Hakutulokset

  1. I

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Dpo 15 :rolleyes: nyt lopetan testaamisen, ja ehkä ens viikolla soitan neuvolaan :love: jännittäviä aikoja.
  2. I

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    3/2015 oli keskenmeno, 5/2017 toinen km ja sen jälkeen taukoamatta ilman ehkäisyä eli menihän siinä puolitoista vuotta... kiertojen laskuissa menin jo aikaa sitten sekaisin (n)
  3. I

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Dpo 14 aamu ja pregchek :love: joko alkais pikkuhiljaa uskomaan et joku on tarrannu vihdoin ja viimein mukaan :cautious:
  4. I

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ihana kuulla! :love: mä oon nyt tehnyt testihulluna kaks liuskaa lisää, viimesimmän tänä aamuna eli dpo13, vahva plussa tuli rfsun testillä, kuvaa en saanut jostain syystä lisättyä.. joten nyt vaan toivotaan, että pysyy mukana (y):love:
  5. I

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No tyhmänä tietty pidätin vaan ehkä tunnin :rolleyes: sitä niin innostuu kusemaan jos jonkinnäköseen tikkuun heti... no, kyllä te tiiätte :geek:
  6. I

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ylempi eilen dpo 11 illalla, alempi tänä aamuna. Kipasin äkkiä apteekkiin hakemaan clearbuen viikkonäytöllisen digin, joka näytti INTE GRAVID :unsure: mitä nyt? Onko jollain näyttänyt digi negaa vaikka liuskat on selkeitä plussia? Testaan huomenna taas..
  7. I

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Taas vitivalkoinen nega pregchecillä :( dpo 11/12 eli kirves kaivoon. On tää vaan turhauttavaa. Nyt lopetan negojen testailun ja odotan että uusi kierto alkaa.
  8. I

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moi! Luin tän vuoden kaikki viestit pinosta lämmittelyksi ja uskaltaudun nyt esitellä itseni :rolleyes: eli mulla kaksi km taustalla, 3/2015 ja 5/2017. Nyt on uuden miehen kanssa yk3 menossa. Tammikuusta kesäkuuhun ei tullut menkkoja ollenkaan, sen jälkeen kierto ollut 21pv, luteaalivaihe...

Yhteistyössä