♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Tänään testattu ja negatiivinen tuli. :unsure: Jospa ens kierrolla sitten. :love:

Kaupassa kattelin noita greippimehuja ja aattelin etten mää siinä mitään menetä jos annan tälle poppaskonstille mahiksen. :D Rybb & Deckersiä ostin kokeiluun eikä makukaan ollut mitenkään herkullinen. :X3: Eli mitäs mehuja ootte käyttäneet ja paljonkos sitä sit pitäis suunnillee juua että ois jotain hyötyy. :rolleyes:
 
Toivotaan kuitenkin parasta @Bambinen (y)

Täällä kp 6, kuukautiset oli tosi lyhyet. Kunnon vuotoa oli vaan kp 2-3. Kp 4 oli jo käytännössä menkat ohi. Jännä nähdä miten tässä kierrossa käy, joko olis meidän vuoro... :)
 
@Bambinen ilmoittelehan tänne sitten kuinka käy! :rolleyes: Toivotaan kovasti parasta!

@Apustaja täällä puolestaan kp7. Otin tämän kierron teemaksi rentouden ja stressaamattomuuden - ajattelin etten juurikaan kävisi täällä tai kyttäisi Flota. Kuitenkin mitä enemmän kiellän sitä itseltäni, sitä enemmän sormet syyhyävät tulla tänne lueskelemaan keskusteluja, joten se siitä:X3:
 
@Emmae Se voi olla että se "totaalikieltäytyminen" saattaakin aiheuttaa vaan lisää stressiä, vaikka sen tarkoitus on ihan päinvastainen. :rolleyes: Toivottavasti löydät kultaisen keskitien siinä että minkä verran luet keskusteluja tai seuraat flo'ta niin että se ei liikaa valtaa sun ajatuksia.

Mulla tämä alkukierto on aika leppoista yleensä, mutta oviksen lähestyessä alkaa se stressi. Pitäisi opetella semmonen rento asenne että kyllä se vauva tulee sitten joskus kun on sen aika, ilman että kyttäilee tärppipäiviä ja miettii saako miehen kellistettyä oikeaan aikaan ja riittävän usein. :ROFLMAO:

Mulla loppu kuukautiset perjantaina, mutta tänään on ollu vähän yllättäen menkkamaista särkyä alamahalla ja alaselässä. Mistä lie johtuu.
 
Pahoittelut uudesta kierrosta @Bambinen. :(
Kiitos @peanut_butter ! Miten sinulla menee?

Täällä kp 10. Ovisoireita en oo jaksanu tutkailla, oon ollu niin ahdistunut ja stressaantunut koko viikon. Mulla on ollu todella iso stressinaihe elämässä viimeiset reilu kolme vuotta ja vihdoin eilen sain sen asian lopullisesti pois mun elämästä. (y) Nyt voi keskittyä elämässä oikeasti kunnolla ihan muihin asioihin... :love:
 
@Bambinen Pahoittelut menkoista. :( Tsemppiä uuteen kiertoon!

@Apustaja Tosi hienoa että tilanne on parempi, ja stressin aiheuttaja on vihdoinkin poissa. Toivotaan tosi paljon, että se toisi onnea myös muissa asioissa.. :love:

Täällä tosiaan tänään kp3 ja yk3 siis alkoi. Mulla on nyt kaksi kemiallista takana, myös viime kierrossa sain ihan selviä haamuja pregcheckin liuskoihin ja apteekin herkkiin, jotka jäivät tosi haaleiksi ja kuukautiset alkoi parin päivän viiveellä. :(
 
@Bambinen pahoittelut ja tsempit sinne uuteen kiertoon:unsure: Miten tuntuu että täällä ei kovasti nyt ole plussia kuulunut... Voi kun tuleva kierto toisi muutoksen tähän!

