Hakutulokset

  1. N

    Seisomalauta Haberkorn Comfort XL 2009 vaunuihin?

    Mikäs kävisi? Ollaan nuo ostamassa ja tarvitsit tietää.. :) Kiitos :)
  2. N

    Mikä rokko lapsella?

    http://www.aijaa.com/v.php?i=4743606.jpg Lääkäriin soitin ja veikkasivat Parvorokkoa, mutta musta oireet ei ihan täsmää.. :/ Kuumetta nelivuotiaalla 38,5 kolmatta päivää.
  3. N

    Maustemyynti ja verotus :)

    Vähän hukassa olen näitten veropapereiiten kanssa, kun tuloiksi jäi tuo 24 ? maustemyynnistä, niin mitä kirjoitan tuohon lisätietoja kohtaan???
  4. N

    Kaarinasta ystäviä hakusessa <3

    Hei! Olen kohta 21 vuotias melkein 4-vuotiaan prinsessan äiti ja muutimme juuri Kaarinaan. Olisi ihanaa saada itselle ja mielellään tytöllekkin seuraa :) Olemme kotona elokuun puoliväliin asti, kunnea jatkuu minun kouluni. Olisi ihana löytää kavereita, tuntuu että pää rupeaa hajoamaan kun...
  5. N

    apua :(

    tällainen asia mietityttää kamalasti nyt, kun tyttöseni on nyt reilu 2 vuotias, hänen syntymänsä jälkeen minulle laitettiin kuparikierukka, joka poistettiin 1.10 ja tilalle laitettiin hormonikierukka. Kuukautiset alkoivat viikkoa ennen kuin piti, viime viikon maanantaina. Neljä päivää tuli...
  6. N

    Turkulaisia??

    Heippa kaikki! Lueskelin näitä juttuja ja huomasin että meitähän on jonkun verran turun seudulta, niin ajattelin että keräännytään kaikki tänne ja sovitaan joku tapaaminen? itsellä ainakin niin vähän äitikavereita että olis kiva tutustua uusiin! :) :hug:
  7. N

    Yksinäinen nuori äiti Turusta

    Heippa! Olis aivan loistavaa jos löytyis turun seudulta kahvittelu/vaunutteluseuraa päivisin! :) olen 18 vuotiais puolitoistavuotiaan tytön äiti ja asutaan turussa. päivisin ei oikein mitään tekemistä, olis kiva saada uusia ystäviä kotona lasten kanssa olevista äideistä! Laittakaa...

Yhteistyössä