Toiveena vauva 2017-2018

Täällä odotellaan yhä kohdun tyhjenemistä. Rv 5+5, kohdussa ruskuaispussi. Hcg-kontrollit vielä varoiksi tänään ja maanantaina. Sitten lääkkeellinen tyhjennys. Nähtäväksi jää, että mitä sen jälkeen tapahtuu. Uskaltaako enää yrittää, vaiko eikö.
 
Tuntuu et on ollu ihan hirveesti töitä ja päivät ovulaation jälkeen on menny ihan hujauksessa. Nyt jo parhaimmassa tapauksessa dpo7 ja "huonoimmassa" dpo5. Pääsee tikuttelemaan ihan pian. Koitan kyllä olla maltillisempi, kuin edellisessä kierrossa.
Mulla ei oo mitään tuntemuksia ja hommailutkin tais osua jotenkin vääriin ajankohtiin töiden vuoks :/
Jos nyt jotain oireita ettimällä ettii ni tissit on kyllä kipeät :D


Ihanaa vuosipäivää Viipulaiselle ;)
 
Tsemppiä @Untuva79!
Ja viipulaiselle täältäkin mukavaa vuosipäivää.

Kp 27/28-32. Eilen vitutti ihan hirveesti ilman syytä, joten eiköhän ne menkat sunnuntaina ala. Nännit oli ehkä viikon verran turvoksissa ja arat, mutta ei ne enää. Ei mitään tuntemuksia, että oisin raskaana. Plääh. Onneks koko viikonlopuksi on tiedossa menoa ja mukavia kohtaamisia.
 
Mä en oo saanut varmaan viikkoon mitään ilmoituksia uusista kommenteista sähköpostiin eikä täälläkään näkynyt kun kirjaudu sisään niin mitään ilmoituksia, piti tulla sit ihan katsomaan keskusteluista että onko täällä mitään kirjoiteltu.. Olihan täällä!
En tiedä mikä häiriö on.

Meidän kuulumisia, mies kävi torstaina antamassa naistenklinikalla simppa näytteen ja tänään käytiin taas verikokeissa molemmat kun naistenklinikan kutsussa oli että meistä on taas pyydetty verikokeita että pitää käydä niissä mahdollisimman pian. Ei mitään hajua mitä ne otti taas, kun normi verikokeet perusverenkuvat, kilpparit, paasto sokeri, virtsanäyte, HIV sun muut testattiin 8.9 niin oli miehelle sanonu vaan et nää on eri verikokeita. Oisko sit jotain hormooni juttuja tms ollut. Omakannasta ei nimittäin löytynyt mitään, ei oo enään pitkä aika 16.10 :love:

Alinah92 KP24 ovista ei oo näkynyt..
 
Tuntuu että tää syksy on yhdelle sun toiselle kierron kannalta erittäin outoa aikaa. Ihan siis valtavasti näkyy juttua eri ketjuissa täällä ja ihan ystäväpiirissä revitään hiuksia päästä kun kierrot heittää. Voikohan valon nopea väheneminen tehdä tämmöisen heiton? En oikein keksi muutakaan järkevää tekijää. Itse tunnistan tämän jokavuotiseksi, joskaan näin oudosti ei ole vielä kertaakaan mennyt kierrot. Ja voihan se olla ollut monilla muillakin, mutta jos se kierron tarkkailu ei ole niin isossa roolissa, sitä ei ajattele minään jos lyhenee joka vuosi syksyn tullen eikä havaitse toistuvuuttakaan välttämättä.

Kp6 tänään.
Tulis jo tiistai, ovistikut huutaa kaapissa tekijäänsä.:D
Merkkaan tulokset ihan omaan kalenteriin, koska haluan nähdä miten hyvin nuo laskurisovellukset osaa ynnätä loppupeleissä oireita ja ennustaa niistä oviksen ajankohdan. Flo muutti arviota ihan jatkuvasti viime kierrossa. Millon oli maanantai, sitten tiistai, sitten keskiviikko ja lopulta torstai, muutti myös kierron pituutta sen mukaan miten ennusteen asetti. Ei niinkuin lainkaan hyvä vaan sekoitti pakkaa entisestään.o_O
Joten oon ihan tosi iloinen noista tikuista nyt.:LOL:
Vähän toki jännittää, että miten mahtaa kroppa nyt käyttäytyä imetyksen lopettamisen jälkeen. Toivon että jatkaisi kulkuaan ihan normaalisti. Olihan imetystä kuitenkin 1v11kk11pv vaikka viimeiset kuukaudet vain pari tai kolme kertaa vuorokaudessa.
Noh, purnaan tänne sitten jos homma menee ihan seinille.:D

* jäi taas näkymättömiin viestejä. Argh!

