Hakutulokset

  1. L

    nimiapua pojalle kun pää lyö tyhjää

    meillä siis keksitty jo toinen pojan nimi joka on Elias Onni Joonatan ja toiselle ei etunimi tule millään.toisiksi nimiksi tulee Onni Viljami mutta etunimi siis puuttuu ja kun olen nähnyt miten täällä on monelle keksitty kauniita nimiä niin ajattelin minäkin kokeilla. myös linkki sellaseen...
  2. L

    mistään ei saa rattaisiin runkoa

    olen etsinyt huutiksesta ja olen laittanut ilmoituksia eripalstoille.etsin siis classic tai citycross runkoa,hyväkuntoista joka ei olisi ihan loppuun jo kulutettu.ei löydy mistään,silloin kun en vielä itse tarvinnut niin niitä oli huutiksessa useampikin mutta en silloin vielä tarvinnut. samoin...
  3. L

    vauvakuume

    loppuuko vauvakuume koskaan vai onko tää kroonista mallia meikäläisellä?meillä on siis jo kuusi lasta (10,9,7,5,1,7v ja 7kk) ja taas tuntuu siltä et nään joka puolella isoja mahoja ja olen alkanut taas kuumeilemaan itsekin. oisi kiva kun olis taas raskaana mutta nyt pääsis jo toisaalta...
  4. L

    paljonko saa karenssia?

    meillä siis sellanen tilanne et mies haluis irtisanoutua nykyisestä työstään,mutta pelottaa paljonko tulee karenssia kun ei oikeastaan ole mitään syytä irtisanoutua muu kuin se et ei tykkää työstään yhtään.vakituinen työ siis kyseessä.5 vuotta tehnyt työtä ja nyt tullut totaalinen kyllästyminen...
  5. L

    kummiksi pyytämis runoja tarttis nyt

    siinäpä se otsikossa jo tulikin mitä tarttisin.poika syntyi 22 pvä ja täällä oli joskus aiemmin mukavia runoja millä voi pyytää kummiksi.muistaisko joku niitä.
  6. L

    löytäskö joku minulle kuvat emmaljungista

    tarttisin kuvan -09 värisistä citycrosseista väri pro lime,ja citykoppa värillä lime check.mistään en noita kuvia enää löytänyt kun kone ei päästä minua emmaljungan omille sivuille jostain syystä.jos joku vois ne tänne linkittää niin kiitos
  7. L

    täi kysymyksiä,osaisko joku auttaa?

    meidän tytön luokalla on nyt siis löytynyt täitä ja kun meidän lasten hiuksia nyt viikonloppuna on tutkailtu niin tytöllä on niitä kans. millä lailla olette asunnon siivonnut sen shampoo hoidon jälkeen ja uusitaankohoito viikon päästä vai kahden viikon päästä? meillä on paljon eri-ikäsiä...
  8. L

    onko nyt jokin lama aika vaununostajissa kun ei saa yhdistelmiä myytyä

    olen yrittänyt jo jonkin aikaa myydä emmaljungan -07 rattaita joissa on mukana oran kantokassi,mutta kukaan ei ole kiinostunut niistä tosissaan.ovat kyllä huippukuntoiset joten siitä ei pitäis kiinni olla eikä hintakaan mielestäni ole paha kun olen niistä pyytänyt 290e. olen kokeillut myydä...
  9. L

    miksi hm:n sivuille ei pääse kirjautumaan sisään

    sanoo mulle vain error jotain kun yrittää kirjautua sisään.tuleeko tänään syksy vaatteet myyntiin?johtuisko siitä?
  10. L

    mihin myyntiin äippäpakkauksen kestot?

    mulla olis joutavana ne imse vimse jutut,kun en niitä ite käytä kuitenkaan.pakkaus tuli toissa päivänä.missä noita kannattaa myydä ja paljonko voi pyytää. samoin pakkauksessa oli joitain vaatteitakin jotka joutas jos joku tietää jonkun joka haluaa -09 pakkauksesta vain jonkin tietyn jutun.
  11. L

    millon hm:n uusi kuvasto tulee kotiin?

