Toiveena vauva 2017-2018

Täällä menossa dpo6 ja kamala jännitys oisko tämä kierto meidän kierto.. ei mitään ihmeellisiä oireita, kuten ei varmaan vielä kuuluisikaan. Tai tänään on kyllä vihlonut oikeaa nivusta, väsyttää ja närästää, mutta ne nyt voi olla ihan normaaleja asioita johtuen paljon muustakin. Tilasin netistä testejä joiden pitäisi alkuviikosta tulla..dpo 10 Aion testata Ekan kerran jos tikut kerkeää tulla. Ja kyllä, oon himotestaaja. Esikoisesta sain Plussan 3+2✌
 
@Elmo11 uu jännää.
Mullakin kuopuksesta tuli eka haamu viikko ennen kuin kierron piti loppua ja selvä plussa siitä 2vrk päästä.:love:




Kuolen nauruun tän flo laskurin kanssa. Kirjasin tän päivän oireet ja se muutti (TAAS) ennusteen oviksesta eiliselle. Ei siinä, oishan se kiva, oli talletuskin ja kaikkee, mutta silti, loppu kierrossa on sitten kiva elätellä toiveita mahdollisesti turhaankin, koska noh, mieli tottakai haluaa olla luopumatta toivosta.:D
Ja himotestaaja täälläkin:whistle::LOL:
*tulihan se kuvakin lopulta*
 
On se naisen mieli vaan kummallinen. Eilen kuvittelin oireita. Tänään tajuan, että ne oli vaan kuvitelmaa. Oli muka painontunnetta alavatsalla. Höh. Tänään ei mitään. Eikä ole mikään raskautunut olokaan. Lähinnä alkaa menkkaoloja ja ärtymystä olla ilmassa. Kp 19/25-27.

Mikä on muuten ollut varhaisin kp tai dpo milloin ootte saanut joskus plussan/haamun? Mulla niin pitkä aika viimesimmästä tärpistä, etten yhtään muista millon plussasin. Hämärästi muistan, että ennen menkkoja, mutta ei tarkempaa muistikuvaa. Kuopuksesta tais kyllä olla raskatunut olo jo ennen menkkoja.
 
Mä sain haalean plussan tosiaan dpo 9 erikoisesta :) dpo 11 selkeä plussa.
Täällä dpo 7, päivät matelee. Oon varma ettei oo tärpännyt.. turvotus on ainoa oire ja muutenkin semmonen olo että menkat sieltä sitten tulee viikon päästä. :/
 
Onneks oon kirjotellu jotakin ylös, muuten en kyllä olis muistanu koska plussasin tytöstä. Mutta siis iltapissasta 26/29 plussa tuli :) ja oli vielä ihan kunnon plussa

Mutta nyt tähän kiertoon: menkat kolme päivää myöhässä, ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan ( paitsi päänsärky), eilen selkeä negatesti ja nyt rupeaa jo ärsyttämään tää odottelu. Varsinkin kun pitää kokoajan olla ns. valmiudessa kuukautisten alkamiseen. Huoh.
 
Piti tarkistaa tuolta piinailuketjusta kuopuksen piinailuviikot. Dpo6 olen saanut haamujen esiäidin herkällä testillä, dpo9 selkeä haamu herkällä testillä ja 2pv ennen kuin piti kk alkaa, tuli plussa herkkään aamulla ja plussa apteekin omaan illalla. :)
Mutta tosiaan, siinä oli epäiltävissä, että alkuun olisi mahdollisesti voinut olla kaksikin alkiota.
Keskimmäisestä sain vahvan plussan 4vrk ennen kuin kk piti alkaa, 6vrk ennen sain selkeän haamun herkkään testiin.

Mie:
Lämmöt pomppasi 37,2C. Eilen oli 36,8C.
Noustessa vilisee herkästi tähtiä silmissä. Toverimme flunssakohan se sieltä sittenkin, vaikka eilen katosi ne vähäisetkin flunssan oireet?(n)
Kp18 nyt, eli tuskin sentään mitään raskauteen liittyvää, kun dpo:t on ihan maksimissaan 5.:ROFLMAO:
Oisin tosi ylpee itsestäni, jos malttaisin olla testaamatta edes ensi viikon tiistaille saakka. En edelleenkään ole yhtään sillä fiiliksellä, että tässä oltais tärpätty. Mies tosin vähän katteli mua sillä tutulla ilmeellä, että äläs nyt oo varma. Mulla helottaa posket punasena ja eilen illalla oli korvatkin punaisena, vasen erityisesti ja siitä mies kuulema nosti omat epäilynsä.
Joo, oli se viimeksikin oikeassa, mutta ei kai nyt kahdesti voi noin vain tietää??:eek:
Jos arvaa oikein, niin saa alkaa herra laittamaan meille lotot, kenot, viikkarit ym.uhkapelit.:LOL:
 
