Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

Joo yksityiselle me mennään ainakin kevyemmät hoidot aloittamaan, koska julkiselle täällä ensikäyntiin voi joutua odottamaan jo kuukausia ja itse hoitoihin sen jälkeen 4-5kk jono. Siis luojan kiitos meillä on varaa yksityiseen... En tiiä mitä tekisin muuten. Mutta joo, vajaa tonnin maksaa jo pelkät tutkimukset sitten ja siihen päälle hoidot että varmaan ne kevyemmät mennää yksityisellä (jos nyt 2kk sisään ei tuu tärppiä).

Ja joo, pitäs yrittää olla positiivinen ja mulla vaihteleekin se tosi paljon. Välillä oon ihan toiveikas, mutta sitten kun tulee menkat/testaa negan/kuulee jonkun kaverin raskaudesta niin tulee se totaali romahdus. Mä tosiaan laskin tossa yks viikko että meidän yrityksen aikana on noin 20 tuttua tai kaveria ilmoittanut raskaudesta. Osa läheisempiä ja osa esim. työkavereita (naisvaltainen ala....) mut kyllä se mun arjessa lähes viikottain levähtää naamalle että taaaaas joku on raskaana. Vähintäänki somessa näkee niitä hehkutuksia... Ei se täällä palstoilla oo paha kun ei tunne henkilökohtaisesti, että täältä saa enemmän vertaistukea...
 
@Siim ei tarvi olla positiivinen, saa ottaa päähän. Haluaa vaan yrittää sanoa toiselle jotain lohduttavaa. Hyvä, että on rahaa yksityiseen ja sama raha menis äkkiä johonkin muuhun vähemmän tärkeään, vaikka se isolta tuntuukin. Onpa sun lähipiirissä lisäännytty:confused: Mullon koko vuonna tullut 1 puolitutun raskausuutinen. Varmasti on raskasta, mä oon vähän yksin tän kuumeiluni kanssa ja se varmaa lievittää edes vähän.
 
  • Tykkää
Reactions: Siim
Noniin tänään on jo parempi päivä, onneksi sai purkauduttua tänne ja miehelle, tuntuu heti paremmalta :) Testasin aamulla vielä toisenmerkkisellä testillä ku niitä tuolla laatikossa pyörii, ja jonku (värittömän?) viivanpaikan sain siihen näkyviin, eli nyt edelleen menkkoja oottelen ja jos ei oo maanantaina alkanu nii pakko kai testata vielä uudelleen. Ellen hermoheikkona testaa taas huomisaamuna :ROFLMAO: kp39....
 
Pahoittelut taas pitkästä kirjoitustauosta, on ollut vähä masisolo lähiaikoina. Mulla kävi tässä kierrossa niin, että ovis siirtyi kaksi viikkoa eteenpäin :unsure: Testasin siis kp 29 vahvan ovisplussan ja elättelin jo toiveita, että se merkitsisi raskautta :(. Raskaustesti oli kuitenkin nega ja ovistestikin lähti haalenemaan. Kp 31 tein viimeisen raskaustestin ja edelleen oli nega. Nyt siis kp 39 ja menkkoja kans odottelen... Tuota myöhäistä ovista ei pystytty siis hyödyntämään, kun mies on piitkällä työreissulla :/ Seuraava yk on vasta kesäkuussa. Toisaalta tekisi mieli tehdä vielä yksi raskaustesti, jos sitä kuitenkin olisi raskaana...

Ompa täällä ollut ihana plussa-aalto! <3 Onnea kaikille!! :love::love:

@Siim Kyllä harmittaa sun puolesta :( On varmasti tosi raskasta! Oon miettinyt tässä lähiaikoina, että mitenköhän sulla menee ja ootko saanut plussaa. Hyvä, että miehes on tukena ja suhtautuu hoitoihin positiivisesti. Mutta hoidoilla tai ilman, mä oon ihan varma, että sää saat sen oman vauva syliin :love: Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Siim
@Siim testailitko vielä vai alkoiko menkat? @Nems mikä sulla olikaan nyt vaihe kierrossa?

Täällä piti viikonloppuna alkaa menkat, mutta en nyt vielä ole hirveän huolissani, jos vain viikon-kaksi olisivat tällä kertaa myöhässä... kp31 Ja ei ole mitään järkeä testata, kun siinä oli pari viikkoa ettei miehen kans taas nähty, että ei nyt kyllä ole mitään kivempaa syytä myöhästymiselle.:D
 
@eevas täällä on nyt kp 14 ja oviksen luulisin olevan tänään,muttei vielä CB hymyillyt :( pitää testata päivällä uusiksi :D
Mut ei jää kyllä pupuilusta kiinni nyt, kun tallettelut aloitettiin kp 8 ja joka päivä siitä lähtien on peitto heilunu, eli jo 6 päivää putkeen:LOL::rolleyes: toivotaan,et menkat ei odotuttais pitkään (y) tai jos ois kumminki tärpännyt kaikesta huolimatta nii aina parempi :p
 
Ei oo alkanu menkat ja testasin vielä pc:llä negan..en siis tajuu mun kehoa yhtää nimittäi mulla on ollu jo useemman päivän jäätävät "ovislimat" mut ovistesti ei oo plussa ja muutenki kp41 ovis ois jo aika erikoista :ROFLMAO: Siis sori nyt tulee ällöö tekstiä mut tänäki aamuna tuli oikee kunnon klöntti sellasta ovislimaa. Että mitähän mun keho viestittää sit... Ärsyttää:poop::poop::poop:
 
