Hakutulokset

  1. N

    kolme lasta ja haaveilen neljännestä

    Me haaveillaan kolmannesta. Nuorin 2,5 v jo, vanhin 7. Itse olen itseni tässä välissä merkonomiksi opiskellut. Kaikkialta painostetaan töihin ja ihmetellään millä luullaan elättävämme lapset. Ja sukulaisesten suusta kuulee "kyllä toi kaksi nyt teille jo riittää" Silti haluan vielä sen yhden...
  2. N

    Huhhuh, onneks mun mies ei juo!

    Täällä! :)
  3. N

    Turun linkki-kirppis

    Löytöjä olen tehnyt, hyvää tavaraa myynnissä usein :) Palvelussa joo parantamisen varaa.. Vessaan päästy maksaa euron, tytöllä oli kamala pissahätä eikä mulla rahaa ku kortilla, niin eivät päästäneet vessaan! Onneks oli mukava mummeli lähellä ja antoi tytölle euron..
  4. N

    Vauvojen äitejä Kaarinasta ja lähiseudulta?

    Moi! Kaarinasta 22 vuotias 2 lapsen rento äiti :) Kirjoittele ihmeessä: niinuska88@hotmail.com
  5. N

    Mä itken täällä nyt :(

    Mä oon ollut kans ihan hullulla dieetillä kohta 7 viikkoa ja saanut 4 kiloa pois.. Tuntuu ei miltään tässä massassa :(
  6. N

    mistä saa osamaksulla turvaistuimen??

    vauvatar.fi
  7. N

    VAUVAPERHEET TURUN SEUDULLA

    Täällä Kaarinasta 4,5 vuotiaan tytön ja 3 kk ikäisen pojan äiti vailla kavereita myös :) Itse olen kohta 22 vuotta :)
  8. N

    turun seutua

    Täällä Kaarinasta kahden lapsen äiti, poika 2 kk ja tyttö 4,5 vuotta, uusia ystäviä tarvittaisiin :)
  9. N

    2 kk alkanut purra nänniä , mikä avuksi? mistä vois johtuu?

    Meillä vauva kanssa 2 kk ja ruvennut puremaan nänniä, inhottavan tuntuista :/
  10. N

    Liberon vaipat koko 3 (5-8 kg)

    juu nyt on noita pelkkiä valkoisia vaippoja jonkun verran :) Mekin ostettiin kolma pakettia vaippoja tarjouksesta ja kaikki valkoisia :O Tylsää.. :D Mut saapahan ainakin tuplapisteet liberokauppaan :)
  11. N

    Rattaat yli 15kg:lle

    Brio poneja käytettiin meillä satunaisesti vielä kolmivuotiaana ja 15 kiloisena, hyvin kestää :)
  12. N

    Tammivauvat 2010

    :heart:
  13. N

    Tammivauvat 2010

    :heart:
  14. N

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Poika syntyi 1.2 rv 41+3. Painoa 4245 g ja pituutta 54 cm :heart: pieni-iso poika :heart:
  15. N

    Tammivauvat 2010

    Hipkukka, yv:tä laitettu kun meiän poika puuttuu listasta :D
  16. N

    <3Tammivauvat helmikuussa 2010<3 (Vielä odotellaan viimeisiä syntyväksi)

    Neuvolassa käyty ja pojan mitat 10 vrk, suluissa syntymämitat: 56 cm(54), 4435 g(4245) :) päänympärystä en muista enkä jaksa kaivaa neuvolakorttia :D Tänään taas tulee vieraita katsomaan poikaa, ihan Tanskasta ja Espanjasta asti :D Ukki asuu Espanjassa talvet ja miehen äiti asuu vakituisesti...
  17. N

    <3Tammivauvat helmikuussa 2010<3 (Vielä odotellaan viimeisiä syntyväksi)

    Jeeee, kohta kaikki ollaan pieni saatu syliin <3
  18. N

    Itken vaan...

    Mulla oli ihan samanlainen olo, ja poika syntyi 41+3 :( Kyllä se raskasta on mutta kyllä se ulos tulee sieltä pian.. Voimia :hug:
  19. N

    Voi hitsi, kun olen niin arka soittamaan "virallisia puheluita"

    Sama täällä, pitäis soittaa perunkirjotusasioista isän kuoleman jälkeen ja täälläkin sydän hakkaa ja jännittää...

Yhteistyössä