Hakutulokset

  1. Ä

    Onko kokemuksia Herqules Razon 6 Spin rattaista?

    Eli kysymys on otsikossa.Löysin ne www.lastentarvike.fi sivuilta.Erityisesti kiinnostaa tietää sen rungosta ja ratasistuimesta.Kiitos kaikille vastanneille!
  2. Ä

    Hoidoilla esikoinen, toinen haaveissa?

    Kaikille haaveilijoille haluan kertoa, että meillä tapahtui "ihme"; sairastan PCOS:sää, ja nyt olen raskaana LUOMUSTI =) Tyttö meillä 8kk, ja siis juuri plussasin, olen vieläkin ihmeissäni :o Onnellinen tietysti olen =) Mutta siis olen vähän äimänä... Ollaan menty ilman mitään ehkäsyä tytön...
  3. Ä

    Tutista eroon

    Mie tein silleen 1 ½ vuotialle tytölleni tutin suhten että, leikkasin sen rikki ja laiton roskiin. Tyttö oli koko ajan tapahtumaan katsomassa, ja näytin tutia tytölle, ja sanoin että nyt tutti meni rikki. EI halunnut ottaa käteen, joten laitoin roskiin. Ja sinne tielle tutti on jäänyt. Eka yö...
  4. Ä

    Lapsi ei syö

    Meillä on nyt samanlainen ongelma,poika on vuoden ikäinen.Syömisen kanssa on ollut nyt jo 2 viikkoa ongelmia,ennen söi tosi paljon ja 3 kertaa päivässä,mut nyt ei maistu enää mikään paitsi maito,sitä menee 200 ml kerrallaan.Poika on myös pieni kokoinen paino menee siinä keskikäyrällä.Neuvolassa...
  5. Ä

    rinnasta vieroitus

    meillä alkoi rinnasta vieroitus ensinnäkin sillä että vieroitin yösyötöt pois.heräsi kahden tunnin välein yleensä yöllä eli oli ennemminkin tapa! sitten pikku hiljaa kahdeksan kuukauden iässä ruettiin antamaan nokkamukista ruokien yhteydessä nannia ja sen myötä alkoi itse vähentää rinnalla olo...
  6. Ä

    Miten paljon lapsen isi osallistuu lapsen kasvatukseen?

    ...hän suuttuu jos puhun asiasta ja korottaa sitä,että hän käy töissä ja on väsynyt.Hän elää kuin herra,ei laita ruokaa,ei siivoa,ei pesee pyyhkiä.Tulee kotiin,käy suihkussa syö ja kelailee työ juttuja omissa ajatuksissa.Hän ei ole koskaan yksin lähtenyt pojan kanssa ulos kävelylle tai...
  7. Ä

    Miten paljon lapsen isi osallistuu lapsen kasvatukseen?

    Eli kysymys otsikossa.Mies käy töissä ja minä istun kotona vuoden ikäisen pojan kanssa.Kun mies tulee illalla kotiin noin kello 17.00 niin hän ei jaksa hoitaa lastaa melkein ollenkaan,vaihtaa vaipan ehkä kerran ja antaa ruokaa jos käsken.Se on niin turhauttavaa kun joutuu pakottamaan häntä...
  8. Ä

    1v2kk eroahdistus?Vai mitä?

    Ihnaa lukea että muillakin sama ongelma! Meillä poika 11kk ja roikkuu äitissä viimeseen saakka. Jos etäännyn kolmea metriä kauemmas niin itku tulee. Mihinkään ei saisi mennä eikä mitään tehdä. Pitäisi vaan istua pikkuherran kanssa lattialla seurana kun hän leikkii. Ajattelin kanssa että ehkä on...
  9. Ä

    Ruokavalion vaikutus vauvan kokoon ?

    \ minkälaiset pistemäärät sulle annetiin painonvartijoista?? itsekin olen laskeskellut vähän noita pisteitä kun ollu vaavit 4kilosia!=)
  10. Ä

    Nyt kaikki mukaan,taikka edes se yksi

    Hienoa että joku keksi tämmöisen! Minulla kolme lasta ja liikaa kiloja. Ajattelin itsekseni alkaa vuoden vaihteen jälkeen pudottaa painoa. Tavoite olisi 10kg hoikempana ensi kesänä. Mut mukaan lähden tietenkin niin on hauskempaa yhdessä kun yksin.
  11. Ä

    Imetys heti synnytyksen jälkeen.

