Hakutulokset

  1. Pupsukka

    Lokakuun Lapsoset Elo- Syyskuussa 2017 ❤

    Heippa vaan kaikille pitkästä aikaa! :) Oon täällä käynyt lukemassa teiän kuulumisia, mut en oo saanu aikaseks kirjotella yhtikäs mitää :D Eilen käytiin neuvolassa, sydänäänet ok ja th tunnusteli, että vauva ois perätilassa. Nooh, tänään mentiin 3/4D ultraan perhearteen. Samantien kätilö...
  2. Pupsukka

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Neuvolaa olin yhteydessä torstaina, kun vauvan liikkeet tosi vähäisiä, sellaisia pieniä hipaisuja vain.. Kävin siellä ja kuunneltiin sydänäänet, kaikki siltä osin ok. Ilmeisest pieni vaan kääntyny jotenkin nii ettei tunnu liikkeet samalla tavalla. Tuleehan se huoli silti, kun ei tunne liikkeitä...
  3. Pupsukka

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Neuvolassa tänään käyty, voi olla että sokereiden mittaus lopetetaan kun arvot pysyvät näin hyvinä :rolleyes: Pitää vielä seurata ja katella arvoja, mut ovat oikein hyvät. Ja oli radi tai ei niin emmiä sitä tarkottanu, että kannattaa syyä mitä sattuu. Pyrin itekki suht terveelliseen syömiseen...
  4. Pupsukka

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Vaikka radituomio tuli, nii sokerit ollu kyl tosi hyvät eikä oo paukkunu lähelläkää rajamaita. Oon syöny suklaata yms ja en oo joutunu karsimaa ruokavaliosta yhtikäs mitää. Ei tää oo nii paha ku aattelin, tuntuu lähinnä aika turhalta mittailla ku tuntuu pysyvän hyvänä vaikka söisin mitä...
  5. Pupsukka

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    @Tyttti Miä hain rahaa liiton ansiosidonnaisen perusteella, joten varmaa siks sain päätökset jo nyt. Ihmeen korkee se oli, 77.54€/pv. o_O
  6. Pupsukka

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Miä hain samalla äitiysavustuksen ja vanhempainpäivärahan ja käsittelyssä meni kummassakin yhteensä viikko. Päätökset tuli siis samassa ja hain myös 6kk:n tulotiedoilla.
  7. Pupsukka

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Ähh, radituomiohan tänne paukahti. 2h arvo heitti 0.01 yli ja perjantaina sit hakemaa mittauslaitteet yms.. Vähä masentaa :unsure::( Pupsukka 25+0
  8. Pupsukka

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Mulla oli tänää sokerirasituskoe ja must se litku oli aika kamalaa. Sain sen juotua suht nopeasti ja hoitaja vielä hoputti lisää siinä vieressä koko ajan, nopeempaa jos oisin juonu nii ois varmaa laatta lentäny. :sick: Eka tunti oli iha kamala, meinas taju lähtä ja oksetti jatkuvasti, oisin...
  9. Pupsukka

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Muutto hoidettu ja suurin osa kamoista saatu jo paikoilleen. Vauvan tavaroita yms laiteltu myös ja porukoilla ois meille pinnasänky oottamassa kasaamista :love: Huh, olin kyllä ihan poikki sen päivän jälkee vaikken juurikaan mitään kantanu.. Ihanaa kun on tilaa ja mahtuu olemaan, kyl 33 neliöö...
  10. Pupsukka

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Meillä ois huomenna eessä muuttorumba, en kyllä muuttamisest oo koskaa tykänny, mut ihanaa päästä muuttaa isompaa asuntoo ja laittelee kaikkia vauvan tavaroita yms :love: Muuten kaikki hyvin, vointi pysyny hyvänä myös. Mullaki oli viime neuvolassa tippunu hempparit, nyt alotin rautakuurin nii ei...
  11. Pupsukka

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Heräsin tänää klo 4 jännittämää rakenneultraa, pikkune myös myllers mahas ja tunsin ekaa kertaa liikkeet mahan päältä. Mikä tunne :) Ultrassa tosiaan kaikki hyvin :giggle: Ja tääkin kätilö oli sitä mieltä, että tyttö tulee :love::love: Meiän pikkune järjesti kunnon venyttelyshown, piti...
  12. Pupsukka

