Hakutulokset

  1. R

    Kokemuksia ovulaatiotestin käytöstä? :)

    Oliko sulla nyt kuin pitkä kierto? Saitko oviksen tikutettua?
  2. R

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Voi ei Happyellow, olen todella pahoillani puolestanne että pieni ei jaksanutkaan. Toivon sinulle kovasti henkistä jaksamista tulevalle viikolle. Tervetuloa minunkin puolestani uusille osottajille! Jännittävässä ultrassa käyty. Pieni vastasi täsmälleen viikkoja ja kaiken pitäisi olla...
  3. R

    Kokemuksia ovulaatiotestin käytöstä? :)

    Jos sulla on herkkydeltään 10 testejä niin niissä vois jo näkyä jotain. Normaali testeissä herkkyys on 25, joten niitten kans odottelisin vielä :) toki voi se 25 testi antaa jo haamua. Se on niin yksilöllistä kuinka äkkiä raskaus noissa testeissä näkyy. Itse tosin pissailin...
  4. R

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Kolme yötä ultraan. Kauheasti jännittää jo! Onneksi mies tulee mukaan :love: Loma loppu ja arkinen aherrus alkoi tänään. Onneksi huono olo on helpottanut, mutta liha ei kyllä edelleenkään uppoa. Maha enempi ja vähempi sekasin. Onneksi pystyy töissä olemaan. Meinasin jo tulla hulluksi kotona...
  5. R

    Kokemuksia ovulaatiotestin käytöstä? :)

    Ne liuskat ja se digi näyttää sen lh-hormoni huipun jonka jälkeen ovulaation pitäisi tapahtua. Erona on dual digissä ja liuskoissa se että digi näyttää myös estrogeenitason nousun ennen lh-huippua. Se antaa "pelivaraa" aloittaa hommat aikaisemmin. On hyvinkin mahdollista että sulla lh-huippu...
  6. R

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Huippua kun ultra kuulumisia alkaa satamaan! Omakin odottelu menee kuin siivillä :) meilläkin se on jo ens viikolla! Hui! :LOL: Täällä alkanut liha etomaan ja pahasti... Ihan sama onko se pihviä, leikkelettä tai makkaraa niin oksennus nousee kurkkuun... Eilen tein ruuaksi nakkikastiketta ja...
  7. R

    *Tammikuun Tarrasukat 2018 Elokuussa*

    Hei! Huutelen tuolta maaliskuisista että kannattaa sitä precosaa ottaa jos tuntuu että ei helpota. Se ei imeydy vaan kulkeutuu suoliston läpi. Mulla oli tovi sitten vatsa niin sekaisin, että puurokin tuli neljässä tunnissa vetenä läpi... Oikein mistään ei tuntunut olevan apua. Ilmeisesti paha...
  8. R

    Kokemuksia ovulaatiotestin käytöstä? :)

    Meillä tärppäs clearbluen dual hormone digillä toisesta yrityskierrosta. :p nyt rv10+5 niitä hymynaamoja oli kiva seurailla. Mulla tosiaan vilkutti molemmilla kerroilla sitä naamaa about 11 vrk ennen pysyvää hymiötä. Ja tiedän kivuista, että ovulaatio oli pysyvästä hymynaamasta seuraavana...
  9. R

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Mulla ei edes eka neuvolassa ultrattu, kun meinasi että sydänääniä eivät varmasti saa kuuluville aikasessa vaiheessa. Kävin sitten yksityisellä varhaisultrassa ja siellä se möllötti :love: muuten odottelisin edelleen ultraa! Pyydä maanantaina että ultraisivat sisäkautta, tulee heti vastauksia...
  10. R

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Minäkin olen ollut nyt viimeiset kolme päivää todella väsynyt. Oon lomalla niin päivät menneet sohvalla torkkuessa ja silti yöunille riittänyt unta ihan kunnolla. :sleep: Parin tunnin välein on pakko jotain syödä tai huono olo iskee. Ylipainoa on reilusti, nyt kuitenkin paino lasku suunnassa...
  11. R

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Hei muuten! Pitääkö pitää paasto ennen noita verikokeita? Missään näissä mun lappusissa ei lue? o_O
  12. R

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Toivottavasti teillä joilla vuotoa on se olisi harmitonta. Ne tahtoo säikäyttää ja luo inhottavia ahdistuksen tunteita o_O
  13. R

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Onnea mekkuli81! :) Tervetuloa uusille! Ajattelin odottaa np-ultran ennen fb-ryhmään liittymistä. Meillä se on 24.8 jolloin viikkoja tasan 12. Miehelle ilmoitin että se on kuule ihan sama mitä sulla tuolloin 24 päivä on niin lähdet mun mukaan kattoon mikä siellä möyrii. Toivottavasti kaikki...
  14. R

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Onko kellään muulla vatsa löysällä? Mulla on aika pahastikin Tätä on kohta pari viikkoa jatkunut... Neuvolassa viikko sitten meinasivat että alkavat tutkimaan jos ei asetu... Ei prkl näytä asettuvan... (n) täytyy varmaan maanantaina soitella sinne...
  15. R

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Tänään se sitten tapahtui... Ensimmäinen huonon olon oksennus ja vielä julkisessa vessassa! Onneksi kerkesin! :sick: Tähän asti oon pärjännyt yökkimisillä. Ei ole väliä kumpi täällä on tulossa, molemmat on enemmän kuin tervetulleita. Mulla on vähän sellainen olo että vois olla poika. Sen näkee...
  16. R

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    mekkuli81: mulle ainakin sanottiin että samalla viedä se pissanäyte kun menee verikokeisiin ja se on just se seulonta verikoe :)
  17. R

    Maaliskuiset 2018

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa* - ketju luotu Jatketaankos keskustelua aiheesta siellä :)
  18. R

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Tiedot muodossa: laskettu aika, nimimerkki, ikä, synnytyssairaala, monesko lapsi. Muutokset ja puuttuvat tiedot punaisella värillä. Kaikkia tietoja ei ole pakko ilmoittaa ja LA tarkentuu sitten neuvola käynneillä. 1.3 Karvatassut, 30v, SEKS, 2 .lapsi celest, 25, TAYS, 2. lapsi 2.3...
  19. R

    Maaliskuiset 2018

    Perjantaina käyty neuvolassa. Oli kyllä tosi asiallinen terkka. (y) meni puolitoista tuntia kuin siivillä! Mun paino on todella korkea, mutta ei se sitä muuten noteerannut, kuin että ei sais nousta kuin maksimissaan vauvan verran. Sokerirasituksiin joudun mahdollisesti kahdesti. Ultrattu ei...
  20. R

    Maaliskuiset 2018

    Voi ei pienimatkassa! :cry: Kovasti voimia sinulle. Tiedän omasta kokemuksesta tasan tarkkaan mitä käyt läpi ja teidänkin aika vielä varmasti koittaa. :love:Elämä on välillä vaan niin epäreilua.

Yhteistyössä