Hakutulokset

  1. M

    Kerron oudoista oireistani

    Kiitos paljon vastauksestasi!
  2. M

    Kerron oudoista oireistani

    Kiitos vastauksesta, mutta trollipoika?On sinullakin elämä
  3. M

    Kerron oudoista oireistani

    Hei Olen 15-vuotias nuorimies, jolla on kyllä muuten ihan elämä raiteillaan ja en ole mielestäni mitenkään kipeä tai sairas. EN OIKEASTI TIEDÄ MIKSI EN OLE MENNYT LÄÄKÄRIIN, mutta minulla on alla mainitsemiani oireita, jotka häiritsevät kyllä elämää suunnattomasti: - jotenkin tuntuu että en saa...
  4. M

    Päätä puristaa sivuilta eli on niin kuin painetta päässä, apua kaipailisin kiitos!

    Kiitos kun vastasit! Pään kolahdus ei ollut mielestäni mikään aivan hirveä mutta se kuulostaa kyllä mielestäni järkevimmältä syyltä tälle kaikelle. Ja itse olen räplännyt puhelinta ja pelannut pleikkaa koko nuoruuteni eli en vaan mitenkään usko että kyseessä olisi se. Mutta pistit kyllä itseni...
  5. M

    Päätä puristaa sivuilta eli on niin kuin painetta päässä, apua kaipailisin kiitos!

    Kiitos vastauksestasi! Mielestäni en tunne että niska olisi mitenkään kauheasti ainakaan jumissa. Tämä koe ei ollut mikään iso juttu minulle eli ihan pikku testi jossa ei ole mitään jännitettävää eli ei voi johtua ainakaan siitä. Itseasiassa testasin kyllä aurinkolaseja kai toissapäivänä mutta...
  6. M

    Päätä puristaa sivuilta eli on niin kuin painetta päässä, apua kaipailisin kiitos!

    Hei Olen 15v miehen alku ja itseäni on häirinnyt jo eilen ja tämän päivän ajan yksi asia. Nimittäin ikään kuin päätä puristaisi jokin puristin molemmilta sivuilta korvien yläpuolelta eli jonkinlaista painetta pään sivuilla ja eilen oli kyllä hieman sekava olokin tai niin kuin olisi vähän...

Yhteistyössä