Hakutulokset

  1. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Olen joskus vuosi sitten käynyt pikaisesti täällä keskustelemassa, mutta sittemmin lähinnä kirjoittelulaiskuuden vuoksi siirtynyt vain lukemaan tätä keskustelua. Ajattelin tulla nyt kuitenkin kirjoittamaan tsemppiviestin, vaikken näihin keskusteluihin olekaan osallistunut. Harmitti kovasti, kun...
  2. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    En oo taas kerinnyt pitkään aikaan käymään täällä ja mikä ihana uutinen täältä löytyi! @Maaria1980 Aivan ihanaa, hurjasti onnea plussasta! :love::love: Kiitos uudesta ketjusta!
  3. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    @Naadis Toivotaan, että tästä tärppäis ja sujuis hyvin loppuun asti! @Erätyttö Mä vuosin muistaakseni yhteensä melkein 2kk. Mua ei ensin otettu tosissaan, kun soitin huolissani vuodosta koska sanottiin, että km voi vuotaa useitaviikkoja. Myöhemmin se sitten todettiin kohdunulkoiseksi mikä ei...
  4. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Edith_87 Pahoittelut, jos olet jo aiemmin sanonut, mutta mihin ja miten tuo lääke auttaa? Toivotaan, että siitä olisi teille apua :) @Hope- Pahoittelut menkoista. Mulla saa myös ihan vaan joku päivän venyminen odotetusta menkkojen alkamisajasta heti kunnon piina olon ja tuntuu niin pitkältä...
  5. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    @Maaria1980 Varmasti tavallista ylireagoida mutta hyvä, jos suhtaudut asiaan nyt paremmin :) Tsemppiä! Voi hitsit. Mä jotenkin ajattelin, että tuon sun iän vuoksi pääsisitte nopeammin. Tosi harmillista jos jonotusaika on nyt sitten kuitenkin se tavallisen pitkä. Kesä-heinäkuussa joo ei kyllä...
  6. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    En ole vaihteeksi ehtinyt kirjoittelemaan pitkään aikaan... @Edith_87 linkitti joku aika sitten sen yhden Wiskarin biisin, ja voi että miten mä itken sitä kuunnellessa, oli päivä mikä tahansa. Oon muutenkin tosi herkkä ja kaikki lapsiin/lapsettomuuteen liittyvät asiat herkistää mut tosi...
  7. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    Nyt on niin pitkä aika viime kirjoittelusta ja tänne on tullut niin valtavasti viestejä, että katsotaan millainen romaani tästä viestistä tulee... :D @Maaria1980 Vastaan nyt tosi myöhässä, kun en ole ehtinyt kirjoittelemaan aiemmin. Tosi kiva, että saitte talleteltua kunnolla! Toivottavasti...
  8. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Jennipä Mulle on ihan uutta, että toi greippimehu voi myös sotkea hormonitasapainoa entisestään. Hyvä tietää, kun epäilen, että ainakin parissa viime kierrossa mun hormonit on jostain syystä heitellyt miten sattuu - ei ole ehkä siis viisasta juoda sitä ainakaan paljoa. Kiva, että teidän käynti...
  9. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    @Maaria1980 Hyvä, jos mies siis kuitenkin yhtä lailla mukana, pahoittelut että ymmärsin väärin! Kyllähän meistä jokainen varmasti tarvii taukoa välillä, ja jos tuo kolmen päivän välein sopii paremmin sun miehelle niin hyvä niin. Meillä tuntuu välillä todella pakkotalletteluilta, kun jatkuvalla...
  10. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    Mä oon vaan taustaillut viime viikkoina, kun on harmittanut uudet kierrot niin paljon. Nyt oon kuitenkin ihan positiivisella mielellä taas niin tulin pitkästä aikaa kirjoittelemaan. @Maaria1980 meilläkin taitaa olla muuten nyt kp6 ja aloiteltiin jo. Me yritetään jaksaa joka toinen päivä ja...
