♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Testasin eilisestä tuhrusta huolimatta tänään isänpäivän kunniaksi vanhan tutun negan. Olin niin varma asiasta, etten edes kovasti pettynyt. Eipä tarvitse enää asiaa pyöritellä mielessä ja voi keskittyä muuhun.

Sovittiin nyt miehen kanssa, että jos ei jouluun mennessä kuulu plussaa, niin tsekataan miehen siittiöt ja mä menen taas gynelle tarkistamaan, miltä tilanne näyttää. Se helpotti mun oloa ja silloin on puoli vuotta yritystä täynnä, jota olen ehkä pitänyt sellaisena ensimmäisenä rajapyykkinä.

Huhhuh, ei muuta kuin pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä. Ei kai tässä vaihtoehtoja ole. :D
 
@Kajo88 pahoittelut negasta! :poop::( Mäkin testasin taas aamulla negan.

Meilläkin saatiin puhuttua tää asia nyt halki ja mies lupasi mennä heti ensi viikolla spermatestiin. Jos kaikki kunnossa, niin menen itse alkuvuodesta tarkempiin testeihin ja katsellaan sitten. Onhan tää vähän pölhöä jo neljän yrityskierron jälkeen olla näin huolissaan, mut jos pienellä rahasummalla voi saada vastauksia suuntaan tai toiseen, niin miksipä sitä turhaan kärsimään ja pohtimaan asiaa itsekseen. Tässä koen, et tiedottomuus lisää tuskaa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Kajo88 ja atvk87
Voi ei pahoittelut negoista:( Mä en nyt ole perjantain jälkeen testiä tuhlaillut, ajattelin että jos huomenna tai viimeistään keskiviikkona, jos ei ala kuulua. Nyt ehkä ihan vähän on jotain alavatsatuntemusta, että jospa ois kerrankin kivuttomat menkat tulossa. En oo enää oikeistaan toiveikas, kun jotenkin ajattelisin, että jotain edes tuntuis tässä vaiheessa...
 
Pahoittelut negoista @Kajo88 ja @tilliina.

Mä täällä oottelen menkkoja, enkä oo vielä testannut. Vähän samanlainen kokemus näköjään tässä kierrossa kuin sinulla @Piusy, ettei "hanat aukea" vaan ihmeellistä pientä vuotoa vaan. Tällä viikolla tuli ensin ihan pari pisaraa punaista vuotoa (ke), sitten 2 päivää taukoa ja eilen vähän rusehtavaa, ja nyt viime yönä hetkellisesti tuli kirkkaan punasta ja merkkailin jo kalenteriin, että menkat alkoi... Mut loppuikin kuin seinään ja tänään ei oo vuotanu yhtään. Niin ja tänään sitten kipeytyi rinnat, vaikka yleensä ne ei menkkojenkaan aikaan kipeinä oo. Ääh, kummaa on!

@eevas Tiiän ton tunteen, että yrittää olla "tuhlaamatta" testiä ja oottelee vaan, että eiköhän ne menkat sieltä kuitenkin oo tulossa. Yritän itse sinnitellä vielä muutaman päivän! Kärsivällisyyttä sinnekin :D
 
  • Tykkää
Reactions: eevas
@Jahapa ei vaan clomit eivät tehonneet ollenkaan mulla niin kuin ekassa viestissä sulle kirjoitinkin :ROFLMAO: Eli eivät saaneet ovulaatiota aikaan vaikka söin niitä parhaimmillaan kp3-9 3tbl päivässä. Letrozol on nyt toiminut jotenkuten (kp3-7 + kp11-13 / 3tbl päivä), ensimmäinen ovis saatiin aikaiseksi kun yrittämistä oli 10kk takana. Nyt ollaan yritetty vuosi.

Pahoittelut kaikille negan testanneille :(
 
Minäkin kaipaan vinkkejä siitä, mitä raskaustestejä ootte käyttäny ja mistä tilaatte, jos hankitte netistä.

En oo vielä itse tilaillut netistä, vaan käyttänyt ihan vain RFSU:n ja Apteekkarin raskaustestejä (RFSU:lta sitä herkempää). Yhden Clearbluen myös, mutta niitä en oo hinnan vuoksi raaskinut ostaa enää.
 
Kiitos kaikille myötätunnosta! Ihana on vertaistuki täällä. <3

En osaa vielä sanoa omaa kokemusta raskaustestien laadusta, kun olen niillä pelkkää negaa testannut, mutta ainakin on aina ollut ihan selvä nega. :D Olen kyllä yrittänyt lukea muiden kokemuksia näiden palstojen syövereistä ja ainakin pregcheck on saanut paljon kehuja. Se ei marketissa paljoa maksa, mutta herkkyys on 25, kun herkimmissä testeissä on 10. Aika moni on kirjoittanut silti, että pc ja muut testit ovat näyttäneet plussan paljon aiemmin kuin raskauskeijun herkkä testi. Omaa kokemusta ei tosiaan ole. :D Mulla on ollut pc, raskauskeijun halpikset, joku apteekin herkkä testi ja nyt tilasin mammaksi.fi:stä herkkiä puikkotestejä. Sitten, jos joskus johonkin testiin saan plussan, pidän sitä varmasti maailman parhaana testinä. ;)
 
Kiitos kaikille myötätunnosta, ootte mun lohtu! :love: Täällä aukesi hanat muutaman päivän myöhässä, eli yk5 käynnistyi. Voi tosin olla, että yritystä jatketaan vasta helmikuussa, kun alkuvuonna on niin paljon reissuja tiedossa, ettei haluaisi voida silloin pahoin, jos jostain syystä raskautuisinkin lähitulevaisuudessa.