Niin. Eikai niitä raskausoireita voi periaatteessa tulla kuin vasta siinä 7 päivää oviksen jälkeen? Silloinhan se kiinnittyminen kohtuun vasta tapahtuu? Sitä ennenhän vaan se hedelmöittynyt munis tekee munatorvesta matkaa kohtuun, niin siitä kaiketi ei mitään oireita voi edes tulla?
 
Joo näin just. Kai tuossakin on yksilökohtaisia eroja kauanko matkaan menee, jostain taisi joskus ammoin katsoa, että vaihtelua kiinnittymisen kanssa on 5-8vrk ovulaatiosta ja keskiarvo olisi se 7vrk. Ja sittenhän alkaa tosissaan vasta ne joka raskaudessa yksilölliset hcg hormonin nousut. Jollain nousee hitaasti ja toisella nopeasti ja joillain just kuten oppikirjoissa.:LOL:
Oireitahan tekee myös se keltarauhanen. Jokaisella siitäkin omat oireensa.
Itse kannatan omalla kohdalla tota keltarauhasta. Voi olla, että kun ovis oireet oli tässä kierrossa niin mojovat, että keltarauhanen on tosi "laadukas" ja siksi nämä oviksen jälkeiset normioireet myös on ns.esillä paremmin. (y)
 
Tänään lääkäri soitteli labratuloksista ja mun arvot oli hyvät, mutta miehen leukkarit oli vähän koholla ja sit hänellä on kilpirauhasen liikatoiminta. Joku lääkitys varmaan tohon liikatoimintaankin on? No mutta lääkäri sit sanoi että miehen pitää käydä 6 viikon päästä uusinta verikokeissa ja että tää ei estä meitä hoitoihin pääsyssä. Että lääkäri sanoi nyt pistävänsä lähetettä naistenklinikalle.
 
Kyllä mä heitän hanskat tiskiin. Tän kierron suhteen ainakin. Tänään iski masis ja ärsytysolo. Ihan samassa kohtaa kuin viime kierrossakin.
Kyl miehillä o helppoo, niiden ei tarvi sentään kun katsella tälläsii hormoniherkkiä naisia..muttei kärsiä itse tästä jatkuvasta kiertoon liittyvästä hormonivaikutuksesta. Ja mitä on vielä luvassa.. vaihdevuodet.argh.

Mulla on kyllä huono päivä tänään.
 
Tänään lääkäri soitteli labratuloksista ja mun arvot oli hyvät, mutta miehen leukkarit oli vähän koholla ja sit hänellä on kilpirauhasen liikatoiminta. Joku lääkitys varmaan tohon liikatoimintaankin on? No mutta lääkäri sit sanoi että miehen pitää käydä 6 viikon päästä uusinta verikokeissa ja että tää ei estä meitä hoitoihin pääsyssä. Että lääkäri sanoi nyt pistävänsä lähetettä naistenklinikalle.
Hyvä, että asiat heilahtaa eteenpäin. Toivottavasti aika tulee pian. Ja että miehellä kilpparilääkitys tepsii.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92
Heippa kaikille, oon pari päivää seurannut into piukassa keskustelua palstoilla :alien:

Mulla lähti hormonikierukka tänään ja päätettiin ettei oteta ehkäisyä käyttöön. Jännittää, mahdollinen ylläri olisi ensimmäinen. En haluaisi ruveta seurailemaan oviksia tai liikaa suunnittelemaan, mutta itseni tuntien siinä käy just niin. Onneksi täällä vaikuttaa olevan muitakin yli-innokkaita :LOL: ens viikon alkupuoliskolla pitäisi ovulaation jo olla, jos kierukanpoisto ei nyt sekoita.

Ootteko muuten muut odotelleet hormonikierukan jälkeen ekat kuukautiset? Mulla on kierukka ollut yliaikaa ja menkat palanneet takaisin jo yli vuosi sitten (melko niukkoina). Lääkärit tuntuu suosittelevan niin ristiriitaisia tuon suhteen.
 