  11. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @eevas Eipä sillä kai loppupeleissä niin merkittävää vaikutusta ole suuntaan tai toiseen. Mä toivon, että se auttaisi vähän tätä mun kroppaa, kun hormonit on ihan sekaisin. http://www.vauva.info/foorumi/topic/7308-vehnänalkioöljy/ Tossa keskustelussa ekassa viestissä on tietoa siitä öljystä ja...
  12. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Eela- sä oot nähny oikeen kunnolla vauvaunia :D Mä ihmettelen, miten tää vauvanteko ei oo tullu vielä kertaakaan omiin uniin ainakaan niin, että muistais. Joskos se kaunis vauva tulis nyt sitten tästä kierrosta :barefoot: Kerran mun ystävän unessa hän unohti vastasyntyneen synnärille...
  13. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Voi ei, pahoittelut negasta @Eela- :( @Edith_87 sun oireet kuulostaa lupaavilta, toivotaan kovasti plussaa! :rolleyes: Mitä "poppakonsteja" teillä on käytössä? Mä aloitin viime kierrossa greippimehun (tosin se on musta niin kamalaa että sekoitan sitä toisen mehun joukkoon :D) ja mietin...
  14. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ainiin ja @eevas , mäkin olen muiden kanssa sillä linjalla, ettei kannata turhaan ainakaan varta vasten ehkäisemällä taukoilla. Tässä hommassa kun edes se plussaaminen ei takaa sitä, että saisi vauvan syliin asti. Mä mietin samaa asiaa aiemmin, koska aloitan ihan pian uuden työn. Päädyttiin...
  15. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mä oon taustaillut pitkään kun on ollut jotenkin vaan masentava olo (vaihteeksi) koko vauvailusta. Tuntuu, että kuukaudet vaan vierii ja vaikka kuinka yrittää niin vauvaa ei kuulu. Oli vaan jotenkin koko huhtikuun tosi harmistunut olo. En tiedä onko se tää kevät (oliskos se nyt vihdoin...
  16. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mulla vaihtelee hirveästi ajatukset vauvakuumeesta. Tunnistan minäkin tuon kahden viikon sykleissä elämisen ja sen kuluttavuuden, mutta toisaalta varsinkin tällä hetkellä tietyllä tapaa myös pelkään plussaa koska (toivottavasti) kun löydän uuden työpaikan, raskaus olisi melko kiusallinen lisä...
  17. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    @Tiha Voimia ja pahoittelut keskenmenosta :( Meille ohjeeksi annettiin neuvolasta että odottakaa yhdet kuukautiset. Ollaan sen jälkeen ihan tarkoituksella yritetty, mutta ovista en ole testaillut enkä käyttänyt mitään ylimääräisiä "apukeinoja". Tuntuu etten ole vieläkään valmis uuteen raskauden...
  18. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Pitkästä aikaa täällä. Ollut taas niin kiire ja stressi päällä, ettei ole jaksanut kuin käydä lukemassa. Kohta täytyy alkaa etsiä uutta työpaikkaakin, niin ei jotenkaan ole vauvajutut olleet ykkössijalla. Mulla on myös piinapäivät päällä, menkat pitäis alkaa varmaan ke tai to. Aiemmin...
  19. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Googlettelin asiaa ja taitaakin olla kyse vaan siitä, että kohdun limakalvo on ollut niin paksua, että tulee nyt vähän epämääräisinä klöntteinä ulos. Ihan vertakin alkaa pikku hiljaa tulla siteeseenkin asti, joten eiköhän mulla vihdoin alkanut menkat! :) Kannattaa näköjään murehtia ääneen niin...
  20. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    @Bea.S Pitkittyminen on kyllä juu todella turhauttavaa. Tosi hienoa että sulla nyt kaavinta ohi ja mieli on odottava! Ihana asenne :) Mäkin koitan pikku hiljaa muuttaa mielen kärsimättömästä iloisen odottavaksi :whistle: Mulla oli epätäydellinen km (joulukuun puolessa välissä suunnilleen alkoi...

Yhteistyössä