Hakutulokset

  1. J

    Harjoitussupistuksista

    Heippa, mulla on nyt ollut raskausviikolta 12 - 13 asti aaltoimaista paineen tunnetta alavastalla. Kiristää ja puristaa mikä voi tuntua epämukavalta ja hieman ''sattua'. vatsa menee muutamaksi sekunniksi kovaksi. Nyt on viikko 21 ja vielä tämä tunne jatkuu. on päiviä jolloin sitä on...
  2. J

    Lokakuiset 2018 <3

    Moikka! täälä olis uusi odottaja joka haluis liittyy mukaan keskusteluun :) eli janniew/2.10/22v/ensimmäinen lapsi/TAYS
  3. J

    Muita parikymppisiä odottajia?

    heippa! sattuisikohan täältä löytymään muita parikymppisiä odottajia (20 - 25) tai ylöspäin? :) itse olen siis 22v ja olis tosi kiva saada uusia tuttavuuksia/kavereita joille voi jutella kaikesta mahollisesta raskauteen tai odotusaikaan liittyvästä :) tällä hetkellä itsellä 13+5
  4. J

    Positiivinen raskaus testi ennen kuukautisia.

    Hei! Tein positiivisen testin perjantaina ja kuukautiseni kuuluisivat alkaa vasta tiistaina. Kysymys kuuluukin voinko soittaa jo neuvolaan ja varaa aikaa vai odotanko, että kuukautiset ovat myöhässä? Paketissa lukee ottaa yhteyttä heti, mutta netissä esm lukee vasta kun kuukautiset ovat myöhässä.
  5. J

    Raskaana vai ei?

    Tänään päätti sitten kuukautiset alkaa ihan kunnolla joten eipä sitä raskaana oltukkaan (n) no mutta eipä mitään uutta yritustä vaan :)
  6. J

    Raskaana vai ei?

    @Jossitellen jooh :) huomen aamusta käyn puol 10 maissa testissä niin ilmoittelen toki kun saan tulokset :)
  7. J

    Raskaana vai ei?

    tulipas sieltä tekstiä tiukasti ja varmasti :D kyllä mun mielestä se asia on hyvä selvittää jos mieltä painaa, että onko vai eikö varsinkin jos kuukautiset eivät ole tuulleet kunnolla edellisten jälkeen ja keho viestitää mitä sattuu. Mun äitillähän esimerkiksi tuli niukkoja 'kuukautisia'...
  8. J

    Raskaana vai ei?

    @Jossitellen Joo mun mielestä näkyy selvemmin nyt tossa liuskassa toi viiva ku vertaa siihen edelliseen kuvaan! hcg arvoista en osaa pahemmin sanoa mut löytyisköhän netistä mitään tietoa? Noh mutta! Huomis aamuun jatketaan siis jännitystä :D
  9. J

    Raskaana vai ei?

    Noniin soitin itekki terveydenhoitajalle ja meen pe tekeen sinne testiä sitten :D eivät kuulemma tee mitään asialle vielä tai ei lääkärin aikaa saa ellei kuukautiset oo ollut vähintään kuukauden myöhässä :D et aika sellast turhauttavaa odottelua tiedossa nyt sitten. Mutta hei @Jossitellen...
  10. J

    millä viikolla teillä näytti testi plussaa?

    Tilanne siis tämä. itellä nyt kuukautiset myöhässä kp 48/30 eikä testi näytä vieläkään plussaa. Oireita on nyt vain tosi aristavat rinnat ja turvotus mitkä alkoi tällä viikolla vasta, mutta toisaalta taas liika odottaminen voi kai aiheuttaa ''väärä'' oireita. Jos olen raskaana laskelmieni mukaan...
  11. J

    Koska teillä näytti raskaustesti plussaa? viimeistään?

    Tilanne siis tämä. itellä nyt kuukautiset myöhässä kp 48/30 eikä testi näytä vieläkään plussaa. Oireita on nyt vain tosi aristavat rinnat ja turvotus mitkä alkoi tällä viikolla vasta, mutta toisaalta taas liika odottaminen voi kai aiheuttaa ''väärä'' oireita. Jos olen raskaana laskelmieni mukaan...
  12. J

    Raskaana vai ei?

    Noni hyvä! toivottavasti asia selviää sitten sillä :D tai jotakin selkoa edes. Kerro ihmeessä sitten kun tuloksia kertoo että löytyikö mitään! :)
  13. J

    Raskaana vai ei?

    Hmm aika jännä kyllä, mutta mä ite sanoisin aika isolla varmuudella, että en usko sen sikiön olevan/keskenmenon. Voithan sä toki soittaa terveydenhoitajalle ja kysyy siltä mielipidettä. Olettaisin ison vuodon alkavan mikäli menis kesken ja jos sinulle pientä tuhrua ollut nyt niin ei näyttäis...
  14. J

    Raskaana vai ei?

    mahdollista sekin kllä, mutta luulisi että kuukautiset olis jo tullut tai vuotoa jos keskenmeno tullut. mieummin odotan kuukautisia vielä hetken ja menen sitten terveyskeskukseen jos ei ala kuululua.
  15. J

    Raskaana vai ei?

    Jees! Mäkin päivittelen tänne tilannetta :) onnea vain sinnekki (y)
  16. J

    Raskaana vai ei?

    Tää on kyllä stressaavaa aikaa kun ei kunnolla tiedä :D ja samaa kanssa netissä lukenut, että jollain se testi näytti myöhemmin plussaa mikä entistä enemmän vaa pistään ihmetyttää. Stressikään tässä vaiheessa ei hyvä. Uskoisin sun testiviivojen tummenevan ajanmyötä mikäli raskaana olet. Voihan...
  17. J

    Raskaana vai ei?

    Voi vitsi :D eikai muu tässä auta kun maltillinen odottaminen. Teen ensiviikolla sitten taas uuden testin mikäli kuukautisia ei näy :) peukut pystyyn myös sinulle @Jossitellen (y) http://aijaa.com/5A0jwx Tässä mun clearblue tulokset vielä :D Mutta mulla tosiaan tuli mieleen kun luin hyppymasun...
  18. J

    Raskaana vai ei?

    heippa! Tarvitsen hieman neuvoa nyt! Eli kiertoni on nyt kp 46/30 ja testit näyttää vieläkin negaa taikka todella haalen haamusta. Clearblue testillä tosin sain näkyvän plussan, mutta luulisi että se näkyisi kunnolla myös muissa testeissä, mutta ei joten en uskalla innostua vielä liikaa...
  19. J

    Raskaana vai ei?

    heippa! Tarvitsen hieman neuvoa nyt! Eli kiertoni on nyt kp 46/30 ja testit näyttää vieläkin negaa taikka todella haalen haamusta. Clearblue testillä tosin sain näkyvän plussan, mutta luulisi että se näkyisi kunnolla myös muissa testeissä, mutta ei joten en uskalla innostua vielä liikaa...

Yhteistyössä