Mutta @Alinah92 peukut pystyssä täällä. Toivon, että ennen vuodenvaihdetta osuis teille arpavoitto! Aiemminkin sitten vielä parempi.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92
Hcg 8200 rv 5+5 että kai siellä jonkun aikaa on joku hormoneita kehitellyt. Nähtäväksi jää, että onko laskenut vai noussut maanantaina. Ja tiistaina ehkä lääkäriin. Monta päivää oli tuhruttamatta. Tänään taas tuli vaal.rusk. vuotoa. :(
 
Kp31 ja menkat täitä alkaa. Nyt kaks kierii ollu jo kierto 31 päivää vaikka muuten ollu 27. Nyt siis paperiin jää vähän verestävää limaa ja juilii mahaan. No nyt vasta alkaa kunnon yrittäminen eli huomenna varmaan sitten kp1/31 ellei toi vuoto runsaannu tänään.
 
Tsemppiä Alinah92 odotteluun, peukut pystyssä täälläkin että apu auttaa nopsaan!

Kp2 ja yk 7 täällä. Määrittelemätön vitutus tuli siis taas 2pv ennen uuden kierron alkua. Nyt tilaan niitä ovistikkuja. Kuinkahan paljon niitä kannattaa yhteen kiertoon varata? En oo koskaan tarvinnu käyttää.
 
Tsemppiä Alinah92 odotteluun, peukut pystyssä täälläkin että apu auttaa nopsaan!

Kp2 ja yk 7 täällä. Määrittelemätön vitutus tuli siis taas 2pv ennen uuden kierron alkua. Nyt tilaan niitä ovistikkuja. Kuinkahan paljon niitä kannattaa yhteen kiertoon varata? En oo koskaan tarvinnu käyttää.
Mä tilasin samantien 21:ROFLMAO:
Mut tämä siis vain koska tää kierto on nyt temppuillut viimeisten 3kk aikana. Aloitan varhain eli jo kp9 lyhyimmän mahdollisen kiertoni mukaan lasketulla suosituksella. Ja kun viiva alkaa selvästi olla tummempi, teen varuiksi 2 testiä päivässä, koska en tiedä miten nopea se oma LH piikki on kun en itsekkään ole koskaan tikuttanut ovista. Varman päälle siis.:LOL: Ja voihan se olla ettei mitenkään mene kaikki niin olis sit seuraavaan kiertoon jos tarvis tulee.(y)


Untuvaiselle kovasti tsemppiä. Tuntuu niin epäreilulta että joutuu elämään pitkän tovin epätietoisuudess, eikä pääse jatkamaan mihinkään suuntaan.:(

Ja kiitos vuosipäivätoivotuksista. :love:

Mua ihan kamalasti kyllä himottas ne ovistestit. Niihin voi onneks sortua ihan ilman tuskaa. :X3:
Kauhean nopeasti kuitenkin menee tää alkukierto. Kp7 jo, ens viikon loppu puolella alkaa taas ajan matelu. Pitää ottaa ilo irti kun päivät vielä suhaa ohi. Kohta alkaa mourut mulla ja mies joutuu pakenemaan mua. Oon oikeasti ihan kävelevä katastrofi oviksen tuntumassa.:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Nelliida


Joo joo tunnustan tunnustan, lauantaina jo sorruin ovistikkuun ja tänään taas vaikka huomenna ois ollu vasta alotus.:ROFLMAO:
Mut hei kiva, lauantaina oli hädin tuskin näkyvä jos oikein tarkkaan kattoi ja nyt jo noin vahva, eli ainakin mä hormoneja eritän.:D
 
