Hakutulokset

  1. S

    Venlafaxin/efexor ja raskaus

    Täällä on yksi parhaillaan raskaana oleva venlafaksiinin käyttäjä ilmoittautuu. Raskaaksi tulon aikaan annos oli 300 mg/pvä, sama annos ollut joitakin kuukausia.
  2. S

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Täälläkin on jakauduttu :) Tarkempia tietoja en halua julkistaa (mittoja, tms.), mutta kovin olemme onnellisia tästä pienestä aarteesta :love:
  3. S

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Mulla ei ainakaan vielä ole lisää tullut (viikkoja nyt 37+3), entiset vaan tulleet jonkin verran näkyviin mahanahkan venymisen johdosta. Esikoisesta ekat raskausarvet tupsahti just päivää ennen laskettua aikaa :ROFLMAO:, ja tyyppi päätti syntyä vasta pari viikkoa myöhemmin tästä. Toki sitä...
  4. S

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Onnea pikkuisesta, pupumama! :love: Onnittelut myös muille jo jakautuneille :) Täällä kotona hössötän viimeisiä valmisteluja. Pinniksen pitäisi tulla tällä tai ensi viikolla, ja sitä myöten olisi hankinnat hankittu. Rintapumpusta olen tosin kahden vaiheilla: pitäisikö hankkia sähkökäyttöinen...
  5. S

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Synnytysasiat ja toki myös kivunlievitysasiat myös täällä kovasti mielessä. Malttamattoman odottavainen olo alkaa jo olla :love: Esikoisen synnytyksessä kivunlievityksenä olivat lämpimät suihkut, lämpöpussit, ilokaasu ja pudendaalipuudutus. Ilokaasusta en kyllä loppujen lopuksi tykännyt yhtään...
  6. S

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Silloin tällöin on tullut luettua ketjua, mutta omat päivitykset on jääneet vähemmälle arjen hektisyyden vuoksi. Yllättävän hyvä olo on ollut, mutta alaselkä kipeytyy jos liikaa innostuu touhuilemaan (kuten siivoamaan ym). Kivuttomia harjoitussuppareita on ollut kuluneen viikon aikana melko...
  7. S

    Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

    Heippa vaan taas kerran! Tsemppiä vaivojen kanssa painiville, täälläkin on kaikenlaista pientä "kivaa" kärsittävänä :ROFLMAO: Lähinnä ajoittaista närästystä, vatsan kutinaa ja kiristystä sekä unettomuutta. Sikäli mikään näistä ei yllätä, koska esikoisen kanssa oli ihan sama setti. Siksi ehkä...
  8. S

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Mukavia ru-kuulumisia täältä :love: tasaisesti kasvava lapsonen, jolla rakenteet terveet. Nyt on jo kahteen kertaan sukupuolikin syynätty ja tytöltä hän tänäänkin näytti :barefoot: Toivottavasti muillekin tulee ru:sta hyviä kuulumisia (y) Shagrathina ja muikku 20+3
  9. S

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Täällä tulee tänään täyteen 20+0! :) Vastahan sitä plussasi... :LOL: Tällä viikolla ru, sitä nyt jännittämään.
  10. S

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Mulla 15.12. rakenne-uä, sehän on ihan kohta :love:
  11. S

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Kiva lukea muiden kuulumisia - ja että useammilla kaikki vaikuttaa olevan hyvin :) Täällä taas vaihtuu täysiä viikkoja, lääkärineuvolakin oli ja pääsin katselemaan pikkuista uä-laitteen näytöltä :love: Vilkas pikkuinen murunen siellä jumppasi, kaikki hyvin ja koko oli viikkoja vastaava. Vähän...
  12. S

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Tähän ketjuun ei olekaan vielä tullut kirjoiteltua. Pahoinvointi katosi pari viikkoa sitten lähes kokonaan ja nyt on tosi hyvä olo. Joka hetki ei edes muista olevansa raskaana:ROFLMAO: Mulla on raskausmaha sellaista eteenpäin kasvavaa sorttia, joten hyvin pömpöttää jo, vaikka hoikka olenkin...
  13. S

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Ehkä minäkin jo ilmoittaudun toukokuun lapsosen odottajaksi <3 1.5. / Shagrathina / 28v / 2. lapsi / KOS Pahoinvointi alkoi hyvin aikaisessa vaiheessa, mutta nyt pahin tuntuu menneen ohi. Nyt pahoinvointi tosin tuntuu painottuvan iltapäivä-yö -akselille. Vähän erilaista muutenkin on ollut kuin...
  14. S

    Toukokuu 2017 odottajia ?

    Onnea kaikille odottajille! Täällä myös odotellaan ipanaa toukokuussa syntyväksi, LA 1.5. Oireina jäätävä väsymys, pahoinvointi ja jatkuva nälkä. On muuten ihana yhdistelmä! :confused: Niin ihanaa, mutta niin kamalaa tämä alkuraskaus :ROFLMAO::love: Shagrathina ja muikku H6+5
  15. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nyt loppui vatulointi ja arvailut haamuviivoista! Clearbluen Digi mukaan peliin siis :geek: Ja niinhän se ilmoittaa, että "raskaana 1-2" :love: Toivottavasti pikkuinen tarttuu tiukasti kiinni eikä kyseessä ole kemiallinen. Että kyllä ne haamut mulla ainakin näytti raskaushormonin oikein...
  16. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kuukaiden tauon jälkeen paluu tällekin palstalle. Olen yrittänyt olla stressaamatta raskautumisasioista, mutta nyt mun sisäinen hätähousu meinaa ottaa jälleen vallan :ROFLMAO: Menkkoja ei ole näkynyt eikä kuulunut pillereiden lopetuksen jälkeen. Tikutin ovulaation heinäkuun alussa, tämän kuun...
  17. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ei tainnut nyt omalla kohdalla tärpätä :( Nyt vaan menkkoja odottamaan. Alkaa vaan olla jo dpo18 eikä merkkiäkään vuodosta (n) Yleensä kierto 31pv, parilla päivällä joskus heittää suuntaan tai toiseen. Eipä auta kuin odotella...
  18. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Toivottavasti nämä tietää sinulla hyvää:) Kerrohan sitten kuinka kävi. Mulla ihan samanlainen setti tuli eilen, vaikka tosiaan Clearbluen Digillä tunnistettu ovis oli jo liki 2 vkoa sitten. Kai se LH voi pysytellä joillakin korkealla loppukierrossa. Tai sitten... :love:
  19. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ehkä se on juurikin niin, että kun oikein kovasti raskautta toivoo niin mieli keksii kaikki mahdolliset raskausoireet. Kun aloin esikoista odottaa, niin ennen r-testiä ei ollut mitään oireita. Testasin vain, koska menkat oli myöhässä. Muutama päivä siitä alkoikin sitten armoton pahoinvointi...
  20. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No tuo näyttää kyllä jo aika hyvältä! (y):)

Yhteistyössä