Turkulaisia??

Heippa kaikki! Lueskelin näitä juttuja ja huomasin että meitähän on jonkun verran turun seudulta, niin ajattelin että keräännytään kaikki tänne ja sovitaan joku tapaaminen? itsellä ainakin niin vähän äitikavereita että olis kiva tutustua uusiin! :)

:hug:
 
ssammakko: olis kiva jutella sun kans ku ei oo pitkä väli matka voitais vaiks nähdä joskus :) ku ei oo saman ikäsii kavereit kenel olis lapsii... mun mese osote on murrukka90@hotmail.com toimii sähköpostinakin jos sul ei oo mesee :):)
Kirjottelehan!
 
loistavaa, kävinki peräänkuuluttamassa turkulaisia jo toisella palstalla... mutta täältähän löyty porukkaa.
Olen itse vm.89,ensisynnyttäjä, eikä tosiaankaan ketään tuttua samassa tilanteessa. Jutteleminen voisi tehdä ihan hyvää... Mun mese: barbituraatti@hotmail.com, jos jotain kiinnostaa jutella :)
 
unohdin jo että olin joskus kauan sitten kuulutellut täällä turkulaisia äitejä, mutta kiva kun meitä on :):) Minä jo 20 vuotias(kuuluisin tonne seuraavaan palstaan) ja tyttö reilu 3 vuotta :) Olis kiva kyllä tavata muita äitejä! Meillä suunnitteilla toinen pikkunen, toivottavasti saa alkunsa pian ;) Hei, laittakaa sähköpostia Niinuska88@hotmail.com! :)
Ja samalla nimellä saa meseen laittaa. Ja jos joku opiskelee lapsen kanssa, olis kiva kanssa vaihtaa ajatuksia kun itse käyn toista vuotta merkonomikoula. :)
 

Yhteistyössä