Hakutulokset

  1. M

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Onnea vielä kaikille vauvoista jos on jäänyt jotakuta onnittelematta ❤ Kyllä tää vaan on mahtavaa kun on omat vauvat maailmassa, oli se eka, toka tai lie monesko. Meillä tyypit 3 viikkoa ja 2 päivää. Hurjaa. Manu kasvaa, on tyytyväinen jässikkä. Telle vähän haastaa. Viime viikolla alkoi maha...
  2. M

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    @Tinnuli Onpas ikävä tilanne tuo kohtutulehdus. Toivottavasti kivut helpottaa pian @Tassuttelija Hyvä kuulla et täysimetys on mahdollista vielä. Meillä kun ei tyypit oikein viihdy rinnalla kun maito ei ole noussut kunnolla. Toivon silti vielä et täysimetys onnistuisi. Tänään pumpannut n. 2 h...
  3. M

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Ihana kirjoitus @Hyppymassu Mä oon onnellinen näistä muutamasta rakkausraidasta mitä mun kroppaan tuli ❤ Ainoa mikä mua hämää on se et mun ent. kiinteä rasvamakkara on nyt vähemmän kiinteä. Ehkä mä sen kaa selviän koska muuten en kauheasti näytä sille et oisin synnyttäny. Ainakin kun eilen...
  4. M

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Onnea @sitruunasuola ja @spoke ❤
  5. M

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Tsemppiä @sitruunasuola , kohta sullakin on tyyppi kainalossa ❤
  6. M

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Kiitos ihanat ❤ Onneksi tämä pahin alkaa helpottaa. Suoli toimii, fyssari kehui haavaa (piru vie kun siellä on iho rikki) ja vastetta supistajalihaksien toiminnalle. Silti mua inhottaa käydä kakalla ja pyyhkiä kun tuntuu kuin persiissä olisi pallo. Mulla kun on ollut aikanaan hiiva takapuolen...
  7. M

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    @sitruunasuola Nyt olen laiska ja kopioin tekstin FB:sta. Tellervo 11.10. Klo 9.11. 3235 g, 50 cm ja py 35,5 Mauno 11.10. Klo 9.48 3120g. 49,5 cm ja py 38,5 Älä lue pitemmälle jos olet menossa synnyttään ja pelkäät että joku voi mennä pieleen.. Mulla ei siis ole ihan täyttä kuvaa...
  8. M

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Onnea @Hiekkasärkkä79 ja @popsis teille. Nuo teidän kokemat synnytykset kuulostaa ihanalle. Itse olen työstänyt omaani tänään lääkärin, psyk. sairaanhoitajan ja meidän kätilön kanssa. On tehnyt hyvää päälle ja jälkitarkastus tehdään äpolilla siten että siihen liittyy keskustelu tapahtuneesta...
  9. M

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Manu ja Telle maailmassa. Yli 3 kg molemmat, sisko isompi. Ihan helvetillinen synnytys takana joten palaan asiaan kun oon saanu työstettyä asiaa. Psyka tullee tutuksi tämän tiimoilta.
  10. M

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Täällä tehtiin 6 kivuliasta yritystä saada ballonki paikalleen. Huomiseksi tilattiin spesiaalivälineet sitä varten. Tunti tuosta lähti vedet ja siitä puolisen tuntia alkoi supistaa. Nyt on 2 h tullut kivuliaita supistuksia ja onhan ne saaneet hyvää aikaiseksi. Kohdunkaula hävinnyt ja oon 2 cm...
  11. M

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    @Hiekkasärkkä79 3 murusta saatu ja ei vaikutusta. Onneksi tänään on uusi päivä! Jos nyt yrittäis jatkaa hyvin alkaneita unia kun täällä omassa huoneessa on mukava rauha!
  12. M

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Hienoa että pääsette kotiin @Hyppymassu. Täällä lähti käynnistys päälle cytotec-murusella. Huomenna saadaan strepto-tulokset joten siihen asti jännäillään ja nautitaan yksin olosta!
  13. M

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    @Hyppymassu Me ei taideta saada nähdä :( Mä oon altistunut 2 viikkoa sitten streptokokki A:lle joten nyt kun sitä kysyttiin niin sain pikasiirron yhden hengen huoneeseen. Viime viikolla ei tästä kysytty mitään. Täällä ollaan sairaalassa odottamassa lääkärin tutkintaan pääsyä. Verenpaineet oli...
  14. M

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    @Hyppymassu Tätäkin kautta vielä onnea ❤ Ihana kuulla että kätilö otti sut hyvin huomioon! @Hiekkasärkkä79 Toivotaan et saat kanssa käynnistyspäätöksen ma. Saa nähdä kumpi meistä ehtii eka. Mun paineet varmasti tekee sen et me päästään tositoimiin maanantaina. Pelottaa vaan kun sisätutkimus...
  15. M

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Onnea @Enisa82 prinsessasta ❤ Hurjasti tsemppiä Hyppsulle tulevaan!
  16. M

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Me päästiin kotiin viikonlopuksi kun vedet oli ok eikä ne olleet vuodon syy. Kyllä kotona on hyvä olla. Herkästi yhteys takaisin jos tulee mitään omituista. Ma olis sit käynnistys ja rv 37 :)
  17. M

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Mahtavaa! Tsemppiä :) Nyt on epäilys et yöllä mennyt vedet/ vesiä. Lääkäriä odotellessa :) Hauska kun täällä "odottavien" puolella on paljon tuttuja eri palstoilta :D Ja huonekaveriksi osui kiva kaksosodottaja myös :)
  18. M

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Heissan! Niinhän siinä kävi et eilen tuli passitus osastolle. Paineet normaaliin nähden korkealla ja neidin vedet vähissä. Nyt sit odotellaan lääkärin mielipidettä et miten jatketaan. Jos jään sairaalaan niin sit toivon et pääsee pian synnyttään. Painoarviot eilen 3000g ja 3400g. Eli...
  19. M

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Huoh mikä yö takana. Sain nukuttua ehkä sellaiset 3 h. Tuli käytyä pissalla sen seitsemän kertaa ja lopun aikaa surffattua. Onneksi tänään ei oo mitään suurempaa joten sohva kutsuu nytkin puoleensa. Taitaa huominen vähän jännittää... Onneksi eilen saatiin vihdoin hankittua kaukalot ja koottua...
  20. M

    Lokakuun Lapsoset Meidän Kuu!! 2017❤

    Se olis tosiaan meidän kuukausi. Hurjaa, varsinkin omalta osaltani en ikinä uskonut pääseväni tähän tilanteeseen ja nyt h-hetki on kuitenkin ihan käsillä. @Hiekkasärkkä79 Täällä kanssa melkoisia menkkajomotuksia menossa. Hyvä se vaan on jos ke jäädään sairaalaan et kroppa tekis tehtäväänsä :)...

Yhteistyössä