Hakutulokset

  1. A

    ONKO KELLÄÄN VASTAAVAA!!!

    kuukautiset hävisi kun lopetin imetyksen!!!Lopeteltiin ihan asteittain ei mitenkään rajusti.Voiko olla nyt kysymys jostain hormooni heitosta??onko kellään ollu vastaavaa ?? Ja ehkäisykin on ollu huolellista. imetin lastani melkein 1vuotiaaksi asti ja synnytyksen jälkeen menkat alko n. 5kk...
  2. A

    MAALISMASUKIT 2007

    juu hiljasta on ...meillä sitten tuli se eka hammas! ikää on nyt vähä reipas 5kk .aikamme siinä ihmeteltiin että mitäköhän touhua on nyt meneillään kun poika kääntyi sitterissä vatsalleen ja jyysti sitterin reunaa:)pari yötä oli vähän levotonta mutta muuten tapahtuma kävi aika kivuttomasti...
  3. A

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    hei kaikille! Ilmoittautuisin heinämassujen joukkoon. Esikoiseni pitäisi syntyy 24.7.07. tarkoituksena olisi synnyttää vaasankeskus sairaalassa. T:mamma rv31+3
  4. A

    MAALISMASUKIT 2007

    minäkin täältä ilmoittelen että ristiäiset pidettiin ja poikamme sai nimekseen Jarno Matias. Ikää tuli tänään 2kk ja neuvolassa oltiin aamusella. painoa on nyt 6130 kg ja pituutta 59,5cm. oma maito on toistaiseksi riittänyt mutta usein saa illalla olla asialla,että kohta varmaan olisi sen...
  5. A

    Muita n. viiden kilon pudottajia?

    Taidan liittyä joukkoon. Jos tota itsekuria sais parannettua vähän... Sain toisen lapsen lokakuussa, ja siitä lähtien paino heilunut 65-66 kg:n hujakoilla. Tavoitteeks oon laittanut ainakin aluks sen 5 kiloo pois. Pitäis vaan tehdä joku suunnitelma, miten se toteutuis...
  6. A

    2kk mittoja

    \ lisään, että täysimetetty on! Syntymäpaino 3660g ja pituus 51cm
  7. A

    2kk mittoja

    5385g ja 58.5cm
  8. A

    MAALISMASUKIT 2007

    naapero joo täsmälleen tuota etsin, kiitos!! On tulossa meidän suvun lapsilla paljon synttäreitä että jos sieltä jotain erikosempaa löytäs..
  9. A

    MAALISMASUKIT 2007

    mikä se olikaan nyt se linkki vinkki mistä sai sai niitä vähä "rockinpia" vaatteita vauvoille??joku sen mainitsi tuola odotus puolella talven aikana. meillä on kanssa lähteny tämä vauva arki ihan ok käyntiin. hyvin syödään ja nukutaan,illalla on vähä vaativampi tää poju. hormoninäpyt on meillä...
  10. A

    RAUHALA vai AURORA

    Tässä lainaus tuolta suomi24 keskustelupalstalta ja on varmaan tämän hetken hinnoilla tosi realistinen. tuoretta hintatietoa Kirjoittanut: messuaurora 5.3.2007 klo 04.14 Ollaan asuttu pari kuukautta itse rakentamassamme talossa. Ei valittamista Kannustalon toimituksesta. Laadukkailla...
  11. A

    Microgynon-pillereistä....

    Hei minulla on sama tilanne kuin sinulla. Aloitin juuri nuo pillerit noin kuukausi sitten. Muut eivät sopineet, joten tätä suositeltiin kokeiltavaksi. Ja olen todella ihmetellyt kun rinnat aristaa. Ja tosiaankin tuntuu samalta kuin raskauden alkuvaiheessa. Olipa huojentavaa kuulla että jollakin...
  12. A

    Kuinka pian raskaaksi tuulimunan jälkeen?

    Siinäpä se kysymys olikin. Minun onneni plussatestistä päättyi suureen pettymykseen viikolla 9, kun lääkäri totesi ettei kohdussa vauvaa olekaan. Pettymys oli kova, vaikkei tuulimunaa tietenkään esim. keskenmenoon voi verrata. Nyt olen menossa kaavintaan, koska vuoto ei itsestään ole alkanut...
  13. A

    Ford Focus ja selkämenosuuntaan turvaistuin

    Täytyy lisätä, etten lukenut alkuperäisen viestiä niin tarkkaan - kyseessä on siis aivan uusi Focus? Meillä oli siis vm 2000, en tiedä miten paljon malli kasvoi uudistuessaan.
  14. A

    Ford Focus ja selkämenosuuntaan turvaistuin

    Meillä oli tyttö Gracon Duoflexissa (en muista tarkkaa mallinimeä, mutta se halvempi malli missä kaltevuutta ei saa säädettyä) ja farmari-Focuksen KESKIPAIKALLA. Suoraan istuinten taakse ei mahtunut koska vanhemmat ovat kummatkin pitkiä (191 ja 177 cm). Oli istuinmyyjän idea. Tälläkin...
  15. A

    Happy Baby -vaunut/rattaat?

    Meillä on juuri Happy Baby technot, ja ovat olleet ihan hyvät. Eniten arvostan heittoaisaa ja isoja renkaita sekä pinnallisena asiana herkullista väriä! Huonoina puolina ne seikat että saumat ovat rispaantuneet parista kohdasta, ja jousitus on pehmentynyt 1,5 vuoden kovan käytön seurauksena. Se...
  16. A

    Happy Baby -vaunut/rattaat?

    Meillä on juuri Happy Baby technot, ja ovat olleet ihan hyvät. Eniten arvostan heittoaisaa ja isoja renkaita sekä pinnallisena asiana herkullista väriä! Huonoina puolina ne seikat että saumat ovat rispaantuneet parista kohdasta, ja jousitus on pehmentynyt 1,5 vuoden kovan käytön seurauksena. Se...
  17. A

    Mistä saisin tietoa ja toisten kokemuksia adoptiosta..

    Tuttavallani on adoptilapsi ulkomailta ja jotenkin tuntuu ettei tämä lapsi ole nyt oikeilla vanhemmilla. Siis tuntuu ihmeelliseltä kun olen kuullut että heillä joilla on adoptiolapsi niin aika tarkasti vanhempia haastatellaan ja seurataan ovatko he valmiita ottamaan lasta ja tässä tapauksessa...
  18. A

    Taapero yökylässä

    No tulihan se ensimmäinen mollausviesti lopulta. Meilläkin tyttö 1 v 3 kk on ollut muutaman kerran mummolassa yötä, ja saa mennä toistekin sillä kaikki on mennyt vallan mainiosti. Isovanhemmat ovat myös nukuttaneet tytön kotonamme, jos ollaan oltu syömässä tms. Kyllä minä JAKSAN lasta hoitaa...
  19. A

    pitkät 1+-vuotiaat

    Meillä on tyttö joka on syntymästään asti ollut pitkä puikelo. Syntymämitat olivat 53 cm/3650g, 1-vuotiaana 80 cm/10 kg. Aina on saanut olla huolissaan, saako tyttö tarpeeksi ruokaa, kun hän on kasvis-kala-ruokavaliolla vanhempien valinnasta. Sukulaiset ja ulkopuolisetkin huomauttavat tytön...
  20. A

    apuva turvaistuimen ostoon!!!

    \ Samat sanat!

Yhteistyössä