    hirveesti tekis jo mieli tilata syksyn uutta itselle ja lapsille. :D
  12. L

    gallup:mitä teidän 8kk osaavat jo tehdä?

    meillä poika ton 8kk ja istuu tuetta,ryömii,nousee konttausasentoon ja heiluttaa itseään,nousee polvi seisontaan ja nyt pari päivää noussut ihan jaloilleen asti jos vaan on kunnon tuki mitä vasten nousta.istuu syöttötuolissa syönnin ajan ja juo lasista vettä ruuan aikana(maidot menee pullosta)en...
  13. L

    laittakaa linkkejä mistä löytää vuokra-asuntoja

    elikkä vuokra-asunnolle olisi tarvetta.ei mistään helsingistä tai sieltä päin.laittakaa linkkejä mistä vois asuntoja katella.vuokrakoti.comin kautta jo kattelinkin. ensisijaisesti haetaan asuntoa mikkeli,savonlinna,varkaus,rantasalmi
  14. L

    kumpi brio zento vai britax two way elite

    meillä nuo kaksi harkinnassa.tulee 7kk lapselle.rahat nyt hiukka tiukilla niin osamaksulla ostettava niin nuo oli hobbarin valikoimassa parhaat istuimet.itse olisin ehdottomasti halunnut gracon cosmicin mutta sitä kun ei mistään osamaksulla saa.
  15. L

    kertokaa mieli piteenne....

    minä siis tässä yks ilta keksin mielestäni todella kivan tyttö lapsen nimen.Selina Lumia,mutta kun tämän nimen meidän perheelle kerroin niin heidän mielestään ei ollut kaunis ja eivät kyllä lämmenneet yhtään sille ehdotukselle. sanokaa te mitä mieltä te ootte tosta nimestä hautaanko koko nimen...
  16. L

    lapsien ikäeroksi tulee vuosi tasan,millaiset tuplat teillä olleet käytössä?

    siis tuossahan se otsikossa tulikin jo että vuosi tulee ikäeroa nyt muksuille ja tuplat tarviisin että päästään sit liikkumaankin johonkin syksylllä.millaisia teillä ollut käytössä?ja onko ollut kantokassi vauvalle vai pärjäsikö pelkällä makuupussilla?autoon en tarvitse niitä vaunuja koskaan...
  17. L

    järkkyä pahoinvointia alkuraskaudesta,onko muilla?

    minulla siis kuudes lapsi tulossa ja nyt on ihanjärkyttävä pahoinvointi koko päivän kestävä vielä.raskausviikkoja 8 tällä hetkellä.on minula ennenkin ollut pahoinvointia mutta ei tälläistä että koko ajan kuvottaa hirveesti.tiedän et ohihan tää taas menee mutta onko mitään konstia jolla lievittää...
  18. L

    muita neocatea käyttävät

    meille siis määrättiin nyt kokeiluun tuo neocate lcp 4kk ikäiselle pojalle,kun tätä ennen ollut kokeilussa soijamaito ja almiron pepti ja kumpikaan ei käynyt. nyt kokeillaan tuota 2viikkoa ja sit aika lastenlääkärille. kysyisinkin et kuinka nopeasti iho-oireet alkaa hävitä jos tuo käy?ja onko...
  19. L

    maitoallergia epäily?taijotain muuta

    meillä on poika 3kk vanha ja koko alkuajan syönyt nan-maitoa,mutta pojan iho on mennyt tosi huonoon kuntoon eli ihossa on punaisia laikkuja ihottumaa joka on myös tosi kuivaa aluetta ihossa.ja pulauttelee ruuan jälkeen paljon,kakka vihreää.nyt saatiin ohje kokeilla nutrilon soija maitoa sitä...
  20. L

    koiralla täitä

    käytin siis tänään eläinlääkärissä ja täitä löyty.sai lääkkeen.mutta onko muitten koirilla ollu?miten paljon kämppää siivositte?kuinka kauan koira raapi itseään?onneks ne ei tartu ihmiseen kun meinasin saada jo kauheen paniikin et kohta ne on koko perheessä mutta onneks ei tartu kun ainoastaan...

Yhteistyössä