Heippa kaikille,uusi ilmottautuu.. vielä ei päästä vauvaa yrittämään koska mulla tuo ehkäisykapseli tuossa kädessä töröttää... soitin aamulla tk:hon aikaa enkä saanut sitä vielä vaan pääsin jonotus listalle ajanvaraukseen.. ihmeelliseksi mennyt nämä terveydenhuollon asiat.. kyselin mahdollista soittoaikaa niin meinasi että _toivottavasti_ tämän syksyn aikana sieltä joku soittelee mulle aikaa..mietin jo paljonkohan tulisi hintaa käydä yksityisellä poistattamassa.. ahistaa tämä odotus kun en osannut aavistaa että menee näin pitkään kuosiin koko kapselin poisto ja siitä ties kauanko että kiertokaan alkaa sujumaan.nyt ei ole menkkoja kahteen vuoteen oikein näkynyt kun jotain satunnaista pikku tuhrua ehkä kerran puolessa vuodessa.
Meillä (tai minulla enemmän kuin miehellä) olisi siis toiveissa neljäs lapsi. Kolme kouluikäistä poikaa meillä entuudestaan ja yhden pienen kaipuu kolkuttelee... toivon vain että meille se vielä suotaisiin <3

Jään lueskelemaan teidän juttuja samalla kun odottelen ajanvaraus puhelua toivottavasti tän vuoden puolella :/

-Neve
 
@*Neve* tervetuloa!:)
Ja johan on kerrassaan ällistyttävää, ihan että JOSKO syksyn aikana joku soittelis.:confused:
Mä varmaan soittaisin eri yksityisille ja kyselisin hintoja ja mikäli kunnalliselta ei tämän kuun aikana kuuluisi mitään, menisin yksityiselle. Mut mie oon äärimmäisen malttamaton luonne.:rolleyes:

Mies heitti eilen ihan super hyvän vitsin. Kysyi oisko ok jos hän alkais ottaa myös yövuoroviikkoja. Nauratti niin että melkein tirvasin miestä.o_O
Oikeasti, ehkä typerin idea ikinä.

Täällä ei ihmeitä navan alla.:ROFLMAO:
Ainoa että aika liukas meininki alkaa olla. Ovistikku onneksi kertoi ettei paniikkia ole vielä.:LOL:
 
Mä oon eilen ja tänään tehny ihan puhtaat negatestit :( nyt laskurin mukaan dpo10 ja omien fiilisten mukaan saattaa olla dpo8, mut sit kyllä en usko et on tärpänny.

Edelleen kipee rintavarustus ja alavatsaa nippailee aina välillä silleen pienesti. Ja onnistuin eilen vahingossa tuntemaan kohdunnapukka(?)nupukkaisen(?) ensimmäistä kertaa:D
Onneks alkaa olla kierto lopussa. Tässähän ei pysty ajatella mitään muuta.

Tuntuu et aina ei muutenkaan kerkeä/jaksa. Se tästä vielä puuttuis et toinenkin tekis yötöitä :D kauhea vitsi Viipulainen
 
Soitin yksityiselle ja 160€ hintaa olis kapselin poistolle... tässä puntaroin mille alkais,ootteleeko tk:n soittoa vai juoksenko yksityiselle.. tämä vauvan kaipuu on jotain niin käsittämätöntä että muutama kuukausikin tuntuu pitkälle odotella poistoa... pelottaa miten keho reagoi muutokseen taas... toivon mukaan asettuu suht nopsaa että ei mene aivan totaalisesti sekaisin.. oon tänään jo kuvitellut päässäni mihin pinnasängyn sijoittaisin voi kumpa aika hurahtaisi hieman eteenpäin että pääsisi edes kokeilemaan sitä vauvan saamista.. mieki oon muuten ihan hullu testien suurkuluttaja

Omanapaista tekstiä tullut tänään pahoittelut siitä
 
Ompa muuten outoa toi kapselin poiston vaikeus. Mun mielestä mun kaveri soitteli joskus viime keväänä ja sai tyyliin seuraavalle viiikolle ja sit se oli vielä joku kolmen sekunnin operaatio :( toivottavasti ne soitteles sieltä sulle. 160eur on kuitenkin paljon rahaa tommosesta operaatiosta :/ tsemppejä
 
@*Neve*
Joo itse tosiaan jos ei kuun vaihteeseen mennessä ole soittoa kuulunut tai jos saatu aika on jossain hamassa tulevaisuudessa, kävisin yksityisellä. Itse ahdistuisin enemmän siitä ajatuksesta, kun ei tosiaan voi tietää miten kroppa starttaa kun ehkäisy lopetetaan. Jos ensin pitää odottaa vaikka reilu kuukausi poistoa ja sitten kuukausi tai määrittämätön aika kierron kunnollista starttia..vaipuisin ehkä epätoivoon vauvakuumeessani.:X3:

