Hakutulokset

  1. Hyppymassu

    Odottavia äitejä Tampere - Kangasala?

    Tuttu tunne, tai sit törmää sellaiseen, joka vaan lakkaa vastaamasta ja pitää toisia selkeästi itseään huonompina :ninja:
  2. Hyppymassu

    Lokakuun Lapsoset 2017

    Väpä harjoittelee myös kovasti, alkanut nyt enemmän kokeilemaan tuettava menemistä :confused: ei onneksi enää nykyään kaadu vaan osaa jo pyllähtää :LOL:
  3. Hyppymassu

    Lokakuun Lapsoset 2017

    Morienttes! Meen mitat oli 75,5cm ja 10,3kg :) tämän kuun aikana on puhjennut 5 hammasta :cautious: ensinnäinen puhkesi juhannuksena ja nyt koossa on 9...
  4. Hyppymassu

    Lokakuun Lapsoset 2017

    Komeat on mitat! Väpällä on nyt 5vrk takana ripulia :cautious: Nää helteet on perseestä :cautious:
  5. Hyppymassu

    Lokakuun Lapsoset 2017

    @Tinnuli joo sama paikka, eri alue :) Väiski kävelee taaperokärryn kanssa :love: osaa jo sanoa äiti ja isi, nämä sanat tulee kun tuijottaa suoraan syvälle silmiin :love: Pian on 8kk neuvolalääkäri :barefoot: Väpä oli ylimääräisellä käynnillä jo 72cm ja yli 9kg :X3: pitkä hoikkis :love: mulla...
  6. Hyppymassu

    Lokakuun Lapsoset 2017

    Moro :barefoot: Pari kk mennyt hiljaiselolla :) Muutettiin uuteen kotiin vähän mun leikkauksen jälkeen, aloin pyörittää omaa (epätoivosta) yritystä rusettipantojen maailmassa :) Väiski a.k.a pierupylly on oppinut kävelee tukia vasten :love: mun pieni rakas, ennätys on viisi askelta :love...
  7. Hyppymassu

    Lokakuun Lapsoset 2017

    Mun naapuristakin tulee enemmän puhetta kuin täällä :rolleyes: se asunto on siis tyhjillään :D Meillä 4kk neukussa lekuri moitti Väiskin alipainoiseksi :LOL: minkäs minä sille mahdan että pötkylä hyörii, pyörii, huutaa ja ryömii ;) Tehotohina siis - oppi samana pivän kääntymään selkä -> massu...
  8. Hyppymassu

    Lokakuun Lapsoset 2017

    Leikkaus oli tosiaan torstaina :) Hyvin meni :love: vähän eilen perjantaina napahaava vuoteli mutta tyrehtyi yön aikana :) Tähystäen saatiin homma pakettiin :love: Väpä koisii 10h yöunta ja kasvaa silmissä:confused: Emmää kestä tota söpöliiniä :love: Tänään tulee apujoukkoja pakkaamaan, qika...
  9. Hyppymassu

    Lokakuun Lapsoset 2017

    Jännittää ja tekee pahaa :sick: Meillä alkaa muutto :love: Päästään muuttamaan parempien yhteyksien päähän täältä korvesta, mutta tänään mun tarvisi soittaa nykyiselle vuokran antajalle ja irtisanoa tää meidän nykynen asunto :sick: Mua pelottaa ja jännittää sen ilmoituksen teko :sick: Jaa...
  10. Hyppymassu

    voiko tästä tulla raskaaksi

    Mitäs jos toinen dippailee muitakin? o_O
  11. Hyppymassu

    Lokakuun Lapsoset 2017

    Oltiin kolmen kuukauden neuvolassa nyt sitten tänään :love: Oli reipas rokotettava, sai kehuja kun ei itkuakaan tirauttanut, naureskeli vaan, mokoma sadisti :cautious: Kynsienleikkuutapaturma eilen :cry: leikkasin haavan sormeen ja nyt on niin supermegapaskamutsiolo... Leikkaukseen enää...
  12. Hyppymassu

    Vauvalla ei saa kysyä, millaisia pikkuhousuja teinit käyttää, kun on jo menkat - saako täällä?

