Hakutulokset

  1. Ä

    Onko ovisplussa?

    Ja nyt vasta huomasin kattoa päiväyksen... :whistle:
  2. Ä

    Onko ovisplussa?

    Ei vielä mutta lähellä on jo (y)
  3. Ä

    Pc raskaustestit

    Sinne myös viivan vahvistumista :love: toivotaan että perässä tullaan vielä jossain vaiheessa :rolleyes:
  4. Ä

    Pc raskaustestit

    Ja kyllä toi hyvältä kuulostaa jos kahteen eri testiin saat haamuja (y)
  5. Ä

    Pc raskaustestit

    Mulla siis takana varhainen km rv6. Sen jälkeen olen kyllä saanut ihan täysin negojakin. Nyt vaan aloin uudestaan testaamaan kun ei menkkoja kuulu... tiedän että kierto voi olla nyt sekasin,mutta se ei selitä näitä muita juttuja.
  6. Ä

    Pc raskaustestit

    Toihan on selkeä haamu :love: tollasia mä oon aina saanu suunilleen dpo10-11. Joo kyllä se jäi näkyviin mutta on siis ihan selkeä viivanpaikka.ei mitään väriä. Tein tänään myös eilen tulleita one step raskaus ja ovistestejä. Kp42 siis tänään ja ovistesti himpun vajaa tasavahvat ja r.testissä...
  7. Ä

    Pc raskaustestit

    Mä tein tänään myös taas pcn ja siinäkin oli viivanpaikka jo valmiina näkyvissä ennenkuin edes tein sitä :mad: toivottavasti sulla lähtis kuitenkin viivat tummumaan jos on ollut kuitenkin väriä :love: ei dpo10 vielä mullakaan oo kovin tummia viivoja pc testiin tullu. (y)
  8. Ä

    Pc raskaustestit

    Mä oon raskauskeijulta one step testejä myös tilannut mutta kun on tällänen himotestaaja ja testaaminen pitää alottaa ihan liian ajoissa ni ne ei ainakaan mulla näytä viivaa kun vasta kun menkat olis pitänyt alkaa. Pc näyttää paljon aikasemmin ja siks myös ollu just luottotesti. Tänään taas...
  9. Ä

    Pc raskaustestit

    Mulla on nyt menkat 3 päivää myöhässä ja vaikka toivo on jo menetetty niin pakko joka päivä testata ja kaikkiin tulee tosi selkee viivanpaikka ja tässä vaiheessa sekin antaa aina pienen toivon kipinän onko enää mitään testiä joka ei anna noita saakelin viivanpaikkoja?
  10. Ä

    Pc raskaustestit

    Saako joku muukin kyseisiin testeihin ihan jäätäviä viivanpaikkoja? Ennen on ollut ihan luottotesti ja näyttänyt viivoja vaan jos raskaana..

Yhteistyössä