Hakutulokset

  1. I

    Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

    Heippa täältäkin pitkästä aikaa ! Ihan uskomattoman nopeasti mennyt aika, juuri vasta odoteltiin np-ultraa ja nyt ollaan jo lähellä synnytyksiä, ihan hurjaa :LOL: Itsellä oli rv 30 tienoilla vauva poikittain, sitten äp-polille sain lähetteen kohdunsuun tilanteen tarkistamiseksi ja siellä oli...
  2. I

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Itsellä oli tänään sokerirasitus, oli viime neuvolassa yhdellä plussalla sokerit ja nyt paastosokeriarvo koholla sokerirasituksessa. Pitää siis mitata säännöllisesti nyt kotona. Kotimittarilla paastoarvot olleet 4.9-5.2 luokkaa ja kirjasen mukaan siis ihan tavoitearvoissa. Kumpa nyt ei...
  3. I

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Heippa taas pitkästä aikaa. Tosi kovan stressijakson otti tuo top-jakso + näytöt, että kaikki aika meni vaan koulujuttuihin ja lepäämiseen aina kun mahdollista. Lapsen synttäritkin meni osittain sinnepäin, piti enemmän koristella, mutta ne jäi. Nyt onneksi kaikki takanapäin ja viikon verran...
  4. I

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Höh, täällä alkoi taas pahoinvointijakso :( kiva olla tuolla top-jaksolla, kun joka pvä melkein tekee pahaa ja oksensinkin viime viikolla kolmena aamuna. Nytkin oksettaa eikä auta vaikka söin vähän jotain hyvää, joka vois viedä yökötystä pois. Järjetön stressi tuon top-jakson kanssa, vielä 4...
  5. I

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Meilläkin esikoiselta vielä vaatetta ja tarviketta tallessa. Oikeastaan pinnasänky on nyt jo kolmannella lapsella meidän suvusta käytössä ja hoitopöytä myös. Vaatteita on serkuilta ja itsekin olen ostanut. Nyt uudelle vauvalle on yhden uudet housut ja body, jonka ostin nyt alennuslapulla...
  6. I

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Hups, pitää laittaa uudelleen sensuroituna :ROFLMAO: Olin nii innokkaana, etten huomannu :)
  7. I

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Tässä olisi meidän ultrakuva tyttöveikkauksesta. Kätilö oli sama kuin esikoisen molemmissa ultrissa ja silloinkin ei veikannut ihan satavarmaksi, että tyttö tulisi. Mutta osui kuitenkin silti oikeaan. Ehkä uskallan luottaa tähänkin veikkaukseen, kun niin monta kertaa katsoi ja aina sanoi samaa...
  8. I

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Hei taas pitkästä aikaa :ROFLMAO: kuukausi ehtikin vierähtää tässä viime kirjoituksesta. Meillä rakenneultra takana ja vähän veikkas tyttöä, mutta ihan varmaks ei uskaltanut sanoa, kun vauveli piti jalkoja aika paljon siellä tiellä. Mittojenkin saaminen oli vähän hankalaa. Närästystä on...
  9. I

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Inhottaa tää suun kuivuus ja suolainen maku suussa, joko tämä vaivana tai sitten se jumalaton närästys ! (n)
  10. I

    Odottajista ystäviä/Satk

    Löytyiskö täältä muita odottajia, jotka kaipaavat uusia tuttavuuksia jakamaan odotusajan asioita ja myös ihan muitakin asioita? Itsellä ikää 24v. ja esikoinen 11/14 ja nyt toisen la 25.2. Asun Porissa, mutta kuljetaan paljon muuallakin Satakuntaa. Opiskelen vielä hoitovapaan ohessa 1,5kk...
  11. I

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Täällä kans poikaolo, mut esikoisenkin aikana olin ihan varma, että poika tulee ja tulikin tyttö :ROFLMAO: Itsellä tää närästys niin kovaa, että tekismieli oksentaa. Kerran jouduinki väkidin oksentaan, että helpottui :sick::censored:
  12. I

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Täällä vaivna kova närästys, oikein mikään ei auta :mad:. Muuten menee raskaus hyvin ja liikkeet tuntuneet jo rv15. Harmittaa, kun kaipaisi uusia tuttuja, niin ihmiset ovat tosi sulkeutuneita. "ei mua ainakaan kiinnosta jutella tuntemattomille", tolla periaatteella ei tutustuisi koskaan...
  13. I

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Minäkin aktivoidun täällä pitkästä aikaa. Olen painanut koulutehtäviä sellaisella tahdilla, että saisi loppusyksyn keskittyä vain koulun lähitunteihin ja työharjoitteluun + näyttösuunnitelmaan. Aion kyllä aloittaa sen tekemisen mahd pian, niin ei harjoittelun aikana olisi paljon hommaa. Muuten...
  14. I

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Kummeista esikoisella on neljä kummia ja tälle uudellekkin tulee neljä kummia. Esikoisen kummeina on miehen sisko miehensä kanssa, minun sisko haltiakummina ja miehen ystävä. Nyt tulee miehen veli avovaimonsa kanssa, minun siskonpoika, joka ei vielä viralliseksi pääse, kun ei ole rippikoulu...
  15. I

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Itse olen kahvila-addikti ja tykätään käydä kaupungilla eli kotihoidontukea kuluu kyllä. Pitäisi vaan opetella jakamaan se aina tasaisesti jokaiselle viikolle. Me kuljetaan jokapaikkaan linja-autolla ja kk kortti maksaa 90€. Asutaan sellaisella alueella, että kulkee hyvin linkkoja. Ja tuolla...
  16. I

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Itsellekkin olen tehnyt kirppikseltä aivan mahtavia löytöjä ! Mut onneksi itselle ei kyllä usein tarvii ostaa mitään. Viime talvena löysin uudet talvikengät kirpparilta täysin käyttämättöminä :)
  17. I

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Käytettynä ostetaan myös täällä aika paljon, lähes kaikki lapsen kengät ja takit on ostettu kirpputorilta. Ja poistokoreistakin tulee toisinaan vastaan löytöjä :)
  18. I

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Itse säästin rahaa niin paljon kuin mahdollista niin kotihoidontuki ajalle, ne kyllä menivätkin aika nopeasti. Nyt taas aion elvyttää tuon säästötilin ja ensi kotihoidontukiaikana käytän fiksummin.
  19. I

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Itse olen nyt kotona lapsen kanssa, samalla opiskelen ja kesän olin töissä 3xvko, kun mies piti isyyslomat pois ja siltä ajalta en kotihoidontukea saanut, niin jostain piti tuloja saada itsellekkin. Nyt opinnot jatkuu vielä 2,5kk ja sen jälkeen olenkin kotona ainakin siihen saakka, kun tämä...
  20. I

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Itsekin eilen oksentelin koko pvän aamusta iltaan tunnin kahden välein. Tänään sitten taas ollut tosi hyvä olo, oon saanut syötyä aamupalaa ja ruuan, nyt kahviossa jälkkärikahvilla, limulla ja mansikkajuustokakulla. Kunhan lopullisesti on tämä pahoinvointi selätetty, niin pyrin kaikin tavoin...

Yhteistyössä