@Jennipä ohhoh:LOL: Siis niin absurdia jotenki aatella että nyt ois ovis ku olin eka luopunu koko kierrosta, sitten aattelin että mitä jos oisinki raskaana, ja nyt taas että alkaispa vaan menkat :D Ja sitte alkoi nuo ovislimat. Tosin en oo ovistestiin saanu plussaa eli ehkä tää on vaan joku outo poikkeama kierrossa :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
Ei oo todellista.... Tänä aamuna kp42 ovisplussa :cry::cry: Ja mä lähden työmatkalle tänään. Eli menkat alkaa joskus kp50+... Oliskin nyt ees kyse siitä että ovistesti näyttää raskauden mutta tuskin!! Nyt vaan ootan että tää kierto loppuu ja marssin saman tien hakemaan jotain lääkkeitä tähän paskaan kehoon :mad:
 
@Siim voi hitto :( ettekä oo ehtiny tallettelee? :( toivoen saat apua noin pitkiin kiertoihin :)

Täällä kp 15 , one stepit anto eilen illalla melkeen yhtä vahvaa viivaa, digi ei mitään..mut nyt one stepit haaleni ja digi edelleen nega..no toivoen saisin hymynaaman vielä tai sit ovis on ollut ,mut en saa testeillä näkymään. Tuleeks teillä ovis välillä myöhemmin?
 
No ei olla esim eilen koska en mä osannu odottaa että ovuloisin näillä kiertopäivillä:( Viikonloppuna viimeks touhuiltii eli joo periaatteessa siellä vois olla elossa joku siittiö mutta epäilen. Yritän laittaa tänne vaikka illalla kuvan tältä aamulta niistä testeistä :) Ei nyt auta muu ku leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :LOL:

Tulispa sulla ovis pian @Nems (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Nems
Noniin katotaa osasinko käyttää tota aijaata. kp42 meneillään...

Tässä siis ovistesti selkee plussa mulle (en yleensä saa ku tasapaksut viivat):
http://aijaa.com/LAtC4M

Ja pc:
http://aijaa.com/1K0nlq
http://aijaa.com/Rep7at

muoks. Tästä tietokoneen näytöltä nään edelleen sen viivanpaikan pc:stä, antaako se oikeesti noin törkeitä paikkoja :D Siis meillähän mies näki viikonloppuna pc:ssä toisen viivan ja se on aivan ennenkuulumatonta.. Noh värittömistä viivoista turha iloita.
 
Viimeksi muokattu:
@Siim jep, oli nii toiveikas olo tän kierron suhteen, kun peitto on heilunut nii paljon..mut nyt en taas saa digiä näyttämään hymynaamaa :(
Mä nään tossa pc:ssä kyllä viivan :eek:

one step ei ollutkaan haalistunut , näyttääkö teillä testit eka hitusen vaaleempana ennen kunnon tasavahvoja..? Jos se ovis olis tuloillansa...tai menny lh piikki ohi..
 
Joillain saattaa kai mennä se LH huippu niin nopeeta ohi ettei bongaa sitä ellei tikuta aamuin illoin. Ja alkukierrosta saattaa tulla välillä haaleempaa, välillä tummempaa ja sit kun on oikeesti lh huippu niin se on selkeesti vähintään yhtä tumma kuin kontrolliviiva tai tummempi. Jos sulla @Nems on aiemmin toiminut digitesti niin eiköhän se näytä sitten kun ovis todella on. :) En vielä luopuis toivosta! Ja ei varmastikaa haittaa jos päivä tai parikin tulee touhuilusta taukoa, kyllä ne siittiöt onneks elää sen 2-3 päivää helposti.

Siis joo mäki nään tossa mun pc:ssä viivan mut en voi uskoa että se ois mikään oikee viiva koska se ei oo viikonlopusta vahvistunu.. ehkä (n) Että oisko vaan törkeääkin törkeempi viivanpaikka :D En tiiä pitäskö vielä digi tehä varmuuden vuoksi :ROFLMAO: t. himotestaaja
 
Ohhooh täällähän ollaan jännissä tunnelmissa:eek: Oon ollut ihan lomalla, niin oon yrittänyt pysyä koneesta kaukana.:D

Mäkin oon kuullut, että ovistesti näyttäis myös raskauden ja ikuisena viivahaukkana nään mäkin siellä sen viivan:LOL: Tulehan ilmoittelemaan, jos testailet ovista tai jotain muuta:love: @Siim

Täällä alkoi tjot3 kp1. Kierto oli 31 päivää! Olen niin onnellinen, jospa oikeesti ois tasoittumassa jo nyt.(y) Kohtuu kovat alavatsakivut (joista avauduin täälläkin) oli 12 päivää sitten, oiskohan ne olleet niitä kuuluisia oviskipuja.. :D
 
@eevas no ei kyllä pitäis jäädä ainakaa liian vähästä heiluttelusta kiinni nyt.:LOL:.vieläkin nega ovistesti ja limatkin meni jo ,et saas nähdä.. ois se ovisplussa tuonu uskoa tästä kierrosta :mad: toivotaan,et ois lh piikki jääny huomaamatta ja ois ovis tapahtunut :)
 

Yhteistyössä