Hakutulokset

  1. Kakaduu

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Maanantaina 41+0 syntyi pojan pallero :love: Nopsaan ja hyvin meni kaikki ja eilen tultiin kotiin!
  2. Kakaduu

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Myytta, hyvä vaan kun avaat suusi. Ja Orvokki_. Ei noissa tunteissa ole mitään väärää eikä itseään tarvitse verrata muihin. Toivottavasti saat pian helpotusta! Itsellä odotusvaivat olleet suht pientä vaikkei pelkkää herkkua ole ollutkaan, mutta vauvavuosi jännittää. Esikoisen kanssa oli niin...
  3. Kakaduu

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Niin, ja taas pitää ostaa uudet suklaat sairaalakassiin :D:rolleyes:
  4. Kakaduu

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Jees, samat fiilikset kuin kahdella edellisellä :LOL: Ei mitään pahasti vialla, muttei jaksais enää. Eipä tässä oliskaan kuin pari päivää laskettuun. Eikä kannata tulla sanomaan että nauti nyt tästä lopusta kun saa nukkua ym. No kun ei saa nukkua! Ainut ero varmaan ettei kukaan itke, kun yöllä...
  5. Kakaduu

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    38. viikko! Eipä enää kauaa odottelua. Ei tosin ole ollut vielä yhtään tunnistettavaa supistusta tai muita merkkejä että olis vaavi syntymässä. Välillä vaan tuntuu että se yrittää jo puskea itsensä ulos :LOL::rolleyes: Olettekos jotenkin ajatelleet huomioida esikoista tai onko jotain...
  6. Kakaduu

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Moikka kaikille! Minäkin oon ollu hiljaisena kun hirvee nettiähky ja kiirus ollu. Mutta siis enää pari kuukautta laskettuun aikaan :eek: Mä olen ehtinyt saada jo kolme päätöstä äippärahasta. Kaikki huonoja. Ei mennyt ihan niin kuin Kela-Kerttu neuvoi... Pitää toivoa että tarvivat sairaalaan...
  7. Kakaduu

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Minäkin toivon että keskustelu täällä säilyisi eikä siirtyisi Faceen :geek: Viime viikolla käytiin tosiaan ultrassa. Kaikki kunnossa vauvalla :) Paitsi pieni oli kuten esikoinenkin, mutta sopusuhtainen. Istukka on melkein kohdunsuulla ja sitä pitää nyt seurata. Vähän sama tilanne kuin sulla...
  8. Kakaduu

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Mulla vauvamaha vähän pömpähti heti alussa (turvotusta?), niin että joutui peitellä, mutta nyt on pömpähtänyt ihan kunnolla ettei tarvitse arvailla. Paljon helpompi pukeutua kun voi reilusti antaa olla. Mammavaatteita ostin ison pompsin käytettynä. Hyvä tuuri; halpoja ja tosi hyviä. Vaikka onkin...
  9. Kakaduu

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Mua painonnousu tavallaan vaivaa ja tavallaan ei. Ei ulkonäön takia, mutta olon. Ylimääräiset ei vaan tunnu hyvälle. En oo nyt käyny puntarilla, mutta noin 10 kiloa jo tullut. Alkuraskauden pakollisella napostelulla on osuutensa, mutta musta tuntuu että raskaus on muuttanut niin paljon...
  10. Kakaduu

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Mä katoin että miten Hipppulla voi olla 18+3, kun mulla la aikaisemmin. Niin mulla onkin jo viikko 19 :eek: Että kyllä se aika menee nopeeta! :D
  11. Kakaduu

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Hirmu kiire, niin ei ole tännekään ehtinyt kirjoitella. Etova olo on hellittänyt eikä tarvi koko ajan olla mussuttamassa syötävää. Painokin oli noussut jo 8 kiloa! Edellisessä tuli kaikkinensa 20 kiloa (lähtö 52 ja pikkuruiset luut niin tuntui paljolta ja hankalalta), eikä laitokselle paljoa...
  12. Kakaduu

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Sama juttu. Kyllä se vähän sattuukin. Eilenkin ison pomon kans palaveerasin ja siinä tuolilta noustessa vihlas ihan kunnolla. Piti vaan yrittää olla niin kuin ei olis mitään.
  13. Kakaduu

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Se on vaan matikkaa ja kielioppia. Säännöt täytyy olla että puhutaan samasta asiasta :D Kyllä se rupeaa kuulostamaan järkevältä! Auttaisko tämä :): Jos sä olet vaikka 23 vuotta ja 5 kuukautta (23+5) vanha, niin paljonko sanot iäksesi? Luulen että 23 (meneillään on vuosi 23). Meneillään on myös...
  14. Kakaduu

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Liikkeet: Ei mitään varmaa ainakaan. 15. viikollahan niitä herkimmät voi alkaa tuntemaan. Sitä ennen ne todennäköisesti on suoliston liikkeitä. Sekin toimii vähän erilain raskausaikana. Aineenvaihdunta hidastuu. Vaatteet: Oon ostanu jotain kirppikseltä. Täällä on yks lastenvaatekirppis josta...
  15. Kakaduu

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Tuossa aiemmin kysyit noista viikkojen ilmaisusta, niin kommentoin tähän. Eli olet nyt viikolla 10 (10+jotain), et viikolla 11. Mutta olet siis 11. (yhdennellätoista) viikolla.
  16. Kakaduu

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Tänään käytiin ultrassa. Kaikki oli mallillaan. Pikkuruinen mutta aivan vauvan näköinen tyyppi <3 Siellä se jumppas ja sitten tuli hikka. Hoitaja katsoi kaikki tosi tarkkaan. Myös alakautta kurkisteli. Tarkasti että on sisäelimet paikoillaan ja kaikki ne tärkeimmät jutut. Löysi myös pippelin ja...
  17. Kakaduu

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Kookosöljy on tähän hyvä. Sitä voi käyttää ihan surutta. Me ollaan käytetty liukkarina, niin eipä ole enää hiivaa tullut ollenkaan. Ja sokerilakko auttaa myös. Sokeri on hiivan ruokaa.
  18. Kakaduu

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Jos sulla on 9+jotain, niin (täysiä) viikkoja on silloin 9 ja olet kymmenennellä viikolla. Se on fakta, eikä siinä voi olla mielipide-eroja. Päivän heitto johtuu vaan laskurien eroista. Sama mulla. Joo, on noissa käynneissä kyllä järjestämistä! :)
  19. Kakaduu

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Mammahousut piti munkin ottaa heti käyttöön. Kaikki omat on niin tiukkoja. Kirppikseltä hain muutamat. Iso turvotus oli heti aluksi ja nyt ei enää ole aamullakaan litteä. Raskausarvista. Rasvailin jollain ihan perusvartalovoiteella ja vaan silloin kun oli kutiseva tai kiristävä tunne. Ei tullu...
  20. Kakaduu

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Mua eka synnytys kauhistutti raskauden alussa, mutta kun sai enemmän tietoa niin se hälveni, eikä pelottanut lopulta ollenkaan. Siihen tuli vahvasti semmoinen luonnollisuus ajatus. Ei ole kauaa kun ne emännät kävi yksin synnyttämässä jossain navetassa. Paras vinkki ystävältä olikin että...

Yhteistyössä