Hakutulokset

  1. P

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Kesken se on menny :( :( Ti meen tarkistaa onko kaikki poistunu... En tiiä miten tästä suosta pääsee ylös :( ei oo voimia rämpiä :(
  2. P

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Mulla vaan ikä on jo niin et toista mahista ei tuu :(
  3. P

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Mä nyt kirjotan tänne todennäköisesti viimestä kertaa...huomenna käyn verikokeessa ja neuvolassa ja to aamuna tulee tuomio..pahoin pelkään et mökki on tyhjä...edelleen kyllä tissit kipeet ja huono olo mut ei se mitää todista...oon vuotanu nii paljon et varmast on menny kesken :( Teille muille...
  4. P

    Maaliskuiset 2018

    Mä vietin eilisen illan akuutissa..turhaan..oli joku nuori lääkäri joka ei ymmärtäny mitää nii ei voinu ultrata. Oon vuotanu aika lailla. Tosin mitään ei tuu siteeseen. Vaan pissatessa tulee pönttöön verta..lääkäri laitto lähetteen gynelle. Ei viel kuulunu mitää...kukaa ei nyt tiiä onko menny...
  5. P

    Maaliskuiset 2018

    Soitin päivystykseen. Jos olo huononee pitää mennä tai jos tulee kipuja nii ambulanssi :( pelottaa tosi paljon...
  6. P

    Maaliskuiset 2018

    Mun vuoto vaa jatkuu :( on tosi epätoivonen olo...en tiedä pitääkö soittaa akuuttiin illal kun pääsen töistä...en ehkä kestä tätä...:( niin kovasti toivoin tätä pikkusta...tuntuu elämä täysin tyhjältä kun ei oo lapsia....:( :(
  7. P

    Maaliskuiset 2018

    Ruskea vuotelu jatkuu..ei tuu paljoa..pyyhkiessä näkyy..:( kipuja ei edelleenkään oo..mietin et voisko olla hiiva kun yöllä kutitti hirveesti. Piti käydä vessas koko ajan.
  8. P

    Maaliskuiset 2018

    Edelleen ei muuta kipua kun tissikipu. Vuoto muuttu taas ruskeeks..ei oo tullu siteeseen asti ollenkaan et hyvin pientä onneks..mut kyllä tää huolestuttaa..täytyykö soittaa huomen neuvolaan? Nälkäkin kiusaa koko ajan...
  9. P

    Maaliskuiset 2018

    Näinkö se päättyy munkin matka täällä :( ruskea vuoto muuttu punertavaks..kipuja ei kyl oo....pelottaa :( vasta to ois se ultra :(
  10. P

    Maaliskuiset 2018

    @pienimatkassa voi ei :( Hirveesti voimia sulle ♡ Iso Hali ♡
  11. P

    Maaliskuiset 2018

    Ei oo mitää kipuja eikä ihan verta vaan haaleen ruskeeta jää paperiin pyyhkiessä. Ei tuu pikkareihin asti. Oon käyny lukee kaikki maholliset netistä..toivottavasti ei enteile mitää vakavaa....aika mones paikas kyl luki et ois normaalia jos ei oo kipuja.. Tänää on aika öklö olo..flunssa meinaa...
  12. P

    Maaliskuiset 2018

    Voi ei :( nyt tuli vessas käydessä paperiin ruskeeta...pelottaa...toivottavasti ei ois vakavaa :( nyt ei uni tuu kun ajatukset vaa pyörii tossa :( :(
  13. P

    Maaliskuiset 2018

    @Täplämursu tervetuloa mukaan :) Meillä näyttäs olevan sama LA :) mulla ens viikol eka neuvola ja lääkäri jossa myös ultra. Jännittää kauheesti :)
  14. P

    Maaliskuiset 2018

    Mua kans houkuttas se fb ryhmä..mut kait se on ensin saatava varmuus et kaveri on kyydissä :) Tervetuloa kaikki uuet plussanneet :)
  15. P

    Maaliskuiset 2018

    Mä heräsin yöllä klo 4 ihan pirteenä ja mietin rupeisko siivoomaan :D sit aamul klo 8 kun kello soi nii ei ois millää jaksanu nousta..yöllä oli aika etova olokin..kaupassa kaikki ällötti nii nälkääni ostin sitte banaanimunkkia :D ja mansikoita 2 litraa :D äsken tuli hillitön onnellisuus puuska...
  16. P

    Maaliskuiset 2018

    Kuivuuko kellää muulla suu? Mul on koko ajan suu kuiva ja maistuu pahalle..mietin et kuuluuks tää asiaan vai ei?
  17. P

    Maaliskuiset 2018

    Joo kyllä se suoraan kysy :D
  18. P

    Maaliskuiset 2018

    Voi ei @mussu81 :( toivottavasti selviää pian ja kaikki on hyvin. Tsemppiä! Tänään on mulla ollu ällö olo..ruoka ei uppoo mut jätski ja hedelmät kyllä :) työkaveri kysy tänää oonko lihonnu...aika lailla turvottaa..kohta se varmaa arvaa kun nyt jo ihmettelee kun syön koko ajan jotai ja...
  19. P

    Maaliskuiset 2018

    @Tuut1kk1 mulla ihan sama homma et epäilen oonko sittenkään vaikka oon jo tehny 2 testii :D @Helmitoivo tervetuloa mukaan ja onnea odotukseen. Mä yritin kysellä äitiltä oonko sairastanu vihuri ja vesirokkoo ja tietty se ihmetteli miks semmosta kyselen :) toivottavasti meni mun selitys läpi et...
  20. P

    Maaliskuiset 2018

    Onks kellää leposyke korkee? Mulla on lähes 90..ihan kauhee olo...mietin pitääkö käydä lääkärissä...vai kuuluuks tää asiaan?

Yhteistyössä