@peanut_butter kiitos tsempeistä:love: Voi tuo on kyllä niin surullista, ettei pieni ole tarttunut kiinni. Itselläni oli viimekierrossa sama tilanne, ja koitin ottaa sen hyvänä merkkinä siitä, että hedelmöittyminen ainakin on mahdollista. Mutta laiha lohtuhan tuo siinä kohtaa on kun kuukautiset alkaa...:( Ja olen pohtinut että miksi se sitten ei tarrannut kiinni ja voisinkohan tässä kierrossa jotenkin edesauttaa sitä? Greippimehu oli viimeksi jo käytössä, mutta jatketaan nyt sitä ainakin.

@Apustaja ihanaa kuulla, että siellä pyyhkii hyvin! Jos vaikka stressittömyys vapauttaisi kroppaakin niin, että raskaus alkaisi:love:

Täällä kp 11 ja ovulaatio lähenee. Niiiiiin kovasti toivoisin että tärppäisi!
 
Nyt kun on koko keskustelu vihdoin luettu läpi, uskaltaa itsekin kirjoittaa!

Paljon oppinut, suuresti iloinnut ja kyyneliäkin vuodattanut tässä tätä lukiessa. Huhhuh.

Meillä yritys alkamassa kunhan ehkäisykapseli poistetaan 26.11. Jännää.

Olemme 25v pari, joka suunnittelee häitä ensi vuodelle ja toivoo ihan valtavan paljon jo esikoista
 
@topis huh mikä urakka! :LOL: Tervetuloa joukkoon! Jänniä aikoja siis siellä - kiva että yritys saa alkaa kohta:)

@peanut_butter kiitos kysymästä!:love: Ovulaatio on tänään eli kp 16. Eilen sain selvän plussan ovulaatiotestiin ja limat myös bongasin(y) Nyt saa siis alkaa jännäilyn. Sulla siis ovikseen yli viikko, voimia odotukseen :rolleyes: Samaan aikaan kun tuskailen että miten hidasta tää yrittäminen on kun koko ajan saa vain odottaa - eka menkkojen loppumista, sit ovulaatiota ja sen jälkeen että alkaako menkat vaiko eikö - niin kuitenkin nyt huomaan ajattelevani että taasko tässä piinaillaan:p Onko sulla pyörinyt mielessä vielä paljon kemiallinen? Miten mies siihen reagoi? Seuraan toiveena vauva -ketjua aktiivisesti ja sieltä toisinaan myös sun kuulumisia bongailen kun meno siellä taitaa olla hieman aktiivisempaa kuin täällä.

Milloin @Bambinen odottaa ovulaatiota saapuvaksi? :)
 
Täällä kp 15, ovistestejä oon tehnyt muutaman tässä viime päivinä niin haaleaa viivaa ne vielä näyttää, ehkä vähän alkanu vahvistua. Viime kierrossa ovis oli kp 20 ja edellisessä kp 17, eli eiköhän se tässä lähipäivinä kuitenkin ois tulossa. Tallettelut on onnistunu viime aikoina hyvin, kun mies ei ehkä niin paljon enää ota paineita "lapsenteosta" niin kuin yrityksen alussa. Tähän asti tässä kierrossa oon aika stressitön ollu tämän lapsihaaveen suhteen, mutta itseni tuntien luulen että piinailen kyllä taas loppukierrosta. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Emmae
@Emmae Tsemppiä sinulle piinailuun! Samaistun kyllä tosi vahvasti tohon, että koko ajan saa olla jotakin etappia odottamassa. :D Kyllä mulla on jonkun verran pyörinyt ne kemialliset mielessä. Toisaalta ajattelen että moni asia on mennyt oikein kun jotain yritystä on ollut. Toisaalta taas mietin, että miksi se yritys on sitten kuitenkin epäonnistunut jo kaksi kertaa putkeen.. Kyllähän se on tosi kurja fiilis että ne hailurat haamut on herätelleet toiveita, jotka on sitten johtanut pettymykseen. Mies ottaa nää asiat paljon kärsivällisemmin, mutta toisaalta on huonompi puhumaan kuin minä. Nyt mulla on vehnänalkioöljy käytössä tässä kierrossa, niin saa taas uskoteltua itelleen että kyllä tässä kierrossa tärppää kun on nääkin poppaskonstit käytössä :D

@Apustaja Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen! (y)
 

Yhteistyössä