Hakutulokset

  1. KastepisaraInen

    Marraskuun murut #2

    Onnea Lavelyn ja Kysynpävaan! Mulla vähän jäänyt tuo päivittely listaan, mutta nyt korjaan senkin. Mitäs kuuluu muille, onko vauvat syntyneet? Miten meni synnytykset? Innukka, Terhuska ja Lortsu ainakin vilahti niminä viime sivuilla eikä tietoa vauvoista näkynyt? Ja oli siellä vielä muitakin...
  2. KastepisaraInen

    Marraskuun murut #2

    Tervehdys vaan pitkästä aikaa! Meillä meni viikko kuopiossa synnytyksestä toipumiseen. No itse jatkan toipumista haavani kanssa ja vauva tietysti myös. Seurannat meillä jatkuu tietenkin. Kuukauden päästä on neurologiaikaa ja vatsan ultraa ja verikoetta, mutta nyt kaikki näyttäisi olevan hyvin...
  3. KastepisaraInen

    Marraskuun murut #2

    Meillä on ollut vähän draamaa, eikä menty helpoimman kautta, mutta ollaan kumpikin elossa. Meidän neiti syntyi siis maanantai iltana kiireellisellä sektiolla. Lähdin sairaalaa n kun en tuntenut vauvan liikkeitä kunnolla, käyrä oli huono ja tunti tuosta oltiin jo sektiosalissa. Istukka oli jo...
  4. KastepisaraInen

    Marraskuun murut #2

    :LOL::LOL::LOL:Huomenta naiset! Eilen illalla supisteli tunnin ajan kymmenen minuutin välein, ei kyllä sinänsä ollut mitään synnytyssupistuksia, mutta kuitenkin. Tulipa samalla mieleen varmistaa mahdollisilta lastenvahdeilta, että onhan heillä yöllä äänet puhelimessa, mulla on kaikki...
  5. KastepisaraInen

    Marraskuun murut #2

    Kävin eilen ultrassa ja kaikki oli ihanan kunnossa, nyt voi hyvillä mielin odotella, ei oo enää kauaa! Pieni teki hengitysliikkeitä ja jalat oli kippurassa :love: pää oli jo niin syvällä lantiossa ettei saanut siitä enää mittoja, mutta muiden mittojen perusteella oli vajaa kolmisen kiloa nyt...
  6. KastepisaraInen

    Marraskuun murut #2

    Synnytyspelosta: mulle tuli lähinnä pieni hirvityksen tunne synnytystä kohtaan kun sain tietää olevani taas raskaana. Mutta täytyy myös sanoa, että tämä mun hypnosynnytysjuttuni on vienyt tuon pelon pois. Kun ymmärtää miten kehon kuuluu toimia ja tietää että taustalla on sairaalan ammattitaito...
  7. KastepisaraInen

    Marraskuun murut #2

    Kysynpä vaan: mä oon kans jyväskylään menossa synnyttämään ja kaksi siellä jo aiemmin synnyttänyt. Valitettavasti tällä hetkellä ei ole vesisynnytysmahdollisuutta, uuteen sairaalaan on tulossa hienot tilat altaineen päivineen. Vesisynnytysmahiksia ei taida kovin monessa paikassa suomessa vielä...
  8. KastepisaraInen

    Marraskuun murut #2

    Tervehdys, kyllä tämä kun ei ehdi viikkoon lukea niin on keskusteluakin ehtinyt tulla :) ihan mukava! Tervetuloa Terhuska! Päivitin tiedot :) en huomannut sinulta mainintaa onko sukupuolta arvailtu tai oletteko kysyneetkään? Itselläkin yöunet edelleen pätkittäisiä, mutta aika hauskaa kun...
  9. KastepisaraInen

    Marraskuun murut #2

    Mulla oli taas neuvola...edellisestä vajaa kaks viikkoa ja taas sano että kahden viikon päästä. Aika tiuha tahti, mutta mikäs tässä käydessä... Hb oli noussut kohisten, viimeksi 109, nyt 120. Olen syönyt spirulinaa (makean veden) ja niitä taateleita :D Paino oli vähän laskenut...tyyliin 200g...
  10. KastepisaraInen

    Marraskuun murut #2

    Tervehdys! Raskausarvista: Mulla on ollut noiden arpien suhteen kyllä niin hyvä tuuri, että vaikka tämä on neljäs raskaus, niin mulla ei ole yhtäkään raskausarpea vatsalla (koputtaa puuta). Rinnoissa on vanhat arvet, mutta ne tuli kun rinnat kasvo teininä. Ja edellisen raskauden aikana huomasin...
  11. KastepisaraInen

