Hakutulokset

  1. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Itseasiassa sofin one step on herkkä testi herkkyydeltään 10 ja apteekin oma 25. Eli mainostetaan herkkänä vaikka ei ole :)
  2. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    http://aijaa.com/xRkD0N Tässä itellä siis sofin testi ja apteekin oma samasta virsasta. Sofissa ei mitään ja apteekin oma silminnähden plussa. :) Nämä dpo 9.
  3. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onko Viipulainen Noi sofin testejä? Ne on ihan paskoja. Näyttää haamuja kun muut jo selkeää plussaa. Itse sain nyt sofilla maailman haaleimman viivanpaikan, kun digi ja apteekin oma anto selkeästi plussaa. Vaihda testiä! <3
  4. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea kaikille plussanneille tänne❤️ itse olen hetken ollut vetämässä henkeä. Ensimmäinen letrozoli kierto takana. Kp 11 kävin seurantaultrassa jossa todettiin että ei oo ollut apuja letroista ja ovuloimaton kierto on. Käskettiin syödä terolutit kp 15-25 ja ensi kierrossa ois alkanut...
  5. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kirpsakka, jos tarviit vertaistukea (itse voisin myös tarvita välillä), niin olisi hauska puhua ihan enemmänkin jossain. On nää hoidot nimittäin välillä semmosia että... :/ Mutta toivotaan että molemmat plussataan pian <3
  6. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ja alinah92 tsemppiä hoitojen aloittamiseen! Se on ihan huippu tunne kun pääsee sinne ja hommat alkaa etenemään. Vaikka tottakai sitä toivoisi ettei kenenkään tarvitsisi sinne mennä, mutta sieltä saa moni apua. Yleensä se voi olla joku ihan pieni juttu mikä on pielessä ja se saadaan helposti...
  7. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei, ihanaa lukea plussaus uutisia täällä, onnea Tänne rantautui kuukautiset kellontarkasti. Nyt alkoi sitten tässä kierrossa letrozoli+terolut kombolla yrittäminen ja jos ei tällä saada 3kk tulosta niin seuraavaksi ois sitten inseminaatiota tiedossa. Mulla siis toi pcos, joka vaikeuttaa meidän...
  8. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mulla olikin yksi apteekin herkkä testi kaapissa.. dpo 9 ja iltapäivä pissasta testasin, hölmö hölmö minä, Kyllähän mä tiesin ettei se vielä mitään näyttäisi. Testiajalla aika selkeä negatiivinen, nyt myöhemmin siinä möllöttää roskishaamu/viivanpaikka. Oon kyllä ennenkin saanut viivanpaikkoja...
  9. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Eikun tsemppiä uuteen kiertoon nelliida<3 mä valvon yövuorossa ja mun suu on niin kuiva kokoajan! Tekis mieli ajaa tästä kotiin lähtiessä lähimpään kauppaan hakemaan testejä, vaikka alkuviikosta pitäisi tulla netistä tilaaman testit. -.- Ei näitä turhaan kutsuta piinapäiviksi.. äsken tuntui...
  10. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tänään ollut palan tunnetta kurkussa, närästystä, itkuherkkyyttä (mielialavaihtelut, pms oireita) ja kamala nälkä. Viime yön olon yövuorossa ja nivusia nippaili yöllä ja väsytti niin pirusti (en saanut nukuttua ennen töitä yhtään). Aamulla tein hätäsenä ovistestin pois alta ja selkeä...
  11. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Joo Kyllähän mun järki sanoo ettei vielä pitäisikään olla mtn oireita XD mutta esikoisesta oli oviksesta lähtien rinnat jo niin kipeät ja kesti sinne plussatestiin asti. Enää 3 päivää ni voi alottaa testaamisen...
  12. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mä sain haalean plussan tosiaan dpo 9 erikoisesta :) dpo 11 selkeä plussa. Täällä dpo 7, päivät matelee. Oon varma ettei oo tärpännyt.. turvotus on ainoa oire ja muutenkin semmonen olo että menkat sieltä sitten tulee viikon päästä. :/
  13. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä menossa dpo6 ja kamala jännitys oisko tämä kierto meidän kierto.. ei mitään ihmeellisiä oireita, kuten ei varmaan vielä kuuluisikaan. Tai tänään on kyllä vihlonut oikeaa nivusta, väsyttää ja närästää, mutta ne nyt voi olla ihan normaaleja asioita johtuen paljon muustakin. Tilasin netistä...
  14. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Selkeä positiivinen cm90!! Onnea ❤️❤️
  15. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tsemppiä kaikille piinailijoille tähän kiertoon! Täällä menossa dpo 4 ja raastavaa odotella vain..onneksi on paljon muutakin touhuttavaa niin ei kerkeä kokoaikaa asiaa ajatella..✌️
  16. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    http://aijaa.com/PBb2zR Tässä toi seuraavan päivän testi. Eli ovis oli tosiaan silloin aiemmin, nyt ei ollut enää tasavahva viivat, vaan kontrolliviiva selkeästi tummempi. Nyt vain odotellaan pari viikkoa... :)
  17. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tänään tein uuden ovistestin ja oli jo hieman haalistunut tuosta. :)
  18. E

    Juuri synnyttänyt + imetys + toiveena toinen lapsi.

    Onhan se mahdollista, mutta on niin yksilöllistä kuinka kierto ja ovulaatiot palailevat. Mekin toivottiin mahd pientä ikäeroa, mutta kuukautiset alkoivat vasta kun tyttö oli vuoden ja nyt vasta pari päivää sitten ovuloin ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen (tyttö 1v2kk). :)
  19. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Moikka kaikille! Oon 23v nainen, miehen kanssa talsittu samaa matkaa reilu 7v ja meillä on reilu vuoden ikäinen tytär. Nyt toista lasta kovasti kuumeillaan ja ensimmäistä ovulaatiota metsästän tällä yrityksellä. Toissapäivänä sain luultavasti ovisplussan (omaan silmään näyttää ainakin, näyttääkö...
  20. E

    Onko ovisplussa?

    http://aijaa.com/B5Bomg Ei jostain syystä näy toi kuva Ekassa viestissä

Yhteistyössä