Hakutulokset

  1. A

    k

    kertokaapa mistä te miehet tykkäätte eniten sängyssä?
  2. A

    Punainen pylly ja rakkula

    Pojalle (11kk) tuli ihan yhtäkkiä pylly kauhean punaiseksi ja taipeeseen ilmestyi outo rakkula. Mikä voisi olla?
  3. A

    Kehittävä DVD-peli 2 vuotiaalle?

    Hei, näin n. puoli vuotta sitten jossakin lastenlehdessä mainoksen dvd-systeemistä, jolla voi esim.harjoitella numeroita, kirjaimia, sanoja jne... siinä oli lapselle oma näppäimistö, jolla "pelattiin". Nyt en sitten enää muista minkämerkkinen se oli, mistä niitä saa ja mikä systeemin nimi oli...
  4. A

    Suosittele käsineitä/ kintaita/ rukkasia

    Olen ostanut niin monet käsineet pojalleni ( 3 vee ) turhaan !! Hiostavat, ahtaat, päästävät vettä läpi...Olen ostanut halpahalleista ties mitä merkkiä ja sitten Lassien. Onko joku huippumerkki/ malli jota suosittelet oikeesti. Kerro se minulle , kiitos :flower: Tänä vuonna heivaan...
  5. A

    Tänään 12.10. 2 v.täyttäviä, onnea!

    Hei, tyttäremme täyttää tänään 2 v. Löytyykö muita synttärisankareita? Paljon onnea kaikille :flower:
  6. A

    loppuu huumorintaju!!

    tilanne on siis seuraavanlainen: Miehelläni on muksu exänsä kanssa. Ovat eronneet pari vuotta siten,muksun ollessa vuoden ikäinen. Tapaamiset yms. sujui siihen asti hyvin kunnes minä tulin kuvioihin mukaan. Exän puolelta rupesi kuulumaan erillaisia vaatimuksia ja uhkauksia suuntaan jos...
  7. A

    Suosittele pyöränistuinta !

    Asun pienellä paikkakunnalla, jossa istuinten tarjonta on vähäistä ja palvelu...anteeksi nyt vain, mutta olematonta ! Olen innokas pyöräilijä ja yksinhuoltaja, joten hoidan kuntoani taapero tarakalla... Lapseni on melkein 3-vuotias, aika pitkä ja pullukanpuoleinen Mikä olisi hyvä hankinta meidän...
  8. A

    Miten lohdutan ?

    Ystäväni synnytti enkelivauvan. Pikkuinen eli muutaman tunnin. Hän olisi ollut perheen kolmas lapsi, isoveljet odottivat tulokasta innokkaana. Miten tuen , lohdutan ? Olen kertonut olevani käytössä kuuntelijana, kanssasurijana AINA . Haluaisin lähettää perheelle jotain, mitä ? Kukat tuntuvat...
  9. A

    Auto vai säästö

    Jään pian yksinhuoltajaksi ja tietysti talousasiat mietityttää... Olen työssä, mulla on kohtuukiva palkka, velkaa on, mutta onpa sit omaisuuttakin ( asunto puoliksi mun, puoliksi pankin ). Nyt saattais olla auton vaihto ajankohtaista ( uudempaan ja ennen kaikkea turvallisempaan !! ) MUTTA se...

Yhteistyössä