Hakutulokset

  1. H

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Heippa! Joku kysyi neuvolalääkäristä, minulla on se huomisaamuna. Kuunnellaanko/kuuluko vielä siellä sykettä, mulla on huomenna menossa 9+4? En enää muista aikaisemmista raskauksista, viimeksi kävin neuvolassa ensimmäisen kerran vasta viikolla 12+. Inkivääristä: Tänään kokeilin tuoretta...
  2. H

    Minkälaisista taloista pidätte? Siis jos pitäisi asua sellaisessa talossa

    Vanha puutalo ja uusista myös perinteinen puutalo :kieh: Rakastan puutaloja, mutta ei modernia. Me asutaankin yllättäen itse rakentamassa puutalossa......
  3. H

    voinko mennä tytön kans ulos vaikka sillä kuumetta?

    On mä nopeasti kuumeisen lapsen kanssa ulkona piipahtanut, piristänyt kummasti sekä äitiä että pikku potilasta pieni "happihyppely" mutta ei mitään shoppailuja tai huhkimista tmv. Mutta näin helteellä auringonpaisteessa kehon lämpötila voi nousta vielä enemmän.
  4. H

    Miten olette kertoneet miehellenne raskaudesta?

    Nyt viimeisestä meni näin: mies tuli töistä. Olin laittanut pöydälle kukkakimpun, raskaustestin ja sikarin hienolla vadilla :kieh: oli eka vähän ihmeissään "mikä juttu tää on" mutta raskaustesin jälkeen tajusi ja oli yhtä hymyä :) Aikasemmat testit ollaan katottu yhdessä. Toisen kerran...
  5. H

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Uusille teretulemast!! Mulla ei ole koskaan ollut tällainen pötsi näin alussa kuin nyt, voi tietty johtua siitä kun on jo kolmas ja edelliseen raskauteen on suht lyhyt aika (hormoniviirukaan ei ehtinyt edes hävitä..). Sitten tota rasvaa mulla ei mahassa oo koskaan urheilijana paljoa ollut...
  6. H

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Gabom: Meille kävi vähän samalla tavalla. Ollaan myös kärsitty sekundäärisestä lapsettomuudesta, mutta kuitenkin kaksi lasta joista toinen täytti juuri vasta 1v. Kun kolmas alkoi olla haaveissa, ehdin varata jo ajan yksityiselle lääkärikeskukselle kun tuli plussa. Myymälle voimia vaikeaan...
  7. H

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Moikka! Humu: Jaksamisia vaikeaan tilanteeseen :'( :hug: ! Mulla alkoi 8 rv. viikko viime viikolla ja tutut vierailijat, väsymys ja oksettava olo vahvistuu vain. Olin viime viikonloppuna yhdessä bileissä ja piti paljastaa isäntäparille raskausuutinen,kun ihmettelivät miksi en lähde yön...
  8. H

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Mulla kanssa tosi hyvä olo, paitsi vähän väsyneempi ja öllötystä, mutta saman tahtiin melkeinpä mennään. Olen käynyt melkein joka päivä juoksemassa ja tänään tein 1,5 h lenkin, paitsi piti pysähtyä useammin ja mennä vähemmällä vauhdilla. Olen muutenkin vuosia juossut paljo, viime kuussa...
  9. H

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Laskettu aika tarkentui 6.3. Kaikki oli hyvin, verenpaine alhainen joten sain luvan syödä edelleen salmiakkia, joka on ainut mielikarkkini. Kaikki oli niin tuttua ja tuoreessa muistissa, nyt tuntee jo rutinoituneensa =) Eka lääkäriaika on elokuun puolella 5.8 ja ensi viikon jälkeen pitää...
  10. H

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Lomareissusta on palailtu. Ja heti kolahti Angelinan juttu! Voi ei, tulin niin surulliseksi puolestasi. Voimia sulle Angelina :heart: :hug: ! Mulla on eka neuvola huomenna. Kuulin siskoltani tuosta uudesta ultrasta. Onkohan sitä vielä muualla päin Suomessa? Itse asun Kanta-Hämeessä...
  11. H

