Hakutulokset

  1. N

    Kesäkuiset 2019

    Niin ja yritin laittaa tiinaliinalle viestiä facebook ryhmään pääsystä mutta en tiedä osasinko ja tuliko viesti perille :D en ole oikein käyttänyt tätä palstaa kuin hyvin hyvin harvoin :)
  2. N

    Kesäkuiset 2019

    Minäkin voisin hypätä mukaan. Plussasin tasan viikko sitten tiistaina :) Oireita ei oikein ole vielä ilmaantunut muita kuin repäisy kipuja alavatsalla. Varasin ajan alkuraskauden ultraan 29.10, silloin on viikkoja varmaan n 6-7.. kierto hieman epäsäännöllinen joten laskettuaika varmistunee...
  3. N

    Ehkäisykapselin poisto ja raskaus

    Meillä vähän sama,kolme poikaa ja nyt kaikki konstit kokeillaan josko se tytön tyllerö sieltä tulisi. (Yhtä rakas poikakin on mutta pannaan nyt kaikki mahdollisuudet peliin :D kävin tänään ostamassa karpalo kapseleita ja magnesiumia,calsium vielä apteekissa.. mikä tuolla taatelilla on idea...
  4. N

    Ehkäisykapselin poisto ja raskaus

    hei kaikki! Kauanko teillä on kestänyt ehkäisykapselin poistosta että raskauduitte tai että kuukautiset ylipäänsä alkoi? Minulla ollut kaksi vuotta kapseli ja poisto ajankohtainen.. Kiitos vastauksista :)
  5. N

    Ehkäisykapselin poisto ja raskaus

    hei kaikki! Kauanko teillä on kestänyt ehkäisykapselin poistosta että raskauduitte tai että kuukautiset ylipäänsä alkoi? Minulla ollut kaksi vuotta kapseli ja poisto ajankohtainen.. Kiitos vastauksista :)
  6. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hö,mun hymiöt tekstistä jäi jonnekkin matkan varrelle,vähä hassun näköstä.. pisteetkin puuttuu kun moni lause päättyi muka hymiöön..
  7. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    Soitin yksityiselle ja 160€ hintaa olis kapselin poistolle... tässä puntaroin mille alkais,ootteleeko tk:n soittoa vai juoksenko yksityiselle.. tämä vauvan kaipuu on jotain niin käsittämätöntä että muutama kuukausikin tuntuu pitkälle odotella poistoa... pelottaa miten keho reagoi muutokseen...
  8. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa kaikille,uusi ilmottautuu.. vielä ei päästä vauvaa yrittämään koska mulla tuo ehkäisykapseli tuossa kädessä töröttää... soitin aamulla tk:hon aikaa enkä saanut sitä vielä vaan pääsin jonotus listalle ajanvaraukseen.. ihmeelliseksi mennyt nämä terveydenhuollon asiat.. kyselin mahdollista...

Yhteistyössä