Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei himotestailijat!

Olen lukenut kirjoituksianne pari kuukautta oman yrityksen alkuvaiheissa.. Onnea monelle plussanneelle ja tsempit yrittäjille!

Kysyisin nyt asiantuntemustanne himotestailijoina Tuli postissa first response - testejä ja pakkohan se muka oli testata nyt, dpo 9 vasta.. Katsoisitteko kuvaa onko tämä joku pieni merkki, et siellä joku vois ehkä alkaakin.. Olen ottanut toukokuulla kierukan pois, tämä on yk 2-3. Ikää 30, 2 lasta ennestään.

Rinnat on kihelmöiny pari päivää, eilen oli alavatsan nippailua.

Linkki : http://aijaa.com/M97aXE
 
Hei himotestailijat!

Olen lukenut kirjoituksianne pari kuukautta oman yrityksen alkuvaiheissa.. Onnea monelle plussanneelle ja tsempit yrittäjille!

Kysyisin nyt asiantuntemustanne himotestailijoina Tuli postissa first response - testejä ja pakkohan se muka oli testata nyt, dpo 9 vasta.. Katsoisitteko kuvaa onko tämä joku pieni merkki, et siellä joku vois ehkä alkaakin.. Olen ottanut toukokuulla kierukan pois, tämä on yk 2-3. Ikää 30, 2 lasta ennestään.

Rinnat on kihelmöiny pari päivää, eilen oli alavatsan nippailua.

Linkki : http://aijaa.com/M97aXE
Tuohan on ihan selvä viiva. Nuo dpo:t ja noin selkee viivanen. Hyvälle näyttää!!
 
Omanapa Minun viivojen hidas vahvistuminen ei myöskään enteillyt hyvää. Tämän aamun testi hitusen eilistä haaleampi, eli taisi kemialliseksi tämä raskaus jäädä. Vuoto varmaan alkaa viimeistään ensi viikolla. :(
 
Omanapa Minun viivojen hidas vahvistuminen ei myöskään enteillyt hyvää. Tämän aamun testi hitusen eilistä haaleampi, eli taisi kemialliseksi tämä raskaus jäädä. Vuoto varmaan alkaa viimeistään ensi viikolla. :(
Voi ei.
Tsemppiä!
Mulla oli viime kierrossa sama juttu.
Pelottaa, että tässäkin vielä alkaa viivat haalistua.
Mut ei kai kemialisessa kuitenkaan ihan super vahvoja plussia missään vaiheessa tule, nii kun mulla nyt...
Piti aamulla tänään tuhlata noita raskauskeijun testejä ja PC, mut hitto mähän kipitin pissalle ja unohdin koko testailut. Jos päivällä sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Onnittelut vastikään plussan saaneille! :) Ja kovasti tsemppiä heille, kenellä menee sauraavalle kierrolle yritys. (y)

Ovistestien konkareille kysymys: Kuinka monta päivää Clearblue Digin ovulaatiotesti on teillä vilkuttanut hymynaamaa ennen pysyvän hymiön ilmaantumista? Oma tilanteeni on se, että testailin ko. testillä paketin 10 puikkoa ja kolmelle viimeiselle tuli juurikin tuo vilkkuva hymiö. MUTTA... puikot loppuivat kesken ennen huippua ja lähdin harmikseni muutaman päivän reissulle juuri puikkojen loputtua (lentoliput ostettu joten peruakaan ei voinut). Toki ovista edeltäviä oireita (vas. munasarjan jomottelua, limailuja) oli ollut, mutta irtoamiskipua en ainakaan tunnistanut.
Ennen reissua tehtiin miehen kanssa hyvä määrä talletuksia, joten simppoja on ollut kytiksellä, jos ovulaatio on tapahtunut. Ja nyt tietty viikon kuluttua oletetusta oviksesta olen ollut tuntevinani ties mitä kaikkia kiinnittymisoireita ja raskausoireita. R-testi ainakin tänään nega (dpo 12-13?).
Mutta tuo oviksen ajankohta minua nyt mietityttää. (n) Ja liekö koko ovista sitten ollutkaan? Pillereiden lopetuksen jälkeen ei siis vielä ole menkkoja ollut. Kai sekin on mahdollista, että elimistö tässä yrittää kiertoa palautella ja hormonit mitä sattuu. Että sellaista piinailua... o_O
 
Onnittelut vastikään plussan saaneille! :) Ja kovasti tsemppiä heille, kenellä menee sauraavalle kierrolle yritys. (y)