Mä muistelen ettei mulle ainakaan mainittu mitään että pitäis ootella yhet menkat, kun multa hormonikierukka poistettiin. Toki sit kuitenkin meni 5 kiertoa ennenkuin tärppäs.

Onko tätä perusteltu sulle jollain? Jos kerta kuitenkin sulla ne kuukautisetkin jo tulee :)
 
  • Tykkää
Reactions: ronso
Monelle on gyne suositellut odottamaan sen takia, kun kohdun limakalvo voi olla liian ohut heti kierukan poiston jälkeen. Lisää keskenmenon riskiä ja hankaloittaa kiinnittymistä. Mullekkin gyne siitä ihan ohimennen mainitsi, mutta ilmaisi asian "kannattaa miettiä haluaako odottaa". Toisaalta kun mulla ne menkat kuitenkin on, niin ei se limakalvo ihan ohutkaan voi olla. No alotettiin kyllä hommailut joka tapauksessa jo :whistle:
 
@Elmo11 mulla kuopuksesta oli aivan kamalan kipeät rinnat just siinä dpo5 alkaen about ja kipu sekä pinkeys vaan paheni pahenemistaan. Siinä oli ollut väliä tytön ja uuden raskauden välissä liki 6v. Esikoisen ja keskimmäisen välissä oli vain 10-11kk joten rintoihin ei sattunut missään kohti, joten en odota kipuja taaskaan, sillä imetän vielä parisen kertaa päivässä. Oviksen aikaan tosin rinnat valutti maitoa, jota on tapahtunut viimeksi n.1v sitten. Siitäkin aattelin, että varmaan on "hyvä" ovis tässä kierrossa.:ROFLMAO:
Ja oikeesti kiva että on muitakin himotestaajia.:D Mä niin yritän hillitä sinne ens tiistaille, mutta en lupaa mitään. Onneksi noita liuskoja on tuolla tuhlattavaksi asti.:giggle:
 
Tänään ollut palan tunnetta kurkussa, närästystä, itkuherkkyyttä (mielialavaihtelut, pms oireita) ja kamala nälkä. Viime yön olon yövuorossa ja nivusia nippaili yöllä ja väsytti niin pirusti (en saanut nukuttua ennen töitä yhtään). Aamulla tein hätäsenä ovistestin pois alta ja selkeä negatiivinen, viiva näkyi mutta oli ihan olematon. Maanantaina varmaan tulee r-testit.. sillon ois dpo 10. Oon aivan varma että tärppiä ei oo tullut. :(
 
Eikun tsemppiä uuteen kiertoon nelliida<3 mä valvon yövuorossa ja mun suu on niin kuiva kokoajan! Tekis mieli ajaa tästä kotiin lähtiessä lähimpään kauppaan hakemaan testejä, vaikka alkuviikosta pitäisi tulla netistä tilaaman testit. -.- Ei näitä turhaan kutsuta piinapäiviksi.. äsken tuntui siltä että menkat alkais ja juoksin äkkiä vessaan, eipä alkaneet. Oliskin ollut vähän liian turhan aikaista. Dpo 9 menossa.
 
@Nelliida tsemppiä uuteen kiertoon!(y)

Kp20 tänään. Tää kierto matelee. Lämmöt aamulla ensin 36,7(normaali vaihtelee 36,4-36,6 välillä) mutta tajusin ryyppineeni hetki aiemmin vettä, mittasin tovin päästä uudelleen ja 37.3. Tiedä sitten, yöllä tuli parit kunnon aivastuspuuskat. Jos flunssa on tulossa, niin vois vaan tulla. Ei ole tosin lainkaan sellainen olo, että olisin tulossa kipeäksi.:cautious:
Dpo6 or what ever, hylkäsin ainakin laskurit, niistä ole muuta kuin haittaa. Yksi siirsi taas oviksen ennustetta tällä kertaa viime torstaille, mistä olen jo aika sata varma ettei todellakaan ole ollut.:ROFLMAO: Hauska nähdä silti jos nyt menkat alkaa, että mikä osui lähimmäksi, sen laskurin vois sit ehkä pitää vaikka en silti siihen ovisennusteeseen uskalla paljoa luottaa.:whistle:
Ja siis miksi mittailen vielä oviksen jälkeen? Koska mulla tulee yleensä 2-3vrk ennen menkkoja jyrkkä tipahdus lämpöihin, eli sitä koitan myös bongata.:D
Eli ei suurempaa ihmeellistä täällä. Aika vaan matelee.
 