    Marraskuun murut #2

    Mulla ei oo katsottu missään kohdassa tuota rautavarastoa, mutta koko raskausajan pyörinyt hemoglobiini 96-110...nyt oon alkanut syödä vähän tuollaista makean veden spirulinaa, jossa ei pitäisi raskasmetalleja siis olla. Maha eio tahdo mulla kestää obsidaneja jne... Tuo 5 rautavarastot on kyllä...
  12. KastepisaraInen

    Marraskuun murut #2

    Liidu: Toivottavasti olette jo parantunut! Mullakin edessä labra keikka lokakuulla. Otetaan kilppariarvot ja vasta-aineet "aiemman lapsen keltaisuuden vuoksi". Rh-tekijältä olen + ja tuo keltaisuus nyt varmaan johtui siitä että vauva syntyi 29 viikolla...mutta otetaan nyt...
  13. KastepisaraInen

    Kasvot ylöspäin synnytyksessä, löytyykö muita kuin kauhutarinoita?

    Esikoinen oli avosuinen minullakin. Huomattiin kun meinasi synnytys jämähtää 3cm, mutta siitä kun sitten edettiin niin itse ponnistusvaihe 40 min ja hyvin meni, ei tarvittu leikkuria eikä imukuppia. Vauva oli 3670g.
  14. KastepisaraInen

    Marraskuun murut #2

    Mitäs muille kuuluu? mulla huomenna neuvola, pitää sitten tulla kertomaan neuvolakuulumiset :)
  15. KastepisaraInen

    Marraskuun murut #2

    Viikonloppuista huomenta! Oltiin eilen häissä ja innostuttiin ihan kokeilemaan vielä fuskua tanssahtelemaan. Pystyin sen tanssimaan, mutta kieltämättä yksi kappale riitti ja tänä aamuna nivusissa kyllä tuntuu...mutta mukavaa oli. Häissä oli myös kolmikuinen vauva, jota sain hetken höpsöttää...
  16. KastepisaraInen

    Marraskuun murut #2

    Liidu: tuliko apu hierojalta? Ei oo tosi toimista tietoa onneksi vielä. Vähän välillä supistelee, mutta ei pahasti. Lähinnä ongelmana on nuo liitoskivut ja huonot yöt...Saatkos sä Innukka nukuttua yöllä kun päivällä väsyttää? Vähän kyllä jo varottelin meidän pomoa, että olo alkaa olla vähän...
  17. KastepisaraInen

    Marraskuun murut #2

    tervetuloa mukaan uudet :) Lista päivitelty. Liivinsuojista: Mulla aina tarttu ne kertakaäyttöiset kiinni ihan törkeen kipeesti joten luulen pyrkiväni käyttämään kestoja...en muista mistä, mutta viimeksi mulla oli varmaan jonkun kotiompelijan tekemiä. Pitääkin alkaa miettiä mistä nyt hommais...
  18. KastepisaraInen

    Marraskuun murut #2

    Lista päivitetty :) Aika tyttävoittoisia lupauksia o_O ? Jee, me lisäännytään! Sekä ihmisinä, että keskustelijoina :LOL: Tervetuloa mukaan uudetkin ihan huoletta, tuskin täällä kukaan suurimpia salaisuuksiaan jakaa, sellasta yleismaailmallista rupattelua elämäntilanteen ympärillä. Lavelyn...
  19. KastepisaraInen

    Marraskuun murut #2

    Hyvää viikonloppua! Tervetuloa mukaan innukka! Päivitän tietosi listaan kun pääsen ihan tietokoneelle, kännykällä en viitsi vaivautua...mutta kiva saada sinutkin mukaan tähänkin ketjuun :)' Terveisiä vaan helsingistä, huomenna vielä viimeinen koulutuspäivä HypnoBirthningiä ja sitten ajelu...
  20. KastepisaraInen

    Marraskuun murut #2

    Onnea poksumisesta Lavelyn! Joo, tuo hypnosynnytys on ollut tässä itsellä intressinä jonkin aikaa ja voin hyödyntää sitä jatkossa töissä, siksi kouluttaudun heti valmentajaksi. Tuolla sivulla on siitä hyvä teksti, missä kerrotaan mikä sen ajatus on. Avainsanoja ehkä luontevuus, äidin oma kuva...

Yhteistyössä