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Bongasin heti virheen. Aloe: Hauskat ajoitukset että lapset samoja ikäluokkia! Meiän kesälomareissu siirtyy huomiseen kun ei jaksa tänään vielä lähteä.
  12. H

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Kohta pitäisi viedä kuopus neuvolaan joten nopeasti jotain näpyttelen. Eilisen päivän olin aivan reporankana, oli flunssaa ja pahoinvointia ja en tiennyt mikä johtui mistäkin. Nyt tänään on parempi olo. Ja tänään pitäisi alkaa pakkaamaan ja lähteä kesälomareissulle. Siellä menee viikko joten en...
  13. H

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Upupaepops: Mä olin 20 kun odotin ensimmäistä ja ehdin täyttää 21v. ennen vauvan syntymää. En kuitenkaan ollut ihan teini, mutta nuoria kuitenkin mutta kumpikin oli odottanut lasta pitkään ja hartaasti. Ehkä ollaan oltu kypsiä ikäiseksemme, meillä ei ole ollut kummallakaan ollut tarvetta elää...
  14. H

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Olen myös 26v. ja odotan kolmatta aivan kuten Aloe. Ehdin täyttää 27v. ennen maaliskuista syntymää. Musta on tosi kiva kun olen saanut lapset nuorena :heart: Mies on vuotta vanhempi. Aloe: Minkä ikäisiä muut lapset sulla on? Meillä vanhin 5v. ja nuorempi täyttää tässä kuussa 1v...
  15. H

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Mulla on kaikissa raskauksissa ollut alussa menkkaoireet, ehkä jopa voimakkaammat kuin tavallisissa menkoissa. Kaksi tervettä lasta olen saanut ja nyt on myös samanlaiset menkkaoireet. Kyllä näyttää et aika selkeästi olet raskaana, noi arvot on kuitenkin viitearvojen sisällä. Meillä...
  16. H

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Varasin tänään ajan neuvolan tutulle tädille. On 15.7. Nyt alkanut pahoinvointi ja väsymys enemmän vaikuttamaan, oksettava olo koko ajan ja helle tietenkin vaikuttaa, hajut etoo. Viime yönä en meinannut saada unta. Päässä pyöri vain vauva ja heräsin jo klo.4.30 miettimään tulevaa. Vaikka on jo...
  17. H

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    :D Plussasin tänään ja LA on Kaksplussan laskurin mukaan 6.3 ja Vauva-lehden 7.3. Tämä on kolmas ja jos kaveri pikkuinen pysyy kyydissä, on myös viimeinen - snif. Olin jo pinoutunut Lapsettomuus-palstalle ja eka lääkäriaika oli varattuna tälle kuulle, mutta sitten, ihanaa, onnistui luomusti ja...
  18. H

    sekundäärisesti lapsettomat

    Mun täytyy jälleen kerran pinoutu sekundäärisiin! Tää lapsettomuustouhu on jo niin tuttua. Nyt yritetään kolmatta joka saa olla viimeinen kun ei jaksa enää tätä rumbaa. Meillä kaksi lasta, joista vanhempi 5v. ja toinen ensi kuussa 1v. Tutkimukset olen kahteen kertaan käynyt ja syy on...
  19. H

    Clomeista

    Syödäänkö clomit aina 3.-7. päivä vai aloitetaanko ne joskus 5. päivä? *Yrittää muistella*
  20. H

    hei

    Rakentaminen on loppujen lopuksi lyhyt aika elämässä. Vastaan väitteeseen siitä, että miksi "pilata elämänsä" rakentamisella. Ei kaikki ole sellaisia ihmisiä, että haluaa kaiken valmiina ja kalliilla, osalla meistä on taitoa ja tarvetta luoda ja tehdä itse asioita - kädentaidot tuntuvat olevan...

Yhteistyössä