Kp 21/27. Itku ollut herkässä eilen ja tänään. Eli pms-oireita luultavimmin. Ei mitään raskausoireita. Pettynyt olo. Eikä olla edes yritetty vielä kauaa. Mutta mun psyyke ei kestä tällästä. Etenkin kun tässä tulee ikä vastaan. Vaan eipä se auta itku markkinoilla. Katotaan kuinka pitkä kierto tästä tulee.
 
Heippa! Liityn samanhenkisten joukkoon :). Tässä on vasta yk1 meneillään, esikoinen on 2-vuotias. Meinattiin aloittaa yritys vasta ens kuussa mutta sitten lipsahtikin ja minusta ovis sattui juuri samaan aikaan joten tässä jännäilen.. Nyt meneillään dpo8. Ikä alkaa mullakin tulemaan vastaan joten kovin pitkään en toivoisi että menisi.. Esikoisesta napsahti yk3 mutta silloin kyllä mittasin ovista digimittarilla. Nyt katsoin kalenteria ja oireita joten oletan että ovis oli silloin kun piti. Mulla on siis ollut jotenkin varma olo että olen raskaana ja nyt on ollut outoja oireita. Paineentunnetta alavatsalla, joskus kuvottavaa oloa, kylmä, flunssan oireita, välillä huippasee, ikenistä valuu verta, turvottaa jne.. Jotenkin niin hassu tunne mahassa että en voi kuvitella että en olisi raskaana.. Tai tietysti voin kun tässä on päiväkausia aikaa miettiä olenko vai en! :D Mulla on myös taktiikkana tilata 10 kpl nipun raskaustestejä koska yleensä kun tilaan/ostan jotain paljon niin silloin sattuu jotain etten tarvikaan niitä enää.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Mulla olikin yksi apteekin herkkä testi kaapissa.. dpo 9 ja iltapäivä pissasta testasin, hölmö hölmö minä, Kyllähän mä tiesin ettei se vielä mitään näyttäisi. Testiajalla aika selkeä negatiivinen, nyt myöhemmin siinä möllöttää roskishaamu/viivanpaikka. Oon kyllä ennenkin saanut viivanpaikkoja, että aika varma olen että menkkoja Tässä kierrossa odottelen. Ärsyttävää. -.-
http://aijaa.com/XuUQfn testiajalla

Testiajan jälleen : http://aijaa.com/2F11Po
 
Miukuliisalle tervetuloa!:)

@Elmo11 ääh noi viivanpaikat:confused:
Mitenkähän ne osa testeistä antaa noita? Itse en oo koskaan saanu mihinkään, mutta osalla niitä tuntuu tulevan yhteen sun toiseen merkkiin.
Toki ohjeissa aina sanotaan, että testi-ajan jälkeen ei tulos ole luotettava, mutta kun joillain piirtyy se paikka myös testi-ajalla.(n)

Mua väsyttää!
Alkaa tuntua että noinkos tää kierto jää lyhyeksi. Ennen menkkoja myös mm.alkaa väsyttämään enemmän. Ja mies toi suklaata kotiin ja ajatus oli "sinä jumalainen olento joka aistit tämän tarpeeni, lots of lööv":D eli sokeri/suklaa hammasta alkaa kolottamaan. Jos ens viikolla alkaa himottaa överipuunaus kotona, voin siirtää ajatukset ensi kierron suunnitteluun.:rolleyes:
 
Täällä jälleen.
Aamun varhaisista tunneista saakka repinyt oikealle kohdun tietämille. Mietin voisko olla virtsis tulossa, mutta ei kyllä ole sellaista tykytystä/tiheää virtsaamisen tarvetta tms.tavanomaista oiretta. :oops:
Dpo:t on omalla laskulla 7, mutta voivat toki olla kaikkea 8:n ja 4:n välillä.:whistle:
Eikä oireita kyllä esim.hiivasta tms.(n)
Että jaa-a.
Huomenna aattelin olla hätänen jokatapauksessa ja testata ekan herkän testin. Ovat niin poltelleet tuolla kaapissa.:ROFLMAO:

@Untuva79 millä mielellä tänään? <3
 

Yhteistyössä