Ovistestien konkareille kysymys: Kuinka monta päivää Clearblue Digin ovulaatiotesti on teillä vilkuttanut hymynaamaa ennen pysyvän hymiön ilmaantumista? Oma tilanteeni on se, että testailin ko. testillä paketin 10 puikkoa ja kolmelle viimeiselle tuli juurikin tuo vilkkuva hymiö. MUTTA... puikot loppuivat kesken ennen huippua ja lähdin harmikseni muutaman päivän reissulle juuri puikkojen loputtua (lentoliput ostettu joten peruakaan ei voinut). Toki ovista edeltäviä oireita (vas. munasarjan jomottelua, limailuja) oli ollut, mutta irtoamiskipua en ainakaan tunnistanut.
Ennen reissua tehtiin miehen kanssa hyvä määrä talletuksia, joten simppoja on ollut kytiksellä, jos ovulaatio on tapahtunut. Ja nyt tietty viikon kuluttua oletetusta oviksesta olen ollut tuntevinani ties mitä kaikkia kiinnittymisoireita ja raskausoireita. R-testi ainakin tänään nega (dpo 12-13?).
Mutta tuo oviksen ajankohta minua nyt mietityttää. (n) Ja liekö koko ovista sitten ollutkaan? Pillereiden lopetuksen jälkeen ei siis vielä ole menkkoja ollut. Kai sekin on mahdollista, että elimistö tässä yrittää kiertoa palautella ja hormonit mitä sattuu. Että sellaista piinailua... o_O
Mulla ei oo kyllä min kokemusta digitaalisista ovumaatiotesteistä, mutta voisko olla, että ovis on kuitenki ollut vasta myöhemmin? Eikä siksi vielä näy testissä?
Mutta toisaalta pillereiden lopetuksen jälkeen keho on kyllä melko sekasin - ainaki itellä oli usiampi kuukausi..

Oon huomannu et mieli on aika tehokas luomaan kaikenlaisia oireita :--D sillon ku oon ollu varma tärpistä nii on kyllä ollu varmaan listan kaikki oireet. Sillonko taas on oikeasti tärpänny - enkä oo niin jaksanu uskoa/toivotellen niin ei oo kyllä juuri mitään ollut :D

Mutta toista testi ihmeessä parin päivän päästä uudestaan - oikein kovasti tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Shagrathina
Onnea kaikille plussanneille!! <3 meillä yritys jatkuu keskenmenon jälkeen. Menkat alko keskenmenovuodon jälkeen tasan kp 30 ja ovulaation tikutin kp 13, puuhat oli kp13 illalla ja kp14 päivällä ja tunsin munasolun irtoamisen kp14 illalla. Kp15 aamulla ovulaatiotikku jo haalistunut.

Pikaisesti kysyisin, näättekö tässä jotain, nyt dpo 9. Testi sofi

http://aijaa.com/1OT4wU

Livenä nään siinä selvästi viivan haamulaista, mutta olen näitä tikkuja tuijotellut niin paljon etten enää luotaa omiin silmiini.

Jos lisään kuvaan vähön filtteriä, on testi tämän näköinen

http://aijaa.com/pmTH09
 
Onnea kaikille plussanneille!! <3 meillä yritys jatkuu keskenmenon jälkeen. Menkat alko keskenmenovuodon jälkeen tasan kp 30 ja ovulaation tikutin kp 13, puuhat oli kp13 illalla ja kp14 päivällä ja tunsin munasolun irtoamisen kp14 illalla. Kp15 aamulla ovulaatiotikku jo haalistunut.

Pikaisesti kysyisin, näättekö tässä jotain, nyt dpo 9. Testi sofi

http://aijaa.com/1OT4wU

Livenä nään siinä selvästi viivan haamulaista, mutta olen näitä tikkuja tuijotellut niin paljon etten enää luotaa omiin silmiini.

Jos lisään kuvaan vähön filtteriä, on testi tämän näköinen

http://aijaa.com/pmTH09
Kyllä minä ainakin selvää haamulaista nään ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Veeruli87
Oon huomannu et mieli on aika tehokas luomaan kaikenlaisia oireita :--D sillon ku oon ollu varma tärpistä nii on kyllä ollu varmaan listan kaikki oireet. Sillonko taas on oikeasti tärpänny - enkä oo niin jaksanu uskoa/toivotellen niin ei oo kyllä juuri mitään ollut.
Ehkä se on juurikin niin, että kun oikein kovasti raskautta toivoo niin mieli keksii kaikki mahdolliset raskausoireet. Kun aloin esikoista odottaa, niin ennen r-testiä ei ollut mitään oireita. Testasin vain, koska menkat oli myöhässä. Muutama päivä siitä alkoikin sitten armoton pahoinvointi :LOL: Ja mainittakoon ettei tuolloin ollut mitään varsinaista vauvakuumetta, oltiin vaan päätetty että tulla saa jos tulee.

Tämmöstä kai se on, kun itselleen luo paineita asiasta... :whistle: Ehkä kuitenkin viikonlopun jälkeen testaan vielä, josko sittenkin. Jos jää negaksi, niin sitten vaan menkkoja odottamaan ja ovistestejä tilaamaan. Jotenkin haluaa vaan seurata kuinka kroppa pillereistä toipuu.
 
