Hakutulokset

  1. E

    40+ so what wol.13

    Moikka kaikille, en ole täällä paljoa ennen kirjoitellut. Kaipaisin kokemuksia inseminaatiosta. Minulla oli tänään ensimmäinen inssi, sitä ennen alkukierrossa letrozolit, eilen pregnyl pistos ja tänään sitten oli tuo inseminaatio. Loppukiertoon sain vielä tueksi terolutit. Onko onnistumisia...
  2. E

    40+ so what wol.13

    Hei Ajattelin tulla tänne, kun ikää jo 39. Ensimmäinen haaveissa, km oli huhtikuussa. Sen jälkeen kierrot olleet lyhyitä ja kokeitten perusteella en nyt ovuloi lainkaan. Jatko mietinnässä...
  3. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Voimia sulle, tiedän tunteen. Mullakin lähipiirissä vauvoja ja raskaana olevia, ahdistaa kauheasti, kun oma kohtu on tyhjä...
  4. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Keltarauhanen ei toimi kunnolla, ilmeisesti. Mut pitää vielä saada loppujen kokeiden tulokset ennen kun tietää mikä on vialla.
  5. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Km:n jälkeen on ollut lyhyempi kierto n. 24-25 pv, mut tää 20 pv oli jo huippu... Mut sain just s-prog. kokeen tuloksen ja se oli vaan 8....joten eipä ihme...
  6. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Juu ei tarvinnu testailla, menkat alko viikkoa liian aikaseen...
  7. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Onko muilla ollut kovia vatsakramppeja/väänteitä mahdollisen kiinnittymisen aikoihin? Mulla nyt dpo 8/9 ja jo useamman päivän on ollut iltaisin kovia kramppimaisia vatsakipuja ym. Menkkojen ei pitäs ihan vielä alkaa eikä mulla yleensä menkkakivut oo noin kovia.
  8. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Mulla on kans liian lyhyt luteaalivaihe. Tänään kävin gynellä ja ottaavat sit kierron eri vaiheissa kokeita, onko jonkin hormonin toiminnan kanssa ongelmia. Voi olla ettei keltarauhanen toimi kunnolla j Voi johtuu keltarausen riittämättömästä toiminnasta, multa ottaavat just kokeita sitä...
  9. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Oon nyt hämmentynyt tosta omasta oviksen ajankohdasta, oletin sen oireiden perusteella olleen kp 14 tai 15. Mutta nyt lääkäri totesikin et toisessa munasarjassa on 2cm follikkeli ja toisessa hieman pienempi. Eli eikös se ole ton kokonen puhkeamisen aikoihin? Siis ovis vasta lähipäivinä kp 17-18...
  10. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Mulla kans varmaan ongelma enemmän tuolla kiinnittymisessä, ainakin tuntuu siltä...
  11. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Joo eihän tää kivaa ole, mut jospa se kroppa vielä toipuilee. Kyllä se plussa tulee vielä meillekkin!
  12. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Täällä dpo10 vaihtui kp1.... Aika lyhyt kierto, mut tosin vasta toiset menkat km:n jälkeen. Vähän nyt tökkii, mut jospa sit ensi kierrosta tärppäisi...
  13. E

    Jälkioireet keskeytynyt keskenmeno ja tyhjennys

    Mulla oli keväällä km ja tyhjennettiin lääkkeillä. Mut kohtu ei sit ollukkaan tyhjentyny lääkkeistä huolimatta kunnolla, jouduin käymään monta kertaa kontrolleissa. Kaikkiaan venyi useaksi kuukaudeksi koko homma....
  14. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla on nyt menossa dpo9 ja eilen illalla ja tänä aamuna tuli vähän rusehtavaa/vaaleanpunertavaa valkovuotoa, voisko liittyä kiinnittymiseen? Tai sit vaan menkat tulossa etuajassa....
  15. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Tänään menossa dpo 6 (7), eilis ilasta asti alavatsaa nippaillut ja jomottanut, nytkin jomottelee...jospa siellä ois jotain meneillään...
  16. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Niin voihan tuo öklötys olla mitä vaan, tuli vaan niin äkkiä ja meni ohikin nopeesti.
  17. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onko kellään ollut heti oviksen jälkeen dpo 2 tai 3 pahoinvointia? Tiedän ettei voi olla raskausoire vielä, mutta mistähän vois johtua? Ruokaa laittaessa tuli kauhee kuvotuksen tunne, joka tuli ja meni. Yökötti syödessäkin vähän ja sitten meni ohi...
  18. E

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Moikka kaikille, olen tuolla muilla sivuilla seikkaillut ja nyt löysin tänne. Itsellä ensimmäinen haaveissa, km oli huhtikuussa. Nyt uusi yritys ja ovis oli vkl, joko pe tai la Nyt siis menossa dpo 1 tai 2 Jännää....
  19. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Kiva kuulla, luin myös jostain että hedelmöityshoidoissa käytetään kortisonia estämään kehoa hylkimästä alkiota, eli uskaltaudun syömään kun pakko on...
  20. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Onko kellään kokemusta kortisonilääkkeestä ja sen mahdollisesta vaikutuksesta raskautumiseen? Joudun syömään Prednisolon kuurin allergian takia, ja juuri oli ovis niin mietityttää voiko se estää raskauden? Kokemuksia?

Yhteistyössä