Hakutulokset

  1. Emmae

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Nään kyllä tossa dpo10 testissä haamua ja livenä se varmaan on selvempi?
  2. Emmae

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Nega testattu :( Ja vielä apteekin ultralla, joka on 10-herkkyys. Nyt kp 28/30. Höh.
  3. Emmae

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @toivojatintti tervetuloa mukaan! :p Tuo on kyllä hassua, että miten sitä vertaa yrityskertoja muiden raskautumisnopeuteen, vaikka kaikella järjellä sitä tietää, että kilpailusta ei ole kyse ja fyysisten juttujen ohella tarvitaan myös tuuria peliin(n) Inhimillisiä, joskin vähän hölmöjä joskus...
  4. Emmae

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @peanut_butter siis en todellakaan jaksaisi sinne asti ellei tuo toinen puolisko olisi vannottanut että nyt et testaa liian aikaisin:LOL::LOL: Milloin sä ajattelit testata ekan kerran? Sulla on nyt dpo3 eli joskus ensi viikon puolivälissä? :love: Ja hei mun piti sanoa siitä ibumax-jutusta, että...
  5. Emmae

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @peanut_butter sovittiin miehen kanssa että lauantaina testaan kun on rauhallinen viikonloppu kaksistaan tiedossa :love: Hän on ihana kun on tässä mukana ihan 100% - kuuntelee kärsivällisesti kun höpötän aiheesta (liian usein ja liian paljon:LOL:), puhuu itsekin kaikkea että "sitten kun oot...
  6. Emmae

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Apustaja kiitos kysymästä:) Täällä meneillään dpo 9 ja mitään raskausoireita ei ole. Satunnaisia alavatsanippailuja, mutta mulla on aika paljon kaikkia tuntemuksia normissa negakierrossakin, joten nämä eivät kovasti toiveita herätä. Voin samaistua siihen mitä @peanut_butter sanoi, että on...
  7. Emmae

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Apustaja hei tuo tämänpäiväinenhän on ihan kirkuva plussa! Mahtavaa! (y):) Olen miettinyt samaa, mutta itselläni on ollut aina vaan sen yhen päivän plussa ja sitten alkanut himmetä viiva. Mihinkään tulokseen asian suhteen en ole tullut(n):LOL: Noinhan sitä neuvotaan että ekaan plussaan...
  8. Emmae

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Apustaja hieno viiva jo! Toivottavasti ovis ei ole vielä mennyt. Toisaalta jos se on mennyt, niin luulisi että kp15 seksistä olisi jäänyt siittiöitä odottelemaan (y) Itsekin olen miettinyt tuota alkoholiasiaa. Googlailin tuota juuri viime kierrossa ja missään ei mainittu, että alkoholi voisi...
  9. Emmae

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @peanut_butter no mutta ihanaa että sulla on siinä kärsivällinen tapaus vierellä:) Haha jos meillä ei tässä kierrossa tärppää niin vehnänalkioöljyt ensi kierrossa käyttöön tännekin:geek:
  10. Emmae

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Niin ja hei @syystyttö kuinka varhaisultra meni? :barefoot::love:
  11. Emmae

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @topis huh mikä urakka! :LOL: Tervetuloa joukkoon! Jänniä aikoja siis siellä - kiva että yritys saa alkaa kohta:) @peanut_butter kiitos kysymästä!:love: Ovulaatio on tänään eli kp 16. Eilen sain selvän plussan ovulaatiotestiin ja limat myös bongasin(y) Nyt saa siis alkaa jännäilyn. Sulla siis...
  12. Emmae

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Bambinen pahoittelut ja tsempit sinne uuteen kiertoon:unsure: Miten tuntuu että täällä ei kovasti nyt ole plussia kuulunut... Voi kun tuleva kierto toisi muutoksen tähän! @peanut_butter kiitos tsempeistä:love: Voi tuo on kyllä niin surullista, ettei pieni ole tarttunut kiinni. Itselläni oli...
  13. Emmae

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Bambinen ilmoittelehan tänne sitten kuinka käy! :rolleyes: Toivotaan kovasti parasta! @Apustaja täällä puolestaan kp7. Otin tämän kierron teemaksi rentouden ja stressaamattomuuden - ajattelin etten juurikaan kävisi täällä tai kyttäisi Flota. Kuitenkin mitä enemmän kiellän sitä itseltäni, sitä...
  14. Emmae

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Kumiankka1 kiitos listan päivityksestä! :) @peanut_butter äh, pahoittelut negasta :unsure: @Hulivili_6 tervetuloa mukaan! (y)
  15. Emmae

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @StellaMom pahoittelut :cry: varmasti ottaa koville. Voimia! ❤️ @Apustaja pahoittelut kierron alusta :unsure: mennäänkin tämä kierto lähes samoilla kiertopäivillä. @tupsahus tervetuloa joukkoon! Täällä syödään foolihappoa myös, se onkin enemmän kuin suositeltavaa kun suunnitellaan raskautta...
  16. Emmae

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Täällä alkoi odotetusti yk3. @Karvakorvat kuinka siellä kävi? @Apustaja hyvä että sulla on gyne tiedossa niin pääset kysymään :)
  17. Emmae

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Apustaja oon pahoillani :( Vaikka kuinka olisi epätodennäköinen ollutkin raskaus tässä kierrossa niin nega tuntuu silti pahalta. Joten tsempit sinne! Tuo 10 päivän luteaalivaihe on varmaankin vähän siinä rajoilla kyllä jos omiin googlailuihin on uskominen. Kaipa sitä voisi jostain ihan...
  18. Emmae

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Apustaja tulehan ilmoittelemaan heti jos/kun testailet raskaustestillä, jänniä päiviä :) @Karvakorvat huomista aamua siis odottaen!! Peukut pystyssä(y) @Bambinen toivottavasti siellä olisi tärpännyt! :) Ainakin tosi hyvä että sait selkeän ovisplussan! Itse ajattelin odotella nyt niitä...
  19. Emmae

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Apustaja mun mielestä siinä digissä oli että 99% varmuudella näyttää oikean tuloksen sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa, joten tuo negatulos sai mut aika varmaksi siitä että kyllä tämä kierto oli tässä:poop::confused: Haha mun puolelta ei ainakaan kovasti saa tukea testailun...
  20. Emmae

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @peanut_butter tein sitten eilen vielä 3h pidätyksellä liitteenä olevan kuvan pregcheckin ja siihen tuli mun mielestä selkeämpi viiva. Mutta digi näytti ei raskaana sitten illalla kun testasin:unsure: Nyt on meneillään kp30. Viimeksi helmikuussa kierto on ollut 30pv ja sen jälkeiset kuusi...

Yhteistyössä