Hakutulokset

  1. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ääk! Pakko munkin on huudella täältä sivusta, että valtavasti onnea @voittamaton :love::love::love: Aivan upea uutinen!!! Plussasin joulukuussa, enkä ole ihan vielä oppinut pysymään poissa tältä palstalta. :whistle: Pakko muuten kirjoittaa, kun ainakin @Önnö on juuri lopettanut pillerit...
  2. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onnea, @marrrsipaani !!! :love::love::love: On kyllä varmaan ovis ollut aiemmin. Mulla oli dpo 10 vielä nega ja tuollainen plussa vasta dpo 15. Toki ne on yksilöllisiä. :) Niin ja oireista tosiaan sen verran, että mulla ei ennen plussaa ollut selkeitä oireita, vaikka tosi tarkasti kuulostelin...
  3. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Voi @Karla89 toivottavasti siellä ei ole mitään hullusti ja saat pian tiedon asiasta. Se epätietoisuus on aina ahdistavinta. Tsemppiä! <3 Mulla on nyt dpo 14 ja testit näyttää tältä http://aijaa.com/DX8W0a , joten taidan uskaltaa siirtyä plussanneisiin. :love: Olo on edelleen ihan...
  4. K

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Ihana @tilliina! :D Latasin aiemmin tänään jonkun randomin äpin ja se oli tosi epämääränen, mutta toi preglife vaikuttaa nopeasti testattuna ihan loistavalta! Kiitos kiitos kiitos! :love:
  5. K

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Hahah, @tilliina, tuun kohta perässä faceen. :) Onko joku ehtinyt jo vertailla eri sovelluksia raskausajalle? Onko olemassa mitään suomenkielistä?
  6. K

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Heippa! Mä siirryn kuumeilijoista pikku hiljaa tänne. Nyt vasta dpo 12, mutta viiva on jo vahvistunut hyvin eilisestä. Ehkä uskallan liittyä facebook-ryhmäänkin sitten, jos menkat ei oikeasti ala. Vähän mietityttää, mitä kaikkea noloa olen nimimerkin turvin kirjoittanut kuumeilupuolelle. :D...
  7. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiitos onnitteluista! <3 Jään vielä odottelemaan, vahvistuuko viiva vai ei. Toivotaan! :) @tilliina Eikös me puhuttu, että plussataan tässä kierrossa yhdessä, kun on yhtä monta kiertoa yritettykin? ;) Ihan uskomatonta, että näin samoissa voi mennä! Ihanaa! <3 Selvästi nää pikkujouluhumalat teki...
  8. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Valtavasti onnea, @tilliina ! <3 <3 <3
  9. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Hei apua, meinasin lentää perseelleni. Keskellä yötä heräsin ja tein testin. Tänään dpo 11. Ei mitään oireita, mutta: http://aijaa.com/SYrN3s Pc:n testi, johon en ole ikinä saanut mitään jälkeä aiemmin. Sydän hakkaa!
  10. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @tilliina :love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love:
  11. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @tilliina mä aion kans alottaa testailut huomenna eli dpo10. :) @Neppa88 Kertomasi perusteella raskaus ei ole mielestäni kovin todennäköinen. Jos sulla heittelee kierrot muutenkin ja nyt menkat on kuitenkin tulleet ja raskaustesti näyttää edelleen negaa, niin ainakin se on hyvin...
  12. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ja pahoittelut menkoista @Nadine88 :(
  13. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @tilliina testasitko tänään? :love: Kiva, että saitte tulokset! Toihan kuulostaa kuitenkin aika lupaavalta ja tavallaan ite ajattelisin, että tuntuu hyvältä tietää, mistä raskautumisen kestäminen saattaa johtua. Ei tarvii sitten ajatella, että on jotain totaalisesti vialla. Itekin odotan tuota...
  14. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Hahahah, @tilliina! :D Mahtavaa! Toivotaan, että iso testikasa jää kaappiin, kun heti ensimmäinen onkin plussa. :love: Ois kyllä ihana plussata samaan aikaan tässä kierrossa! :) Toivotaan. Mullakin on tässä monet juhlat just ens viikolla ja seuraavalla. Eilen oli ekat pikkujoulut ja join ihan...
  15. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Niinpä, @tilliina! Ollaan kyllä niin samoissa ajatuksissa ja ajoituksissa. :D Mullakin siis yk5 ja tänään varmaan dpo 3 eli päivän olen jäljessä susta. :D Yritin tässä kierrossa ottaa rennommin, enkä tikuttanut ovista tai mittaillut lämpöjä, mutta ainakin limat loppuivat kuin seinään ja nännit...
  16. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Pakko jakaa tänne, kun korpes ihan huolella Hesaria lukiessa. Oli juttu siitä, että tähän aikaan vuodesta tehdään eniten lapsia, koska vanhemmat ajattelevat, että hoitaminen kesällä on helpompaa. Siinä mainittiin myös, että jos käyttäisi toisenlaista harkintaa, kannattaisi lapset laittaa alulle...
  17. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tervetuloa uusille ja ONNEA plussanneille! <3 Nyt on tullut niin monta plussaa, etten edes pysy perässä. :D Ihan kuin puolet porukasta olisi yhtäkkiä plussannut samaan aikaan. Vau! :love::love:
  18. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ei oo totta, @eevas! Onnea!!! :love: Pahoittelut negoista kaikille ja @Karla89:lle varsinkin valtavasti tsemppiä! Toivottavasti kaikki hoituu nopeasti ja pääset pian taas kuumeilemaan. <3 Tervetuloa mukaan, @Naturamama! :) Täällä aukes hanat odotetusti eli yk5 lähti käyntiin. Nyt yritän olla...
  19. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Voi paska, @tilliina! :poop::( Toivottavasti kivut hellittää pian. Tuun todennäköisimmin huomenna perässä, kun pitäis alkaa kp1. :)
  20. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Niin ja mahtavaa, @tilliina, että mies suostui sperma-analyysiin! Jes! (Nyt lopetan tän spämmäämisen.) :D

Yhteistyössä