Ajattelin vaan piipahtaa märisemässä. Dpo 11 ja "herkkä" testi näyttää puhdasta negaa. Nyt ei ole edes mitään tuntemuksia, epäilen että mahdoinko sitten kuitenkaan edes ovuloida kun on näin oireetonta.
Niillä "herkillä" saa heittää vesilintua. Varsinkin raskauskeijun muka herkät on ihan pepusta!!
Muut ei herkät näyttää jo selkeetä plussaa ja niihin ei vielä usein tule mitään.
 
Niillä "herkillä" saa heittää vesilintua. Varsinkin raskauskeijun muka herkät on ihan pepusta!!
Muut ei herkät näyttää jo selkeetä plussaa ja niihin ei vielä usein tule mitään.
Näinhän se on näyttänyt olevan kyllä, mutta masentaa silti katsella noita valkosia tikkuja. Mistä mä saan kunnon testin jolla voi testata ajoissa? Joo, siis normaali ihminen varmaan odottelis kiltisti alkaako menkat vai ei mutta mä haluan tietää nyt heti. :D
 
Näinhän se on näyttänyt olevan kyllä, mutta masentaa silti katsella noita valkosia tikkuja. Mistä mä saan kunnon testin jolla voi testata ajoissa? Joo, siis normaali ihminen varmaan odottelis kiltisti alkaako menkat vai ei mutta mä haluan tietää nyt heti. :D
PC näytti mulle kyllä viivaa jo dpo 9 ja kuvaankin sen sain. Mut taas sekin kuulema antaa viivan paikkaa. Kyllä PC on mun suosikki testi.
 
Onnea plussista!❤ tarrasukkia!

Mä testasin kotitestin wondfo testeillä. Näyttää ihan pc testeiltä mutta on halvempia. Kotitestin kuvissa vaan on väärä kuva. Suosittelen!
Tilasin suoraan 40 testiä :D ja riitti. :p

Raskauskeijun liuskat etenkin 10mlU on ihan syvältä. Niitä ei kannata ostaa. Ei näytä yhtään aikasemmin. Sofit näyttää aina pinkkiä viivanpaikkaa.. :(
 
Näinhän se on näyttänyt olevan kyllä, mutta masentaa silti katsella noita valkosia tikkuja. Mistä mä saan kunnon testin jolla voi testata ajoissa? Joo, siis normaali ihminen varmaan odottelis kiltisti alkaako menkat vai ei mutta mä haluan tietää nyt heti. :D
Jos sua masentaa nähdä valkoisia tikkuja niin tilaa sofin liuskaraskaustestejä kotitestin sivuilta. Niihin tulee punertavaa viivanpaikkaa vaikka ei olisi raskaanakaan. Ei tarvi katsella valkoisia tikkuja näkee viivoja. :LOL::D
 
Jos sua masentaa nähdä valkoisia tikkuja niin tilaa sofin liuskaraskaustestejä kotitestin sivuilta. Niihin tulee punertavaa viivanpaikkaa vaikka ei olisi raskaanakaan. Ei tarvi katsella valkoisia tikkuja näkee viivoja. :LOL::D
hihihi tai sitten haen lastenhuoneesta vaan punasen tussin ja ihailen sitten loppupäivän onnellisena punaisia viivojani :D
 
  • Tykkää
Reactions: Töppönen_
Jaa nuo Raskauskeijun 10 mlU liuskatkin antaa näemmä viivanpaikkaa kuivuessaan. Aamuisessa testissä on nähtävissä viivalle paikka. Eikä ole mikään roskishaamu kun tuo näkyy vaan tikun ollessa pystyssä.
Mistä mä nyt nopeiten saan kätösiini sellasen PC testin joka saattas dpo 12 jo kertoa mulle jotain edes vähän luotettavaa?
 
Oho jäi teksti kesken :D mutta siis oon testannu sofeilla enkä oo ikinä saanu niihin viivanpaikkaa. Silloin näkyi haamua kun olin raskaana. Esim eilen päivällä sain kaksi täysin blancoa testiä, mutta nyt aamupissasta näky selkee haamujen haamu
 
Mä kyllästyin tänään tähän oviksen veikkailuun ja ostin ovis testejä :)

Viime perjantaina ois virallisesti ollut ovulaatio, mutta en kyllä yhtään tiedä oliko vai ei :( nyt ollut siitä lähtien sellainen olo että on tulossa ovis limoista päätellen. No tänään juilii alavatsa ja selkä ja aamulla oli repäisykipua oikealla. Muutama päivä sitten oli sykkimistä oikealla alavatsalla.. Tänään tikussa ei niin mitään.. Tiedä sitten millon oli, tulee, meni koko ovis jos olikaan :D ja mitäpä jos tämä menkkamainen jomotus olisikin kiinnittymistä.. Kaikenlaista :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar

Yhteistyössä