Hakutulokset

  1. Y

    Tietsikkatietäjiä paikalla?

    No on sulla varsinainen neuvoja ollut.. Zone Alarm on palomuuriohjelma. Ilman palomuuria on tietokone täynnä viruksia ennenkuin kissaa ehdit sanoa.. siis kun käytät nettiä.
  2. Y

    jonkun moka joka saa sinut...?

    \ Eiiihh :laugh: :laugh: Tuli melkein pissa housuun.. tuo suhde varmaan jäi tuohon yhteen yöhön..
  3. Y

    Paljonko miehesi tienaa?

    Ei kai se kehuskelua ole, jos vastaa kysymykseen totuudenmukaisesti. Vastuu tuo lisää palkkaa, mutta kyllä se tuo myös stressiä ja hermoilua. Jos väliportaan pomo on välillä kotona kuin piru (stressistä, jota ei töissä kehtaa purkaa), niin mitens sitten lentäjä? Eli vaimokin maksaa osansa...
  4. Y

    Paljonko miehesi tienaa?

    Keskiportaan päällikkö keskisuuressa firmassa, palkka lähemmäksi 3000, mutta siinä on jo myöhäisiltavuorojen lisät ja kaikki muutkin lisät...
  5. Y

    Umpikujassa?

    Voi sinua! Juuri samanikäinen olin, ja juuri samanikäinen oli vauvakin, kun mieheni lähti. Ei ehtinyt selitellä mitään, kun sain itse kiertoteitä selville, että syy oli toinen nainen. Oikein hieno juttu. Oli pitkään vihainen. Toiset naiset voisivat jättää rauhaan edes ne perheet, joissa näitä...
  6. Y

    Miljoona kysymystä iho-oireisiin allergioihin liittyen..

    Onhan sinulla allergialääkitys varalla lapselle? Meillä myös iho-oireinen allergikko (kananmuna ja maito) ja vasta tuli pelkästä flunssasta nokkosihottuma koko kroppaan. Ainut miten voitiin jo puhjennutta nokkosihottumaa helpottaa on allergialääke. Meillä lääkäri määräsi kaappiin varalle...
  7. Y

    Onko tämä normaalia!?

    Taitaa olla oikeasti ihan harmiton juttu! Ei sun mies mikään homo tai bi ole, ole huoleti. Mun mies heitää samanlaista läppää kavereidensa kans päissään, läpsii persiille ja semmosta.. Mutta jos joku vieras mies tulis mun ukon lähelle se kyllä vetäsis turpaan :D EI MITÄÄN HÄTÄÄ POJAT ON POIKIA!
  8. Y

    Miten usein lapset hoitoon?

    eräs kaverini vie lapsensa melkein joka päivä viikolla hoitoon. itse hän makoilee kotona ja käy joskus koulussa.. viikonloput käy baarissa, lapsi on milloin missäkin hoidossa. Kaveri sanoo että jaksaa olla paremmin lapsensa kanssa kun saa itse "välillä" olla viihteellä, kuitenkin kaverini...
  9. Y

    karkkipaivä vai ei?

    \ mulla taas kaverilla oli karkkipäivä.. kun tuli kouluikään ja alkoi saada omaa rahaa. alkoi ostaa salaa karkkia ja suklaata kun kotona ei saanut syödä kun lauantaina.. kielletty kiehtoo yms ja nyt paino siellä 98-100kg.. itselläni ei ollut karkkipäivää vaan meillä opetettiin että namia...

Yhteistyössä