Hakutulokset

  1. A

    Nouseeko ruumiinlämpö aina jos on raskaana?

    Ja kuinka paljon? Ja onko se vaan aamulla mitattaessa? Mikä on korkea ruumiinlämpö, onko esim. 36.3?
  2. A

    Miten teillä vaihdelleet raskausoireet ensimmäisen ja toisen

    lapsen kanssa? Voiko olla että ekassa on esim. paljon oireita ja sitten toisessa ei mitään?
  3. A

    ideoita kaivataan...!

    Työkaverin läksiäiskorttiin runo, lorua tms...päässä lyö tyhjää ja korttiin pitäisi jotain keksiä. Ei ole kyse eläkkeelle jäämisestä, vaan poisjäämisestä ja työpaikan mahdollisesta vaihdosta!
  4. A

    minä itse, minä itse

    onko muilla 2v:lla yhtä vahvaa minä itse vaihetta? Meillä kun poika tahtoo tehdä kaiken itse, ja jos sattuu auttamaan, niin teke uudelleen...tänäänkin uusittiin sisääntulo, kun äiti vahingossa auttoi kynnyksen yli kylässä...eikä huuto loppunut ennenkuin sai tulla "minä itse" tyylillä... :\|...
  5. A

    kallonsaumojen leikkaus

    hei! onko täällä ketään jonka lapsi olisi ollut kallonsaumojen avaus leikkauksessa? olisi todella ihanaa ja helpottavaa kuulla niistä ja miten en on menny?? meillä ensi kuussa näillä näkymin tulossa sellainen leikkaus! T. äiti ja poika 9kk
  6. A

    kallonsaumat

    onko täällä muita joiden lapsi on joutunut kallonsaumojen avaus leikkaukseen? meillä ensi kuussa edessä :/ olisi kiva kuulla kokemuksia!!! kiitos jo etukäteen!
  7. A

    onko muita

    hei! onko täällä muita joiden lapsi on ollut kallon saumojen avaus leikkauksessa? meille on tulossa ensi kuussa!! olisi kiva kuulla miten leikkaukset on menny ja miten niistöä on toivuttu? mielellään olisi kiva saada positiivista palautetta...on ollut rankaa odotellessa tätä leikkausta :ashamed...
  8. A

    Synnyttäisikö kotona?

    Onko kukaan synnyttänyt kotona kahdestaan miehen kanssa? Miten meni? Mua kiinnostaa kokemukset sillä harkitsen asiaa. Ekan kanssa sairaalassa oli niin epäystävällinen kohtelu, että paha mieli jäi. Mietin, antaisko tän toisen syntyä kotona. Kakkonen syntyy lokakuussa.
  9. A

    Vauvan laskeutuminen

    Täytyykö vauvan olla täysin laskeutunut ja pään kiinnittynyt, jotta synnytys lähtisi käyntiin? Kuulemani mukaan kaikilla ei ole ollut pää kiinnittynyt ja silti on synnytys käynnistynyt (esim oma äitini). Neuvolan täti sanoi eilen, että hän saa vielä pään liikkumaan ja mahanikaan ei näytä niin...
  10. A

    Taas joku erittäin fiksu ihminen!

    On luovuttanut rotikan pennun perheeseen johon on juuri syntynyt vauva ja jossa on ennestään 4 vuotias lapsi ja sekarotuinen koira.. Perhe ei osaa lapsistakaan huolehtia niin saati sitten koirista! Alkoholin juominen on ykkös asia molemmille vanhemmille. Ei mitään kokemusta koirista ja tätä...
  11. A

    south Beach Dieetti

    Onko kukaan ollut tuolla kyseisellä dieetillä? Mietityttää nuo ensimmäiset kaksi viikko aamupalan osalta, mitä söitte? Ei kai nyt kananmunia voi joka aamu syödä...sitten esim. maito, jugurtti ja porkkana olivat kiellettyjä, mutta silti ruokaohjeissa oli (ensimmäisen vaiheen) porkkanaa ja...
  12. A

