Hakutulokset

  1. H

    Syysfiilistelijät 2021

    Hei kaikille! Etsin teitä demistä, mutta harmikseni luin, että kyseinen alusta oli lopetettu. Onneksi google pelasti ja ketju löytyi suht helposti täältä . Kirjoittelin jonkin verran syysfiilistelijöihin/joulufriikkeihin noin neljä-viisi vuotta sitten. Sen jälkeen olen enemmänkin taustaillut...
  2. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Pahoittelut taas pitkästä kirjoitustauosta, on ollut vähä masisolo lähiaikoina. Mulla kävi tässä kierrossa niin, että ovis siirtyi kaksi viikkoa eteenpäin :unsure: Testasin siis kp 29 vahvan ovisplussan ja elättelin jo toiveita, että se merkitsisi raskautta :(. Raskaustesti oli kuitenkin nega ja...
  3. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Pahoittelut negoista :cry: @Siim ja @mimmi92 , ompa hauskaa, että meillä on kaikilla sama kiertopäivä ;) Voidaan yhdessä piinailla. Hauskaa myös, ettei tarvitse miettiä kiertopäiviä, kun voi katsoa suoraa kalenterista :ROFLMAO: Mulla pitäisi olla ovis muutaman päivän kuluttua. Harmi, että...
  4. H

    Odottavia äitejä Tampere - Kangasala?

    Hei! Minä asun Tampereella :) Toki en ole raskaana, mutta yritys on par aikaa käynnissä! Jos tästä nyt raskaudun, niin minusta ainakin saa juttukaverin!
  5. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Hei kaikille! Ja pahoittelut, että mulla lopahti kirjoittaminen tänne heti alkuunsa :( olen tehnyt kandia niin intensiivisesti koko tämän vuoden, niin se on pitänyt todella kiireisenä. Nyt alkaa kuitenkin helpottaa, niin yritän osallistua aktiivisemmin :) Me päätettiin miehen kanssa aloittaa...
  6. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    @iitata On mahtanut tuntua pahalta tuon gynekologikäynnin jälkeen :( Tuohan on aivan pöyristyttävää. Eihän se ikää katso, koska pääsee tutkimuksiin. Niin kuin monet on jo sanoneet, niin nythän olisi paras ikä tutkia! Asiat kyllä järjestyy (y)Tsemppiä <3 Ompas monella täällä ruokaremontti...
  7. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Hei kaikille! :) Tunkisin itseni tänne mukaan, jos vaan sopii? :) Oon 22-vuotias (kesällä 23) ja kuumeilen kovasti vauvaa. Mies on 25-v ja kuumeilee melkein yhtä kovaa kuin minäkin :D. Mies on vakityössä ja itse opiskelen vielä ja teen samalla osa-aikatyötä. Nyt tuntuu, että aika vauvalle olisi...

Yhteistyössä