    \ omalla sisulla(ja kiukulla) eteenpäin mentiin päivä kerrallaan tai pikemminkin tunti kerrallaan!!mulla nousi kyllä sitten tosi hyvin maito ku oli lähtenyt imetys käyntiin.vauvan imuotteessa sensijaan oli parantamisen varaa...ja sit tiätty oma hormoonitoiminta heitti kärrynpyörää ni oli se...
  12. Ä

    Imetys heti synnytyksen jälkeen.

    \ minulla ihan sama...en pystynyt imettämään vauvaani kuin vasta 4-5 päivän kuluttua syntymästä!!!alku oli yhtä tuskaa...pelkkää itkua ja kiukkua...siis molemmilla;äidillä ja vauvalla(jota kesti varmaan 1-2kk)!!!mutta olin vakaasti päättänyt,että minähän imetän,joten tissiä vaan....ja nyt olen...
  13. Ä

    kalvojen puhkasusta

    kalvot puhkaistiin pe aamulla klo 9.00 ja pikkuinen syntyi la aamulla 10.41..eli suhteellisen kauan!!
  14. Ä

    2v

    meidän tytär on nyt 3v ja pit.94 paino13 poika 1v pit.76 ja paino9
  15. Ä

    APUA onko muilla...

    luultavasti sulla on semmoisia häpyluun kipuja..jotka ovat normaaleja synnytyksen jälkeen..tosin kipeitä niinkuin kuvailit!koitappa kävellä(siis,jos sattuu paljon kävellessä)takaperin..mua ainakin neuvottiin sairaalassa...
  16. Ä

    tre+äidit onko teitä?

    Moikka! Täällä olis 24v. kohta kahden lapsen äippä. Oon kanssa juttu- ja puistoseuraa vailla Tampereelta. Jos vielä ettit seuraa niin mulle voi laittaa viestiä niin sovitaan jatkosta. email: tuolam79@msn.com
  17. Ä

    tampere

    Moi! Tampereelta ollaan, mutta idästä päin. Oon 24 v. ja poika on 2.5 v. Nuoremmalle lapsellesi siis löytyisi leikkikaveria. Itse oon kyläily ja juttu seuraa vailla. Mulle voit lähettää postia jatkosta jos kiinnostaa... tuolam79@msn.com
  18. Ä

    Kilpirauhanen

    Moi! Itselläni kilpirauhasen vajaatoiminta, mitä hoidettiin raskauden aikana tyroksiinilla. Annosta pienennettiin synnytyksen jälkeen, mutta ei ilmeisesti riittävästi, koska nyt selvisi reilu liikatoiminta. Hikoilen, vapisen yms. ja arvot aivan järkyt. Vauva 3kk on täysimetyksessä ja olen...
  19. Ä

    Äidin kilpirauhanen

    Moi! Itselläni kilpirauhasen vajaatoiminta, mitä hoidettiin raskauden aikana tyroksiinilla. Annosta pienennettiin synnytyksen jälkeen, mutta ei ilmeisesti riittävästi, koska nyt selvisi reilu liikatoiminta. Hikoilen, vapisen yms. ja arvot aivan järkyt. Vauva 3kk on täysimetyksessä ja olen...
  20. Ä

    naperon menot

    MEILLÄ EI KYLLÄ MENOJA TÄLLÄ HETKELLÄ OLE..MIEHENI ON TÖISSÄ JA MINÄ OLEN LASTEN (TYTTÖ3V JA POIKA 11KK)KANSSA KOTONA PÄIVÄT..TYTTÖ MENEE ENSI VUONNA KERHOON. JA OLEN TOIVONUT NIIN KAUAN ETTÄ ANOPPI TULISI KÄYMÄÄN MEILLÄ MUTTA HÄNTÄ EI JUURI KIINNOSTA TIPPAAKAAN MITÄ MEILLE KUULUU..OLISIN...

Yhteistyössä