Toivottaako ex (lapsienne isä) teille hyvää äitienpäivää?

  • Viestiketjun aloittaja ljdkj
  • Ensimmäinen viesti
fcsdl
[QUOTE="höh";29887549]Ei tietenkään! Enhän ole exäni äiti. Enkä kyllä nyxänkään.[/QUOTE]


Miten niin "ei tietenkään"? Onko se jotenkin kiellettyä? Mulla ei ole eksää vaan ainoastaan nykyinen mies joka on lasteni isä. Minä en ole hänen äitinsä mutta kyllä hän minulle toivottaa hyvää äitenpäivää. Ja minä toivotan jopa anopilleni. Omaa äitiä ei minulla enää ole.
 
"yyhoo"
Eipä toivotellut, kun lapsen kävin sinne äsken viemässä. :D Mutta eipä hän ole toivotellut sitä yhdessäoloaikanakaan. Tai voiko sellasta olettaakaan, jos ei edes omaa äitiään onnittele - muusta muistamisesta puhumattakaan... Mutta tuohon, että hyviä äitienpäiviä ei kuulu toivotella muille, niin on jo vähän omituista. Kyllä minä ainakin toivottelen hyvää äp:ää kaikille äideille, vaikka ne ei MUN äitejä olekaan. Tää on kaikkien äitien juhlapäivä, on se sitten oma tai jonkun muun äiti. Ja kyllä se ex-anoppikokelaskin sen kukkansa lapseltani saa, vaikka ei mun äiti olekaan ja jos pilkkua viilataan, niin exänhän sekin kukkanen ois kuulunut hommata lapsensa puolesta... Mutta hyvää äitienpäivää ihan kaikille äideille! :flower:
 
hii
[QUOTE="höh";29887549]Ei tietenkään! Enhän ole exäni äiti. Enkä kyllä nyxänkään.[/QUOTE]


Minusta äitienpäivä on kaikkien äitien juhlapäivä, ei vain oman äitini juhlapäivä.
 
"Killi"
Toivotti, ja sain lahjankin. Sen lisäksi mitä lapsi minulle järjesti.
Lahjaa en odottanut, mutta toistemme vanhemmuuden arvostaminen on peruslähtökohta miksi homma toimii.
 
Muzzi
Exää ei ole, mutta mulle toivotti naapurikin hyvää äitienpäivää. Vaikka en ole sen enkä sen lasten äiti. Ei käynyt mielessäkään alkaa häntä asiasta ojentaa, vaan hymyilin ja kiitin.
 
vierailija
Ei toivota,enkä sitä odotakkaan.Ei sen tarvi.Isänpäivänäkään en hälle onnea toivottele,enkä ostele lahjoja.
Tottakait pitää muistaa lapsen vanhempia... Hyvönen aika sentään.. ettekö muista kenenkä kanssa teitte lapsen ja meinaatte olla kiittämättömiä toiselle lapsen kasvatuksesta. Lapsen kasvatus on ikuista,se ei katoa erosormea heiluttamalla.joten pitäkää yhteys lapsen vanhempaan ja rukoilkaa rakkautta lapsen vanhemmalle ja muistakaa häntä merkkipäivänä
 

Yhteistyössä