Btw, ihan järkyttävät menkkakivut enkä saisi käyttää buranaa, mutta panadolkaan ei toimi. Aivan perseestä tämä maanantai :D
 
Täällä testattu aamulla nega, odotetusti. :cool: Kyllä nyt pitäis jo näkyä, jos ois plussa tulossa:unsure: Tai sitten miehellä pitäis olla jo kunnon spartalaisia siittiöt... Höhhh varmaan keskiviikkona sorrun taas testaileen jos ei ala. Alavatsa aika turvoksissa, että eiköhän ne sieltä. Ei mitään toiveita nostavia oireita, paitsi, että ei oo tullut vielä menkkafinnejä.. (y)
 
Pitäisköhän mun liittyä listalle tännekin, kun olen virallisesti mukana vaan tuolla kolmekymppisten topicissa, mutta kommentoin tännekin välillä ja luen aina kaiken, moni kommentoija tuntuu jo aika tutuilta!
atvk87 30v, mies 35, yritys aloitettu 7/17, yk4
Kierto epäsäännöllinen ainakin toistaiseksi, ei bongattua ovulaatiota + epäillään endoa. Lähete naistentaudeille saatu 9.11. gynen ultran perusteella.

Miten paljon luette muita ketjuja muuten? Musta tuntuu, että kattelen aika monia ketjuja ja niistä oppii usein uusia juttuja!
Täällä on kyllä niin paljon porukkaa, että on vielä vaikea pysyä perässä kaikkien vaiheista. Kolme sivua taaksepäin löysin osallistujaviestin listanpäivittäjältä.
 
Pahoittelut kaikille negoista! :(

Kiitos teille taas vastauksista :) @ronso @emppu11 Seksiasiat on kyllä tosi herkkä aihe. Me on miehen kanssa juteltu useamman kerran tästä, kun mies ei tee aloitetta ja aloitteen tekeminen jää usein minulle. Hän kyllä aina sanoo, että haluaa seksiä paljonkin ja kyllä minä sen uskon, koska kyllä hän lähes joka kerta lähtee hommiin mukaan, kun teen aloitteen. Ehkä se aloitteen tekeminen ei tule häneltä niin luonnostaan, ja on hän perusluonteeltaan aika ujokin. Mutta silti käy harmittamaan, että meillä on petihommia pääasiassa vain minun aloitteesta. Mies kyllä aina lupaa olla itsekin aktiivisempi, mutta se aina sitten aika pian unohtuu. No, onneks tää viikonloppu oli aktiivinen makkarin puolella ja vieläpä miehen aloitteesta. Todella kivaa vaihtelua näin päin :LOL: ja olen kyllä uhannut jo maca-jauheella tai -tableteilla, mutta ei aikonut ruveta niitä syömään :LOL:

Testejä oon tilannut raskauskeijulta, jotain halpoja liuskatestejä.. Eipä vaan oo hirveesti tarttenu niitä tehä, kun viimekierrolla olin jo suunnitellut päivän, milloin testaan, mutta menkat alkoikin yli viikon odotettua aikaisemmin. Eka kierto ehkäisyn pois jättämisen jälkeen muistaakseni 34 tai 35 pv, toinen oli sit yllättäen 25pv. Nyt jännityksellä ootellaan, miten pitkä/lyhyt tää kierto on.. Testauspäivä on taas valittu, saa nähä päästäänkö sinne asti.

Tervetuloa @atvk87 ! Minä kirjoittelen vain tähän ketjuun, mutta seurailen paria muutakin ketjua, mm sitä kolmekymppisten ensikertalaisten ketjua. Olen vain aika laiska kirjoittelemaan, niin en ole ottanut muihin keskusteluihin osaa.
 
@Jahapa ei haittaa :D Ei miestä gynelle tarvita, sut ultrataan varmaankin ja mietitään miten kiertoa saisi käyntiin ja ovikset tulemaan. Ennen lääkkeiden aloitusta joudut varmaan verikokeisiin, että kaikki on ok ja lääkkeiden syönti on sun kohdalla turvallista. Tsemppiä käynnille, tuu sitten kertomaan miten meni (y)

@atvk87 ite en kirjoittele kuin täällä, mutta oon aatellut, että jossain kohtaa voisin mennä johonkin pidempään yrittäneiden tai jo hoidoissa olevien ketjuihin myös mukaan.
 
@Hiutale89 Niin se meilläkin kyllä välillä menee.. Mutta hyvä, että nyt oli vähän vaihtelua (y)

Tervetuloa @atvk87 ! Mä en vielä taida olla kirjoitellut muualle, mutta eiköhän sinnekin vielä ehdi, kun nyt tuntuu että tässä yhdessä on jo kova homma pysyä perässä! :ROFLMAO:

Mulla vaan nämä menkkakipujen tapaiset kivut jatkuu ilman vuotoa.. Ajattelin testailla taas huomenna aamusta jos ei ehdi alkaa ennen sitä. Tänään siis kp29 ja ovulaatio ollut gynen mukaan kp12-14, eli kohta pitäis jotain jo tapahtua!

Tuli tänään sopivasti postissa kirjeellä pyyntö lapsettomuuspolille verikokeisiin, miehen siemenneste -analyysiin ja parisuhdekäyntiin. Vielä voi hieman pienesti toivoa, ettei tarvitsisi mennä :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87

Yhteistyössä