jne. Toivottavasti jatkuukin näin.
Lämmöt otin eilen ja tänään, eilen 36,5 ja tänään 36,6. Mites nuo lämmöt alkaa nousemaan, jos tärppää, kellään kokemusta? Mulla on kyllä yleensä lämmöt ollut jotain päälle 35. Valkovuotoa myös jonkin verran..oviskin tuli tikutettua ja hyödynnettyä hyvin..vähän jännittää, mutta yritän ottaa iisisti ja meen hierontaan tänään. :)
Mulla noussut jokaisesta kolmesta odotuksesta aina varsin korkeaksi. 36,8-37,2 liikkunut läpi raskauden. Jos taas menkat alkaa, romahtaa lämmöt tosta 36,8:ta 36,4-36,5:n yhdessä päivässä ja sitten alkaa vuoto.
Ja kun munasolu irtoaa, tipahtaa lämmöt kanssa hetkellisesti alemmas, mutta alkavat taas kohota kierron loppuun saakka.

Olikohan mahdollisimman sekavasti kerrottu?:D:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: tyty79

Yhteistyössä