Hakutulokset

  1. Ä

    Oulunsalo

    Onko täällä äitejä Oulunsalosta? Tahtoisin uusia ystäviä täältä. Olen naimisissa ja minulla on 6kk ja 2v pojat.
  2. Ä

    passiivisuus

    Mieltäni askarruttaa mistä mahtaa johtua kun1-vuotias tyttömme on välillä mielestäni passiivinen. Esimerkiksi muskarissa seurailee mielellään vaan muita lapsia kun on lattialla kun yleensä muut lapset 1-v. ryömivät ja konttaavat hurjaa vauhtia nousevat pystyyn ja ovat ns. aktiivisia. Meidän...
  3. Ä

    Yhdynnän jälkeen...

    Onko kellään samoja kokemuksia....Itelläni tulee yhdynnän jälkeen limaista verta ja tää on jo kolmas kerta kun näin käy...tarttee varmaan soitella gynelle ja varata aika???? :ashamed: :wave:
  4. Ä

    meilailkaa!

    Et laittanut meiliä?! Mutta tässä mun mbn_78@hotmail.com Mulla on 3v3kk ja 4v4kk pojat, vanhin liikuntarajoitteinen!!!
  5. Ä

    Meseenn kavereita!

    Olen kahden pojan yhäiti! Pojat ovat 3v Ja 4v. Vanhin poika on liikuntarajoiteinen! Perheeseen kuuluu mysö koira ja akvaario! Olisi kiva saada kavereita meseen jonka kanssa joskus jutella jostain asioista!! mbn_78@hotmail.com
  6. Ä

    pojalla lievä kehitysvamma

    mun 6 vuotiaalla pojalla on kehitysvamma diagnoosi ja lisäksi on jonkin verran ylivilkas. Meiän perheessä on mun lisäksi isä ja 2 muuta lasta. Aika hulinaa joka päivä...poika aloitti viime syksyllä pidennetyllä oppivelvollisuudella eskariluokan koulussa. ystäviä kaipaileva! =)

Yhteistyössä