Hakutulokset

  1. M

    3 v syö kakkaa...

    Ei kai meidän ipana ole ainoa joka on keksinyt maistella omaa kakkaansa??? Ihmettelen vaan kun on maistunut useammin kuin kerran, voiko tykätä siitä... Mitä tehdä jos vielä toistuu? Itseä yököttää eikä kyllä osata ottaa huumorilla.
  2. M

    3 v syö kakkaa...

    Ei kai meidän ipana ole ainoa joka on keksinyt maistella omaa kakkaansa??? Ihmettelen vaan kun on maistunut useammin kuin kerran, voiko tykätä siitä... Mitä tehdä jos vielä toistuu? Itseä yököttää eikä kyllä osata ottaa huumorilla.
  3. M

    Kiva peli netissä lapsille?

    Kaipaisin semmoista peliä netissä, jota suhteellisen pienikin lapsi voi pelata ilman aikuisen apua. (Tyyliin flipperi) Siinä pitäisi pystyä keräämään pisteitä, eikä taidolla olisi niinkään merkitystä, vaan tuurilla.. Saakohan kukaan tästä selvää.. mutta kun mä yhtä erityistä tarkoitusta varten...
  4. M

    Karvanajelusta saikulla

    Tää nyt on vähän toisarvoinen ja varmasti monen mielestä ihan turha kysymys, mut ei anna mulle itselleni rauhaa ollenkaan. Eli otatteko synnärille mukaan mitään karvanajeluvehkeitä? Itseäni on sen takia asia mietityttänyt, koska karvat kasvavat suunnilleen heti takaisin ja ovat kaikenlisäksi...
  5. M

    Nimimerkki ä44

    quote title="16.11.2006 klo 18:11 ä44 kirjoitti"] meilläkin nyt 3v tyttö sanottiin olevan vain atoopikko lähes 2-vuotiaaksi asti. vasta kun iho meni ihan hirvittäväksi(koko keskiruumis oli täynnä näppylöitä, satoja siis) saimme viimein apua. lähes vuoden tyttö kärsi, ranteissa oli avohaavat...
  6. M

    Pisteistä...

    Heips!!! Aloitin taas pisteilyn viikko sitten. Mutta minulla on sen verran vanha Ostajan opas, että paria käyttämääni tuotetta en sieltä löydä... Voisko joku auttaa...? Eli paljonko on pisteitä näissä 3% fetajuustoissa??? Ja Paussi-kekseissä??? Oon noista Pausseista nyt merkannut 1,5/kpl...
  7. M

    Leikkiminen

    Mitäs te leikitte 1-vuotiaan kanssa? Vai leikkiikö yksin? Munst tuntuu, et multa on kaikki ideat loppu :ashamed: Kun tuntuu, etten jaksa pojan kanssa tarpeeksi leikkiä... *huoh* Ja nyt kun on nää super pakkaset, niin ei olla uloskaan päästy.... Tulis kesä pian ;)
  8. M

    Synnytysoireita?

    Millaisia oireita teillä on ollut synnytyksen alussa? Vauva laskeutunut alas ja ristiselkää särkee! Suppareita on mutta ei kipeitä... Viikkoja yli 37! Olis kiva tietää ja saada vähän toivoa tähän tilanteeseen...
  9. M

    punajuuri...?

    Eikös punajuurta voikin syöttää 1-vuotiaalle ihan huoletta...? Jostain muistan lukeneeni että on kovin nitraattipitoinen, mutta meilä poika tykkää tosi paljon siitä ja ruoka menee hyvin alas kun on punajuurta joukossa... Sama pätee itseeni.. Olen raskaan ja syön myös paljon punajuurta...

Yhteistyössä