    Kuule tarjooppa niitä mummonpurjeita sille esiteinille niin tiedät :LOL: kokeilemalla ne sopivat sit löytyy mut kannattaa unohtaa kaikki söpöilypökät, ne on sit piloilla :LOL:
  13. Hyppymassu

    Lokakuun Lapsoset 2017

    Olipa tuuri, ei ensimmäistäkään sairaalareissua ajalla 23. - 31.12 :love: toki tänään 1.1. Pääsin taas tänne :LOL: Mä toivon että pääsen eroon sairaalan jatkuvasta asiakkuudesta kun mut on parin viikon päästä leikattu :mad: Päivät rullaa muuten hyvin, Väiski harjoittelee kovasti uusia...
  14. Hyppymassu

    Lokakuun Lapsoset 2017

    Saamarin sappi vei mut taas päivystykseen :mad: On se luojan lykky et mieskin on kotona niin pystyin lähtemään ambulanssin kyydillä sairaalaan..:sick: Nyt jo neljä yötä putkeen yli 6h yöunilla! Viineyönä oli kuulemma nukkunut 7h :love:
  15. Hyppymassu

    Mitä olette pakanneet kassiin kun lähdette synnyttämään

    vaivalle kotiinlähtövaatteet, itselle kotiutumisvaatteet, hammasharja, hammastahna, hiusharja, shampoo, pesuaine, käsirasva, salmiakkia ja lempikeksejä :) sekä vesipullo oli ihan ehdoton (y)
  16. Hyppymassu

    Synnytyksestä

    Hidas ja pitkä avautuminen; 34h 52min. Käytössä ekat 14h buranapanadol-combo, sitten seuraavat 12h tens kun kivut pahitrn selässä. Loppuajalla epiduraalia ja just ennen ponnistuksia pudendaali. Pelkäsin aivan saatanasti. Oikeesti. Onneks ei voi ponnistaa väärin :) menin paniikkiin ja ponnistin...
  17. Hyppymassu

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    @Lumi87 mulla oli tens käytössä avautumisessa, 3 - 9 cm :) ekat sentit oli panadol-burana-combolla :) Mulla oli ihan järjetön pelko synnytystä koskien, kävin pelkopolilla (suosittelen!). Mä pelkäsin niin rankasti et en uskaltautunut edes synnytysvalmennukseen.. Pelkopolilla kätilön kanssa...
  18. Hyppymassu

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    Heipähei! (y) tämän ketjin aloituksessa moni pyöritteli/pyörittelee tenssiä, suosittelen kokeilemaan jos kipu on selässä, itse käytin sitä oman pojan synnytyksessä ja se oli kaikkein paras mulle :love: Kivunlievitys oli täysin omassa hallinnassa joten on synnytyspelkoisen unelmalaite :love...
  19. Hyppymassu

    Lokakuun Lapsoset 2017

    Pitkästä aikaa täällä (y) On ollut kuluneet viikot meinaan sellasta paskamyrskyä - sain synnytykselle jälkitaudin - ikävämpää kuin kohtutulehdus, kipeämpää kuin rintatulehdus. Sappikivitauti. Tosi kiva olla leikkausjonossa ja odottaa saraslomalla :cry: tiukka ruokavalio, rasvaa saa olla yhtä...
  20. Hyppymassu

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Siirrytään vaan, linkin saa onneksi osoiteriviltä napattua mukaan (y) Lisäksi, älä stressaa hormoninäppyjä ;) Mulle lätkäistiin neuvolasta käsky vähentää liikuntaa :LOL: kuulemma pitäisi tää toipilasaika ottaa rennosti lopputarkastukseen asti :LOL: vähän harmi kun pitää ottaa rennommin, on...

Yhteistyössä