    4-vuotiaan mitat

    Minkä kokoisia 4-vuotiaita? Meillä tyttö 103,5cm ja 22kg, näyttää melko sopusuhtaiselta. Neuvolatäti määräsi dieetille! Harrastetaan paljon liikuntaa ja mennään kävellen lähes joka paikkaan, ulkoillaan paljon ja ruokahalukin on hyvä. Makeita ei liiemmin syödä ja karkkipäivä on lauantaisin...
  13. A

    Rintamamiestalon laajennus+rakennuslupa?

    Oisko kellään kokemusta kylmän ullakon muuttamisesta asuinkäyttöön, tarvitaanko rakennuslupaa? Talo on rakennettu -50-luvulla ja alkuperäisissä piirustuksissa vintti on piirretty lämpimäksi tilaksi. Nyt ois suunnitteilla lasten- ja makuuhuone yläkertaan, tarvitaanko lupa?
  14. A

    Oulusta uusia tuttuja

    Oiskos upouudelle oululaisäidille lenkkeily- ja shoppailuseuraa!? Me asutaan aika lähellä keskustaa oulun eteläpuolella, olen 28-vuotias ja meillä on vastasyntynyt taapero mutta ei vielä kavereita, ja huonosti tuleekin nyt äitiysloma-aikana... Jos olet myös kohta kolmekymppinen, vauva-ikäisen...
  15. A

    Elämä potkii päähän!!!!

    On jo kaksi vuotta potkinut. Olen mieheni kanssa umpikujassa enkä tiedä mitä tekisin? Meillä on 4v ja 2v lapset mies on ihana lapsille mutta minulle... Tää alkoi noin kaks vuotta sitten jatkuvaa haukkumista kuinka näytän lehmältä olen laiska, tyhmä ja vanhempieni pilaama!! noin kuukausi sitten...
  16. A

    Keskoshoitoa rv 34-36...?

    Haluisin uteliiana kysellä, et te joilla vauva syntynyt 34-36 viikoilla, niin onko tarvittu keskoshoitoa ja kuinka pitkään on joutunut hoidossa olemaan...? On tosi kovia supistuksia ja viikkoja vasta 34+6... Huolestuttaa et miten käy jos nyt lähtee syntymään. Ja ennen kaikkea, onko imetys...
  17. A

    Keskos hoitoa rv 34-36...?

    Haluisin uteliiana kysellä et te joilla vauva syntynyt 34-36 viikoilla, niin onko tarvittu keskoshoitoa ja kuinka pitkään on joutunut hoidossa olemaan...? On tosi kovia supistuksia ja viikkoja vasta 34+6... Huolestuttaa et miten käy jos nyt lähtee syntymään. Ja ennen kaikkea, onko imetys...
  18. A

    Synnytys lähellä?

    Miten pian pään kiinnittymisen jälkeen teillä on synnytys alkanut? Voiko kohdunpohjan korkeuden laskusta (vajaassa viikossa 1,5 senttiä) päätellä mitään? Itsellä (rv 38+5) vauvan pää ollut kiinnittyneenä ainakin sen viikon verran. Kävellessä tulee yleensä lievää supistelua, mutta varsinaista...
  19. A

    mihin levyjäni, haluan laulajaksi..

    moi! onko kellään hajua mihin voisin lähettää demonauhojani...olen siis saanut jo levytettyä biisejä mutta pitäisi olla soite mihin läähettäisin ja saisin ehkä sitä kautta sitten ponnahduksen tai täydellsie hylkäyksen;) onko kellään tietoa osoitteesta tai muusta?
  20. A

    juustoriisikakut!

    Suosittelen! ovat melkein kuin juustonaksuja, mutta paaaaljon kevyempiä! Olen ihan rakastunut niihin! Lasken siis itse pisteitä ja yksi juustoriisikakku vie vain yhden pisteen! Nami :p

Yhteistyössä