Ei oo mies palannut aiheeseen yövuorot enään. Saa nähdä vieläkö yrittää jossain kohti nostaa aihetta esille. Saatoin kuitenkin tuoda realiteetit tarpeeksi selkeästi tiskiin, ehkä jopa maalasin kaikkein kamalimmat mielikuvat mitä vain keksin.
Ja eihän tossa nyt todellisuudessa hänellä muu painanut kuin raha. Itse taas en näe sitä saatavaa rahaa sen arvoisena, että täällä on viikon verran mahdollisesti sota pystyssä kun tosiaan muu perhe elää kuitenkin päivärytmissä.:D

Huomenna on jo viikko puolivälissä.:eek:
Ens viikko on ovisviikko!!:eek::eek:
Mihin nää päivät taas katoaa?o_O kauheen kiireistä tää vauvan yritys, niin paljon tehtävää (tikuttelu, kalenterin kyyläys, oireet, lämmöt, vitamiinit) niin lyhyessä ajassa. Mieskin pitäis muistaa selättää ja rullata koteloon varastoon pahanpäivän varalle kaikessa tässä kiireessä.:p
No onneksi sentään tässä kroppa kyllä pitää huolen että ei unohdu vokottelut.:D
 
Moikka! Mahtuuko mukaan jutustelemaan? :) Aloitettiin juuri pari päivää sitten pikkukolmosen yrittäminen, ja kaipailen piinaseuraa :D Mun heittelee kierrot ihan mitä sattuu ja on pco todettu. Tällä hetkellä menee kp43, ja odottelen että uusi kierto starttailisi, jotta päästäisiin tosissaan yrittämään! :) Tähän asti ollut keskeytetty käytössä, ja nyt ollaan luovuttu tästä "ehkäisy menetelmästä" ja päätetty alkaa työstämään kolmatta :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Nelliida
@emilien mukaan vaan:)
Toivotaan uuden kierron pikaista alkua.(y)

En tiiä johtuuko imetyksen loppumisesta vai mistä (ei taatusti ainakaan säästä), kun ollut ihan hirveän energinen olo. Oon ollu varsinainen pullantuoksuinen äiti tämän viikon, en edes muista milloin oisin leiponut näin paljon viimeksi, ehkä silloin kun kuopusta odotin.:LOL:

Nuo mun kierto sovellukset on kyllä jälleen erimielisiä. En tohon flo sovellukseen kyllä luota lainkaan, mutta siitä näkee mukavammin kalenterin. Ovia on ollut selkeästi enemmän kärryillä, eikä sahaa ennusteiden kanssa. :ROFLMAO: Saa nähdä miten osuu molempien ennusteiden kanssa kun nyt tikuttelen.
Flo sanoo oviksen olevan jo maanantaina (luoja ties millä logiikalla) ja ovia esittää päiväksi ensi viikon torstaita (erittäin paljon todennäköisempi).
 
Heips taas, hetki tuossa vierähtikin viime jaarittelusta. Tervetuloa uusillekin, tää ois ihan kauheeta yksin jännäillä.

Tänään ois siis dpo 8-9, eikä oikeestaan muuta sanottavaa kun se että alakerta solisee ku vantaanjoki, normikierrossa on se kuivakausi ja liukua saa käyttää litra tolkulla, nyt on dpo 4-5 alkaen ollu pikkarit märkänä jatkuvasti että oli pakko ottaa suojat käyttöön, seksikään oikeen tunnu miltään ku on jo liikaa liukua ja valuu pitkin reisiä, yöhh. Tissit on jotenkin oudot, ei kipeet, ei turvonneet, ei muutosta nänneissä, mutta jotain outoa niissä on, tärinäherkkyyttä ehkä? Ja mun naama, se on tän päivän ollu ku ois sulalla ihralla valeltu, vaikka kuinka pesee tai on pesemättä ni koko päivän lärvi on rasvanen ja loistaa ku nouseva aurinko. Palelu, aivan tajuton ollu oviksesta alkaen, vaikka muutoinkin palelen.. Lämmöt pyörii 37.4-37.8 välillä (tänään oli 37.7). Mulla kun oli olevinaan todella varhainen ovis (kp6 oli ovis+), niin olen tikutellu silti joka päivä ns."odotellaan sitä oikeeta ovista" mutta se on negaa isolla ännällä, nyt siis kp15/24-26. Jäätävää tää odottelu, jotta pääsee testaa. Jos lauantaina uskaltas jo varauksella ekan testin tehä.
 

Yhteistyössä