Miten olette kertoneet miehellenne raskaudesta?

  • Viestiketjun aloittaja marsu
  • Ensimmäinen viesti
mamma84
testit ollaan tehty yhes.
sukulaisille oon aina laittanu jonku runon muotoon.
viimmeisen aikana laitoin:
on mahassani sormet,varpaat
nyt jo varmaan arvaat.
ollaan kumminki hissuksis ku rv on vasta 7
 
Glow
menin testitikku kädessä eteiseen vastaan kun mies tuli töistä ja sanoin että, mä tein tämmösen testin. mies katto vaan että ai minkä? ja näytin sitä tikkua ja sanoin että, tämmösen että mä oon raskaana :D
siinä sitte hihiteltiin loppupäivä onnessamme :heart:
tein toisenki testin vielä muutaman päästä, oli ihan pakko :xmas:
 
Tasku Venus
Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:
Miehelle kertominen: äitienpäivää edeltävänä yönä, heräsin klo 03 ja tiesin että nyt on testi tehtävä. Tikkuun tuli hienosti heti kaksi viivaa, hyppäsin sänkyyn tikun kanssa, laitoin lukulampun päälle ja kiljuin miehelle että tikussa on kaksi viivaa :D
raukkaparka ei tajunnut ollenkaan mitä siinä vauhkosin ennen kuin sanoin että meille tulee vauva =)
Mä tein aivan samalla tavalla! :D :eek: Ainoastaan kellonaika oli eri (n. 4.30). :D Niin ja päivä oli 17.5. Meillä oli ollut yritystä jo yli 2 vuotta.
 
Kahesta aikasemmasta soitin kun olin testin tehnyt että mikä tulos oli mies oli sillon töissä töissä. Oli jo aavistellu että jotain viikon aikana mut eipä tuo ollu mitn puhunu ennen kun sanoin et ei oo menkat alkanu. Tästä kolmannesta soitin töihin et ei oo menkat alkanu ja meen ostaa testin..ja illalla totesin (olin testin tehnyt pvällä) että raskaana ollaa ja ukko ei puhunu sanaakaa loppu illalla...kysyin seuraavana pvänä et kuis nii hiljasta poikaa, oli nii oli kuulemma menny sanottomaks... :)
 
Nyt viimeisestä meni näin: mies tuli töistä. Olin laittanut pöydälle kukkakimpun, raskaustestin ja sikarin hienolla vadilla :kieh: oli eka vähän ihmeissään "mikä juttu tää on" mutta raskaustesin jälkeen tajusi ja oli yhtä hymyä :)

Aikasemmat testit ollaan katottu yhdessä. Toisen kerran sattui isänpäiväksi ja oli paras isänpäivälahja :heart:
 
Mie tiesi töihin mennessään että aijjjon testailla sinä päivänä.. Kyseli viesteina että "joko teit?" "Mitä näytti?" jne.. Pijin hullua jännityksessä, mut lopen pistin viestin että "Joku on muuttanut mahaani asumaan <3"
 
Rukoilijasirkka
No sillon ekan kerran ku mä olin raskaana, me tehtiin se testi miehen töissä, ku se siivos toimistoja. Se oli niin iloisen näköinen ja mä itkin. Sen kaveri näytti järkyttyneeltä. Samana päivänä me oltiin varastettu sieltä työpaikan pakastimesta jäätelöjä.

nimim. 18 v.
 
hehheh
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Oon kertonut tän ennenkin. Odottaessani toisiks vanhinta kävin tk:n labrassa testissä, kun tulos selvis laitoin miehelle viestin: "Onneks olkoon! Sulla on eläviä siittiöitä :D "
hei saanko käyttää tätä? :D:D

aika hauskasti sanottu :p
 
No nyt viimeisestä raskaudesta (joka oli lienee kemiallinen raskaus) laitoin miehelle vaan epämääräsen viestin: "sä oot saanu ihmeitä aikaseksi". Näin siksi, koska harrastimme seksiä yhden ainoan kerran sen kierron aikana ja sekin kp 10. Olihan tuo tajunnu kun tuli hymy korvissa kotia :D :heart:
 
nn
Tein testin aamulla heti herättyäni (ihan siinä mielessä, että heti sen testin jälkeen ne menkatkin TAAS alkaa keten aina ennenkin) Mies oli töissä ja kun omalta järkytykseltäni asian tajusin, niin otin kännykällä kuvan testistä ja laitoin miehelle menemään. Pian soittelinkin perään, että etkö saanut viestiä kun ei tullut mitään vastausta ja ei ollut viesti mennyt perille. Mieheltä oli mennä jalat alta ja kahvit väärään kurkkuun kun asian hälle kerroin. Ei kuulema enää kahvit niiltä tärinöiltä meinannut kupissa pysyä ja mies oli loppupäivän yhtä hymyä, kuten myös minä... Tätä tulevaa pikkuista yritettiin reilun vuoden verran ja oltiin jo luopua toivosta. Eli mahtavan joululahjan saimme viime jouluna!

 

Yhteistyössä