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    @Tinnuli Miä oon suunnitellu palaavani salille heti kun se on taas mahdollista, mutta pelottaa kuinka paljon kerkeen keräämää ennen sitä painoo itelleni. Lenkkeillä oon yrittäny jonku verran, aina ei vaa tosiaa jaksa.. Mut syöminen on melkein iha herkutteluu, oon jotenki repsahtanu iha kokonaa...
  13. Pupsukka

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Voi jestas mikä itkukohtaus äsken miehelle siitä kuinka mua pelottaa, et must tulee iha epänaisellinen :cry::cry: Tuntuu et oon nii karvanen joka puolelta, maha vaa turpoaa (ottaa itsetunnon päälle koska ennen raskautta laihduin 30kg..) ja muutenki tuntuu et naama näyttää iha petolinnunperseeltä...
  14. Pupsukka

    Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

    Miä en oo nyt hetkee ees kirjotellukkaa mitää. Saatii isompi kämppä ja muutto ois tässä kuussa loppupuolella :D Eipä toi muuttaminen koskaa mitää herkkuu oo, mut tosi kiva päästä muuttamaa isompaa ja päästä laittelee kaikkii vauvajuttui yms ku mahtuu hyvin :love::giggle: Tänää menin töihin...
  15. Pupsukka

    Lokakuun Lapsoset Toukokuussa 2017 ♡

    Tänää ekaa kertaa tunsin kunnon monotukset :giggle::love: Ja ihanaa @Hyppymassu et kaikki oli hyvin!! (y):love: Pupsukka 18+1
  16. Pupsukka

    Lokakuun Lapsoset Toukokuussa 2017 ♡

    Me käytii tänää perhe-artella, koska en malttanu oottaa :whistle::rolleyes: Tyttölupaus saatii ja se tietyst varmistuu ens kuussa paremmin, mut kyl se sitä mieltä oli, et tyttö tulee :love: Ihanaa :giggle: @Hyppymassu voiei, kauhee huoli varmasti :cry::unsure: toivotaan et kaikki on kummiskin...
  17. Pupsukka

    Lokakuun Lapsoset Toukokuussa 2017 ♡

    @-pansku- Toi koiraystäväst luopuminen on iha hirveetä, itekki jouduin luopumaa kuukaus sitte ja vieläki kova ikävä.. :cry: Se oli kummiski sellanen kaveri ja mukana joka päiväses elämäs, et kyllä siihen kiinty tosi paljon. Ei sit turhaa sanota, et on ihmisen paras ystävä, nii oli mullekki...
  18. Pupsukka

    Lokakuun Lapsoset Toukokuussa 2017 ♡

    Joo, sama tilanne kyllä meillä tulossa myös. Lasta saa tulla meille katsomaan selvinpäin, mutta muuten saa kyllä hoitohaaveet unohtaa. Miehen veljen vauvaa oli jouluna kännissä hoitanu yms ja lapsi melkee pudonnut niin ei tosiaan oo kummallakaan meillä halua sille lasta antaa hoitoo. Se piinaa...
  19. Pupsukka

    Lokakuun Lapsoset Toukokuussa 2017 ♡

    @sitruunasuola Joo, mustaki kannattaa edetä ihan rauhassa ja kattoo eteneekö mihinkää päi vai ei. Emmiä ite näkis siinä mitää väärää, et löytäis miehen rinnallee, vaikkei se sen oma oiskaa. Kummiski lapselle se on tärkeetä, et sillä on rakastava perhe, oli se sit oma tai vaikka esim. adoptio...
  20. Pupsukka

    Lokakuun Lapsoset Toukokuussa 2017 ♡

    Mulla RU vasta 14.6.... :barefoot: Siis ihan pakko kehua, kun facessa on niiin hyväsydämistä porukkaa. Tosiaan itse kun en oo mikään hyvätuloinen, oikeastaan aika vähävarainen yms ja siitä laitoin ilmotuksen faceen, että onko kellään antaa ilmaseks ihan mitä vaan vauvalle käyttökelpoista, niin...

Yhteistyössä